Saako kylpylässä olla stringibikineillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Miksi ihmeessä se olisi kiellettyä? Kylpylässä johon olen menossa, on yhteissauna myös, tällainen joku höyrysauna jossa ovat miehet ja naiset keskenään. Eikös siellä sitten kaikki näe jo kaiken, joten jos kipitän uimaosastolla stringeissä niin ketä se häiritsee?
Kysyy nuori, hoikka, brunette ja hyväpeppuinen kaunis nainen :)

Mitä eroa on siinä että sinulla on hyvä peppu,olet nuori ja hoikka,että sellainen joka on pulska,selluliittipyllyinen ja vanha? Onko se sallitumpaa sinulle ku jollekkin taas ei?
Miksi laittaisit tuollaiset housut? Mikä tarve siihen on? Ihan muiden iloksi vai omaksi? Esitelläksesi itseä? Vai härnätäksesi muita?

Kyse voi olla myös hygieniasta, sauna on ri asia kuin uima-allas, kas. Kannattaa ehkä ottaa varuiksi myös siveellisempi uima-asu, ettei mene reissu pilalle sen takia.

[QUOTE="vieras";28021561]Mitä eroa on siinä että sinulla on hyvä peppu,olet nuori ja hoikka,että sellainen joka on pulska,selluliittipyllyinen ja vanha? Onko se sallitumpaa sinulle ku jollekkin taas ei?
Miksi laittaisit tuollaiset housut? Mikä tarve siihen on? Ihan muiden iloksi vai omaksi? Esitelläksesi itseä? Vai härnätäksesi muita?[/QUOTE]

Itse mietin kanssa, että mitä väliä sillä hiusten värillä on? Että jos se olisikin blondi, joka laittaisi ne stringibikinit, olisiko se jotenkin eri asia kuin jos brunette laittaisi stringibikinit?

Tuli mieleen, että kyseessä taitaa olla todella nuori kirjoittaja. Siksipä voisit kysellä vanhemmiltasi, mitä sinun tulisi ottaa mukaan kylpylään.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="vieras";28021561]Mitä eroa on siinä että sinulla on hyvä peppu,olet nuori ja hoikka,että sellainen joka on pulska,selluliittipyllyinen ja vanha? Onko se sallitumpaa sinulle ku jollekkin taas ei?
Miksi laittaisit tuollaiset housut? Mikä tarve siihen on? Ihan muiden iloksi vai omaksi? Esitelläksesi itseä? Vai härnätäksesi muita?[/QUOTE]

No ajattelin että jonkun mielestä sillä voisi olla väliä. Ja miksikö laittaisin? Siksi koska minun kaikki uima-asusteeni ovat sellaisia ja olen asunut 5 vuotta ulkomailla, jossa on aivan tyypillistä käyttää sellaista uima-asua, eikä siihen liity sen enempää itsensä esittelyä tai mitään muutakaan ilon jakamista itselleen tai muille.

Myös ammattiurheilijat käyttävät stringuima-asua!

Onko t

Aapee...
images

[QUOTE="vieras";28021579]Itse mietin kanssa, että mitä väliä sillä hiusten värillä on? Että jos se olisikin blondi, joka laittaisi ne stringibikinit, olisiko se jotenkin eri asia kuin jos brunette laittaisi stringibikinit?

Tuli mieleen, että kyseessä taitaa olla todella nuori kirjoittaja. Siksipä voisit kysellä vanhemmiltasi, mitä sinun tulisi ottaa mukaan kylpylään.[/QUOTE]

Ei tarvitse, olen 23 vuotias ja äiti jo itsekin :)

[QUOTE="vieras";28021584]Aapee...
images
[/QUOTE]

Tässä vastaus niille kysyjille jotka kysyivät mitä väliä on sillä kun kuvailin ulkonäköni aloitukseen ;) On tosiaankin hieman eri näköistä tällainen kuva, kuin linkittämäni surffari. Ja tiedän kyllä itse kumpaan kastiin kuulun.

Yleensä ne kauniit ja hyvävartaloiset eivät asialla kehuskele (ei ole tarvetta) ja ne jotka kehuskelee ovat sitten just tuon kuvan kaltaisia. Istutko siellä kaljapullo kourassa hihittelemässä?

Mä en oikein ymmärrä, mikset voi ostaa ihan tavallisia bikinejä, kun jo asia sinua kerran mietityttää. Tiedät siis, että paljasta pintaa stringeissä näkyy enemmän kuin meillä täällä Suomessa on yleensä rannoilla tai kylpylöissä tapana. Ulkomailla monet ovat myös yläosattomissa rannalla. Suomessa ei. Ja biitsillä vähäinen varustus on ymmärrettävää sen takia, että siellähän on yleensä tarkoitus saada vähän rusketustakin.
Ja eikö se nyt ole vähän kökköä pyllistellä ainoana ihmisenä pers paljaana siellä kylpylässä? Vielä jos sinulla on pieni lapsikin mukana, niin pyllistelyä ja peuhaamista varmaankin piisaa.

