Saako kauneutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Roikkotissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Roikkotissi

Vieras
Mulla: Liian pitkät rinnat, muilla ja mua vanhemmilla naisilla on paljon kauniimmat ja pystymmät rinnat, mistä se johtuu? Saako voiteilla mitään aikaan, tai rintaliiveillä? Mä en käytä kumpakaan. Mulla nänni on eteenpäin sojottava tai mieluimmin hiukan pystys.

Moi olen Ns. mummo, pohjanmaalta. Mulla kauniit rinnat ja pyöreet, kai se on ku on lapsesta asti pakotettiin käyttään rintaliivejä. Mulla on kyllä pystyt ja kauniit rinnat omasta mielestä. On pallomaiset ja nänni ylöspäin. Mulla vain kolme lasta. Olen 66v. ikäne.

Kyllä naiset on kivoja ja seksikkäitä. Kun on rinnat pystys liiveillä tai muuten luonnollisesti. Roikkurinnat miehille kauheita ei kiihottavia. Kai ei naiset kilpaile miehistä? Vaan kuka on toisten naisen mielestä kaunein. Kuitenki mies on kaiken takana, halutaan olla miehille miellyttävän näköinen.

Olen 60v. Miehet on kivoja. Mulla rinnat 105-c ja pystyt. Onhan niit julkkisia. isorintaisia, mut ei haluu näyttää puseronläpi rintaliivejä. Kai mä joskus löydän oman. julkkisen joka on uutisis piukka t-paita päällä ja on näyttävä.

Moi olen isorinta. Olen maaseudulla. Mua kyttäävät 18v. Koulupojat. Mä kyllä nain poikien kaa. Jotkut rikkaat kauppaa rahaa. En tee sitä rahasta, on kivaa naida nuorten poikien kaa kun heillä on ohkanen kulli ja tosi kova ja esinahka silmillä. On kivaa repiä esinahka silmiltä. ja sitte imee siemet suuhun. Ja sit arvaattekin. He jaksavat naida.

Moi kai on hullua. Tapasin nuoren 22v. miehen. On naitu päivittäin. Hän tykkää mun isoista rinnoista. kun ne on pystys ja mulla on iso nänni. Nyt mun nännit näkyy vaatteiden läpi. Se on minusta seksikästä. Tykkään ku mua voimakkaasti imetään kiihottaa.

Mulla pitkät rinnat just katsoin peilistä on melkein napaan asti. Olen kyllä vanhempi nainen. Mulla on nuori poikakaveri joka tykkää mun rinnoista. Kun kumarran sängys hänen päälle Hän ottaa mun rinnan suuhun ja imee voimakkaasti, siit mä kiihotun. Teetän mä muutakin.

Mulla on ihanat pitkät rinnat. Me rakastellaan, Mun nuoren poikakaverin kaa. Hän on vasta 21v. Joskus myös mun likan kaa. On kiva katsella ku nuoret touhuaa.

Voiko oikeesti saada isot ja pystyt nännit? Postimyynnin nännipumpuilla? Onko kellään kokemusta, jot toimii? Mulla isot rinnat mut ei nännejä. Suhteet miesten kaa aina loppuu siihen ku he yrittävät imee mun rintaa. Kun on sileetä väärässä paikkaa.

Mulla iso rinta ja nännipiha, kuten edellisellä, ei pikkuvaiva, nolottaa. Kai muita naurattaa. Tiedän jot miehiä kiinnostaa isot rinnat, mut jos nänni puuttuu, ei enää kiinnosta.

Moi mulla iso nänni. rinta aika pieni. Mutta kova nänni aina pystys. Ei alkohlisti. Rintaliivit antaa näyttävyyttä mun rinnoille varsinki ohkaset muotoonprässätyt. Kun nänni on näyttävä.