Saako laiha loukkaantua piruilusta???

Piti oikeen reksiteröidä ittensä tänne, kun halusin aloittaa tämän keskustelun. Miksi laihalle saa piruilla, että sähän lennät tuulen mukana...ja niinkai ku sä oot tollanen riuku, ja ite oon kuullu (ennen raskautta) että aiotko sä nyt laihduttaa ittes ihan olemattomiin, ja sulla on luinen per*e...ym. Mikä oikeus kateellisille pullukoilla on sitten nälviä toista? Ei ole ees laihan oma vika olla laiha, mulla vaan on (OLI) sellaset geenit, että sai mässätä, eikä näkyny missään, ja yhessä työpaikassa laihduin rajusti, kun oli fyysistä työtä ja hirveesti tunteja...

Ja liikakilot on kyllä ihmisestä ittestään kiinni, laihuus ei välttämättä ole.

Mua ainakin häiritsee suunnattomasti kun piruillaan. Ja mä en edes ole mikää tikku omasta mielestäni!
Mun käsivarsista on aina ollut hauska vääntää vitsiä, kun ovat kuulemma narukädet. Siistii. Tosi reiluu. Ihan yhtä reilua kun nauraisin jonkun läskin käsivarsille, kun ovat yhtä paksut kun mun reidet!

tuutilulla
Minusta laihat, yhdeksänkymmentäkahdeksan sadasta, NAUTTIVAT siitä, että ovat laihoja, Kehuvat, miten voivat syödä pataljoonan verran ruokaa lihomatta grammaakaan. Miten kaikki vaatteet joutuu ostamaan lastenosastolta ja miten vaaka hipoo 50 kg :/.

Enemmän läskejä vaivaa läskit kuin laihoja heidän ihana laihuutensa. Niin se vain on :(.

Tietysti saa.
Mullekin on kettuiltu aikoinaan kun olin alipainonen. Musta se on ihan yhtä epäreilua ja asiatonta kuin paksummallekin kettuilu.

Pienesti mä olen eri mieltä siitä että laihuudelle ei voi mitään... Mä en lihonut syömällä, mutta salilla sain sopivasti lisää massaa. Joten viitsimisestäkin voi olla kiinni sekä laihalla että ylipainosella ;)

Vieras
Mullakin oli sellaiset geenit, että söin mitä vain ja kuinka paljon vain, ei näkynyt missään. Kaikki aina aukoi päätään mun syömisestä, kun olin aina syömässä.
Mä hävitin ne geenit raskauden myötä. Nyt pitää todella katsoa, mitä suuhunsa laittaa kun välittömästi tulee 2 kiloa lisää vaikka vettä joisi. Äiti oli ihan samanlainen, nuorena ylilaiha ja lasten jälkeen tukevoitunut.
En tiedä mihin ap geeninsä kadotti?

Molen laiha, se on mun ongelma (geenit) joten saan loukkaantua alipainoiseen olemukseeni kohdistuvasta irvailusta. Alipainoa, kun se on ongelma, voi verrata ihan täysin ylipainoon ongelmana. Ei ole nättiä katsoa kasaa luita nahkapussissa, mutta ihan sellainen en sentään ole enää.

Mutta sitten on syytä muistaa sekin tosiasia, että tiettyjen lääkkeiden sivuvaikutus on painon nousu... minusta ei voi kyllä ajatella, ei laihasta, eikä lihavasta, että se on sen ihmisen oma vika välttämättä... jos en tunne ihmistä ja tiedä taustoja. Minusta ei myöskään ketään saa nälviä tai haukkua ulkomuodon perusteella... en nyt tie kyll juur muitakaan syitä, miks toisia pitäis nimitellä tms.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
miks kenenkään pitää piruilla jollekkin toiselle, oli syy mikä tahansa?
Tätä mieltä myös mä.
Mutta jotenkin tuntuu, ettei sais olla hoikkakaan. Liian laihana en itteäni pidä- vaikka oon entisestään nyt kutistunut. Laihduttanut EN ole.
Riuku, lauta, laiheliini, PIENI, kuihtunut, luuranko :eek:

Eikä tod ole 'sallittua' vastata suuremmille takaisin samalla mitalla...

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Minusta laihat, yhdeksänkymmentäkahdeksan sadasta, NAUTTIVAT siitä, että ovat laihoja, Kehuvat, miten voivat syödä pataljoonan verran ruokaa lihomatta grammaakaan. Miten kaikki vaatteet joutuu ostamaan lastenosastolta ja miten vaaka hipoo 50 kg :/.

Enemmän läskejä vaivaa läskit kuin laihoja heidän ihana laihuutensa. Niin se vain on :(.
aijaa mä en ainakaan kehu että voisin syödä niin ja niin paljon ruokaa ja en liho.
mä en nauti siitä että oon laiha.
mun mielestä on HIRVEETÄ joutua ostamaan vaateet lastenosastolta. varsinkin kun ne tuppaa olemaan lyhyet jaloista ja käsistä. ainoo mikä siellä on just sopivaa on aluvaatteet. ja niissä joku ainanen saatanan nalle puh!!

ja jos mä pääsisin edes tuolle 50 kilon rajalle olisin tosi onnellinen. ja en oo se kaks prosenttia. mä tunnen tosi monta ihmistä joille laihuus ei tuonut unelma kroppaa, eikä ihmisten ihailua. ja mua saa haukkua minkä kerkee, koska "saahan lihaviakin"

muaki ärsyttää laihuudesta haukkuminen,mut eipä se oo yhtään kivaa ku joku ihaileekaan mun tikkumaista vartta....aina on sitäpaitsi kylmä,myös jos kesällä vähänkin tuulee.
sit mua ärsyttää ku kaikki tuputtaa mulle ruokaa vaikka olisin just syönyt viiden edestä... :|

hey
Jos olet läski sulle piruillaan. Jos oot laiha niin silloinkin. Jos oot lyhyt piruillaan, jos pitkä silloin myös. Jos oot muuten normaali pituus+paino niin sitten etitään muuta vikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:
muaki ärsyttää laihuudesta haukkuminen,mut eipä se oo yhtään kivaa ku joku ihaileekaan mun tikkumaista vartta....aina on sitäpaitsi kylmä,myös jos kesällä vähänkin tuulee.
sit mua ärsyttää ku kaikki tuputtaa mulle ruokaa vaikka olisin just syönyt viiden edestä... :|

Jop. Syös ny vähän, että saat vähä lihaa luittes päälle... Ei sun ny ainakaa laihruttamaan tartte ruveta- kaada kaada kermaa kaffihis!

Alkuperäinen kirjoittaja hey:
Jos olet läski sulle piruillaan. Jos oot laiha niin silloinkin. Jos oot lyhyt piruillaan, jos pitkä silloin myös. Jos oot muuten normaali pituus+paino niin sitten etitään muuta vikaa...
Sitte on varmaan isot korvat tai lyttynokka. :whistle: Tai jotain muuta järisyttävää. :|

Yhteistyössä