J
jännääjä
Vieras
Laittelen tänne aktiivisemmalle puolelle tän...
Te joilla on kaksi ensimmäistä synnytystä ollut imukuppisynnytys niin mikä ollut kolmannen synntystapa? Onko kellään kokemusta tai jollain tutulla ollut vastaavaa?
Te joilla on kaksi ensimmäistä synnytystä ollut imukuppisynnytys niin mikä ollut kolmannen synntystapa? Onko kellään kokemusta tai jollain tutulla ollut vastaavaa?