[QUOTE="aapee";28021582]Myös ammattiurheilijat käyttävät stringuima-asua!

Onko t[/QUOTE]

Tuota noin... tuon urheilijan "stringit" ovat vähän vähemmän stringit uikkarihousut, jotka ovat nousseet ja rutistuneet ylös peppuvakoon. Stringeissä kangas ei ole tuolla lailla rutussa.

Minusta stringit ovat kerta kaikkiaan mauttomat, jos ovat semmoiset täydelliset persvakohousut. Siitä syystä minä kieltäisin ne kylpylöissä.

No kyllä mä laittaisin fiksumman alaosan, ihan sama kuinka hyväkroppainen on, stringit on alusvaate. Ei sovi mun mielestä ainakaan kylpylään, jos edes rannalle.

Taitaa ap haluta kerätä miesten katseita ja ehkä kateellisten naisten, et sä ap muuten olis mainunnut että olet hyväpeppuinen ja kauni,s hoikka nainen.

Tuota noin... tuon urheilijan "stringit" ovat vähän vähemmän stringit uikkarihousut, jotka ovat nousseet ja rutistuneet ylös peppuvakoon. Stringeissä kangas ei ole tuolla lailla rutussa.

Minusta stringit ovat kerta kaikkiaan mauttomat, jos ovat semmoiset täydelliset persvakohousut. Siitä syystä minä kieltäisin ne kylpylöissä.

Voit lukea ylempää etten tarkoittanutkaan ihan naruja vaan puolipyllymalleja. Lähes stringit ne on :) Ja linkittämäni kuva antaa ainoastaan pientä osviittaa paljon tyylikkäämmistä omista bikineistäni!

Mun mielestäni ne on NAM! Jos haluu naikkoset esitellä paikkojaan, niin vapaasti vaan, ei se oo muilta pois. Eikä varsinkaan multa!

[QUOTE="vieras";28021650]No kyllä mä laittaisin fiksumman alaosan, ihan sama kuinka hyväkroppainen on, stringit on alusvaate. Ei sovi mun mielestä ainakaan kylpylään, jos edes rannalle.

Taitaa ap haluta kerätä miesten katseita ja ehkä kateellisten naisten, et sä ap muuten olis mainunnut että olet hyväpeppuinen ja kauni,s hoikka nainen.[/QUOTE]

Aikaisemmin oli pukukoodi, että sisätiloissa kuten uimahallissa ja kylpylöissä käytettiin uimapukua ja bikineitä lähinnä kesällä ulkona ja rannalla tai aurinkoa ottaessa.

Minusta tavalliset bikinit on ihan okei kylpylään, mutta tuollaiset stringbikinit ovat lähinnä huomionhakua ja eivät sikäli sovellu kylpylään. Henkkamaukalta tai seppälästä saat siveelliset bikinit jo 10 eurolla, jos kerran sellaisia ei ennestään löydy.

Uimahalliin tai kylpylään ei mennä näyttäytymään vaan uimaan.

[QUOTE="Kemeli";28021632]Mä en oikein ymmärrä, mikset voi ostaa ihan tavallisia bikinejä, kun jo asia sinua kerran mietityttää. Tiedät siis, että paljasta pintaa stringeissä näkyy enemmän kuin meillä täällä Suomessa on yleensä rannoilla tai kylpylöissä tapana. Ulkomailla monet ovat myös yläosattomissa rannalla. Suomessa ei. Ja biitsillä vähäinen varustus on ymmärrettävää sen takia, että siellähän on yleensä tarkoitus saada vähän rusketustakin.
Ja eikö se nyt ole vähän kökköä pyllistellä ainoana ihmisenä pers paljaana siellä kylpylässä? Vielä jos sinulla on pieni lapsikin mukana, niin pyllistelyä ja peuhaamista varmaankin piisaa.[/QUOTE]

En ota lasta vielä mukaan kylpylään, on vasta oppinut kävelemään ja huteraa on ja pelkään että liukastelisi, kai se on ostettava mummouikkari kunhan hänen kanssaan lähden uimahalleihin ;)
Siis enköhän minä sitten tosiaankin hommaa hiukan säädyllisemmät bikinit ja varsinkin nyt tulevaksi kesäksi suomen rannoille. Vielä ei huvittaisi millään, kun on kuitenkin kaappi täynnä noita biksuja joita olen tottunut käyttämään ihan normimeiningillä rannoilla (...ulkomailla...)

Yhteistyössä