Saako kätilöopistolle ottaa kaksi tukihenkilöä synnytykseen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sairaalasta viis, synnytyksessä oli mukana lapsen isä ja oma siskoni. Ja olen kyllä tyytyväinen valintoihini. Ehkä jopa suotavaaki ois, että kaks on paikalla, koska isä kuitenkin keskittyy siihen tulevaan lapseen ja saattaa jännityksessään unohtaa äidin tukemisen ja auttamisen...
 

Yhteistyössä