Saako lapsille ostaa hamppariateriat elokuvanäytökseen vai eikö saa?

  • Viestiketjun aloittaja ärrinmurrin
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Olenkohan mä jotenkin liian mukavuudenhaluinen äiti jos en lähtisi lasten kanssa leffaan jos aikataulu on niin tiukka että joutuisin ajamaan reilun tunnin suuntaansa nähdäkseni elokuvan ja aikaa ei ole edes siihen että pistäytyisi mcdonaldsissa syömässä. Ton pitäisi olla vielä yhteisreissu ystävän ja tämän lasten kanssa eikä kerettäisi edes jutella yhtään. Varmasti siirtäisin reissun kiireettömämpään ajankohtaan, varsinkin jos muuta reissua ei koko kesänä ole luvassa.
 
Saraldo
Tää jäi muakin kiinnostamaan. Että onko sillä miehellä työmeno vai mikä meno sillä on kun autolla on noin hoppu?

En usko tätä ketjua pätkän vertaa, tää on jo meidän maalaisten aliarvioimista. :D Mäkin olen landepaukku mutta ikinä, en ikinä, menisi syömään hampurilaisaterioita leffateatteriin :D
Ja jos teillä on/olisi vain yksi auto käytössä, lähtisitkö sadan kilometrin päähän leffaan niin kiireellä, ettei edes yhtä hamppariateriaa ehteis syödä muualla kuin teatterissa :D? Jos mä asuisin niin kaukana, mä varaisin siihen ainakin puoli päivää aikaa, ehteis jotain muutakin siellä kaupungissa tehdä.
 
ärrinmurrin
Tää jäi muakin kiinnostamaan. Että onko sillä miehellä työmeno vai mikä meno sillä on kun autolla on noin hoppu?

En usko tätä ketjua pätkän vertaa, tää on jo meidän maalaisten aliarvioimista. :D Mäkin olen landepaukku mutta ikinä, en ikinä, menisi syömään hampurilaisaterioita leffateatteriin :D
Jos tietäisitte, miten vaikeata oli saada auto käyttöön, niin ette kyselisi miksi en saanut sitä pitemmäksi aikaa.

Kyseessähän on vain elokuvanäytös, ei mikään Kansallisteatterin Roomeo ja Juulia, ja sen lisäksi pienemmille suunnattu elokuva. Olen tottunut siihen, että lasten tapahtumissa on OK tarjota lapsille ruokaa silloin kun heillä on nälkä.

Tulin kuitenkin kertomaan, että en ostanut lapsilleni hampurilaisaterioita elokuvanäytökseen. Jos joku jäi nyt sitä kauhistelemaan, maalainen tai kaupunkilainen, ihan sama mulle, niin tehtäköön nyt kaikille selväksi että lapseni eivät syöneet tänään MAJONEESIA ja KETSUPPIA valuvia aterioita näytöksen aikana.
 
"terkku"
Alkuperäinen kirjoittaja ärrinmurrin;28582887:
Jos tietäisitte, miten vaikeata oli saada auto käyttöön, niin ette kyselisi miksi en saanut sitä pitemmäksi aikaa.

Kyseessähän on vain elokuvanäytös, ei mikään Kansallisteatterin Roomeo ja Juulia, ja sen lisäksi pienemmille suunnattu elokuva. Olen tottunut siihen, että lasten tapahtumissa on OK tarjota lapsille ruokaa silloin kun heillä on nälkä.

Tulin kuitenkin kertomaan, että en ostanut lapsilleni hampurilaisaterioita elokuvanäytökseen. Jos joku jäi nyt sitä kauhistelemaan, maalainen tai kaupunkilainen, ihan sama mulle, niin tehtäköön nyt kaikille selväksi että lapseni eivät syöneet tänään MAJONEESIA ja KETSUPPIA valuvia aterioita näytöksen aikana.
Sinun täytyy olla pahasti vajaaälyinen, jollet edelleenkään ymmärrä pointtia.
 
ärrinmurrin
[QUOTE="terkku";28582911]Sinun täytyy olla pahasti vajaaälyinen, jollet edelleenkään ymmärrä pointtia.[/QUOTE]

Ymmärrän pointin, mutta minun mielestäni juuri MAJONEESI ja KETSUPPI ei ole mikään perustelu. Muut perustelut olivat parempia. Ja siksi juuri JÄTIN OSTAMATTA hampurilaisateriat.
 
vierain
Senkun syötte ihmeessä vaan hamppareita. Tai ei ne kyllä mahaa täytä, mitäs jos otat armeijan kenttäkeittiön mukaan ja laitat rokat porisemaan - niin ei ole lapsilla nälkä eikä auto murustu ja liibalaaba ja diipadaapa vaan :)
 
Maajussitar
Hmm.
Itse asun maaseudulla, tuossa kylällä, jonne on reipas kävelymatka meiltä on pikkuinen kauppa ja pankki. Päiväkoti ja ala-aste löytyy kylältä.

No silti lapsi kyllä pääsee useasti kaupunkiin, jonne on matkaa.
Itsekin haluan ostaa isommat ostokset kunnon kaupoista, vaatekaupoissa shoppaillaan ja hampurilaisiakin mussutetaan.

Mutta ihmettelen kovin kun ap sanoit, että tämä mahdollisesti oli kesän ainut mahis lapsillesi saada hampurilaisateria.
Ettekö te käy perheenä kaupungissa kuin kerran kesässä.

Ja suurin kysymys on, miksi ihmeessä teillä on vain yksi auto.
Se ei onnistu maaseudulla, meidän naapureista kukaan ei ole yhden auton varassa, halvemipi kakkosauto kaikille.
Ei täällä muuten pärjää tai sitten elää tuollaista jumitus elämää, jossa on miehen menojen varassa koko oma elämä.
 

Yhteistyössä