Saako lapsellakin olla lennolla 5kg käsimatkatavara laukku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matkalle

Vieras
Aiomme pärjätä yhdellä matkalaukulla kun meitä on vain kaksi. Käsimatkatavaroita saa ainakin aikuisella olla 5kg, mutta entä lapsella? Ottaisi molemmille reput niin niihinkin saisi vaatteita mahtumaan.

Matkaa varatessa ilmoitin yhden laukun meille ja sen mukaan meni maksu. Kai tuo tarkoitti sitä ruumaan menevää matkalaukkua eikä myös käsimatkatavaroita? On muutama vuosi aikaa kun olen viimeksi varannut matkan niin en muista miten tämä on.

Entä ottaisitte kohteessa tehtäviä reissuja varten repun vai ison olkalaukun. Reppu toisaalta olis helpompi kantaa. Olen vain niin tottunut käsilaukkuun. :D

En osaa vastata tuohon että saako lapsi viedä laukun myös.. kyllä kai jos hänelle on oma paikka? Mitenkähän sylissä istuva taapero, saako se viedä oman pikku laukun?

Me otetaan kyllä reppu mukaan, on paljon helpompi kantaa se selässä kuin käsilaukku ja mahtuu enemmän tavaraa sinne.

Jos lapselle on oma paikka, saa olla myös oma kassi.
Ja juu, ilmotetaan vaan ne laukut, jotka menee ruumaan. Mä oon ottanu kyllä käsilaukun ja yhden lentolaukun useesti, ei oo kukaan valittanut vielä. Tosin matkustan yleensä aika kevyesti.

Matkaa varatessa ilmoitin yhden laukun meille ja sen mukaan meni maksu. Kai tuo tarkoitti sitä ruumaan menevää matkalaukkua eikä myös käsimatkatavaroita? On muutama vuosi aikaa kun olen viimeksi varannut matkan niin en muista miten tämä on.

Täh? En ole koskaan ilmoittanut matkatavaroita joita otan mukaani. Tai niiden lukumääriä siis... Mikä yhtiö noin haluaa?

Reppu on helpompi matkalla, pienen käsilaukun voi sulloa sinne reppuun mukaan niin voi määränpäässä pitää käsilaukkua eikä tarvitse aina repun kanssa olla. :)

Saa olla jos on oma paikka. Mutta älkää hyvät ihmiset raahatko niitä käsimatkatavaroita sinne koneen sisään enempää kun on tarvis tai ainakin konsolidoikaa ne yhteen reppuun tms. Mikään ei vituta niin paljon kuin ämmät jotka sullovat järkyttävän määrän kaiken maailman nyssäköitä ja pussukoita ja säkkejä ja takkeja sun muita tavaralokeroihin jolloin viimeisenä koneeseen tulevien tavarat eivät sinne enää mahdu.

Täh? En ole koskaan ilmoittanut matkatavaroita joita otan mukaani. Tai niiden lukumääriä siis... Mikä yhtiö noin haluaa?

Reppu on helpompi matkalla, pienen käsilaukun voi sulloa sinne reppuun mukaan niin voi määränpäässä pitää käsilaukkua eikä tarvitse aina repun kanssa olla. :)

monella halplentytiöllä matkatavarat ei kuulu matkan hintaan vaan matkalaukuista maksetaan sen mukaan, montako laukkua ottaa mukaan. samoin ruoat ei leensä kulu hintaan

[QUOTE="vieras";24099627]Saa olla jos on oma paikka. Mutta älkää hyvät ihmiset raahatko niitä käsimatkatavaroita sinne koneen sisään enempää kun on tarvis tai ainakin konsolidoikaa ne yhteen reppuun tms. Mikään ei vituta niin paljon kuin ämmät jotka sullovat järkyttävän määrän kaiken maailman nyssäköitä ja pussukoita ja säkkejä ja takkeja sun muita tavaralokeroihin jolloin viimeisenä koneeseen tulevien tavarat eivät sinne enää mahdu.[/QUOTE]

No ei kyllä ollut tarkoitus ottaa kuin reput meille molemmille.

[QUOTE="hmm";24099577]Me otetaan kyllä reppu mukaan, on paljon helpompi kantaa se selässä kuin käsilaukku ja mahtuu enemmän tavaraa sinne.[/QUOTE]

Taidan sitten mäkin ottaa repun päiväreissuja ja retkiä varten.

Yhteistyössä