Miks tän pitäis rajoittua vaan lasten leikkipuistoihin? Mää otan ens kesänä puistoon mukaan vaan tyhjän korin, ja käyn troolaan muitten piknikit. Ku niillon ruokaa ja mulle tulee paha mieli :xmas:
mekin käydään aina välillä puistossa jossa on kahvila, ja ulkona syödään. Siellä myydään ihania pullia, piirakoita yms. ja jäätelöäkin. Aika huvittavaa jos joku tulisi kitisemään niiden syönnistä. Itsekin usein mussutan mokkapaloja siellä, kun ne on niin ihania.Voi luoja Meidän puistoss MYYDÄÄN jäätelöä, keksejä, kahvia jne ja voi voi jos joku niitten syömisestä mielensä pahoittaa.
Miks tän pitäis rajoittua vaan lasten leikkipuistoihin? Mää otan ens kesänä puistoon mukaan vaan tyhjän korin, ja käyn troolaan muitten piknikit. Ku niillon ruokaa ja mulle tulee paha mieli :xmas:
Vissiin osa opettaa että vain leikkipuistossa muut ei saa nähdä toisella jotain mitä itse ei saa. Ei ole väliä mariseeko joku kaupungilla tai rannalla, kunhan se ei oo se LEIKKIpuisto.Tiiättekö, mä olen sitä mieltä, että kaupoissa pitäis kieltää jäätelön, karkin, kakkujen ja muun hyvän myyminen, koska minun täytyy (pienistä viikoista huolimatta) jo nyt noudattaa rd-ruokavaliota. Ja kaikki jätskibaarit ja leipomot pitäisi laittaa kiinni tuonne marraskuuhun asti, kun minulle tulee niin paha mieli, kun kaikki muut mässyttää ja minä en. :'(
Tai ihan oikeasti, eikö siellä opeteta lapsille, että aina ei saa kaikkea, mitä muilla on?
Sen takia varmaan Hoplopissa ei saa syödä omia eväitä vaan pitää ostaa sieltä jos haluaa herkkuja. Ne on tajunneet oman kasvatusvastuunsa siellä :xmas:Vissiin osa opettaa että vain leikkipuistossa muut ei saa nähdä toisella jotain mitä itse ei saa. Ei ole väliä mariseeko joku kaupungilla tai rannalla, kunhan se ei oo se LEIKKIpuisto.