A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Saa, mutta ei kannata käyttää ainakaan keinotekoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Eihän ne suositeltavia ole, mutta itse kyllä juon light limuja vielä. Tarkoitus on kyllä päästä niistä lopullisesti eroon. Muuten käytän makeutukseen steviaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olen pahimpaan makan nälkään juonut light limppareita mutta koitan pitää kohtuudessa ja vettä ja vichyä juoda pääsääntöisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Entä millä te sitten herkuttelette? Olen ymmärtänyt että makeanhimo karpatessa häviää kokonaan tai ainakin lähes kokonaan? Karppaus.info sivulla käskettiin lukea kirja. Onko se välttämätöntä vai pärjääkö tuon ateriamatriisin ja terveen järjen avulla?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Eihän ne suositeltavia ole, mutta itse kyllä juon light limuja vielä. Tarkoitus on kyllä päästä niistä lopullisesti eroon. Muuten käytän makeutukseen steviaa.
Mitäs se stevia on?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olen pahimpaan makan nälkään juonut light limppareita mutta koitan pitää kohtuudessa ja vettä ja vichyä juoda pääsääntöisesti.
Kunnon ruokavaliolla eli vähällä hiilihydraatilla ei pitäisi tulla makeanhimoa ollenkaan. Eli kannattaa miettiä, mistä se himo oikein johtuu eli syötkö liikaa edelleen hiilareita.
Kannattaa myös kaikki ne light,-ja kevyttuotteet jättää sinne kaupan hyllylle ja siirtyä täysrasvaisiin maitotuotteisiin. Eli voita ja punaista maitoa jne...
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Toiset on sitä mieltä että liika eläinrasva on pahasta, monet on kuitenki sitä mieltä että eläinrasva on hyvää ja liika kasvisrasva on pahaksi.
Sekasyöjähän ihminen kuitenkin on.
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:Katsopa sokerittomista karkeista hiilihydraattien määrä. On melkoisen suuria lukuja, joten söisin korkeintaan muutaman kerrallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:Katsopa sokerittomista karkeista hiilihydraattien määrä. On melkoisen suuria lukuja, joten söisin korkeintaan muutaman kerrallaan.
NellieDellies on vähähiilarisia.
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:Katsopa sokerittomista karkeista hiilihydraattien määrä. On melkoisen suuria lukuja, joten söisin korkeintaan muutaman kerrallaan.
NellieDellies on vähähiilarisia.
Missä niitä on myytävänä? Katsoin ruokakauppani koko karkkivalikoiman eikä mikään sokeriton ollut vähähiilarinen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Toiset on sitä mieltä että liika eläinrasva on pahasta, monet on kuitenki sitä mieltä että eläinrasva on hyvää ja liika kasvisrasva on pahaksi.
Sekasyöjähän ihminen kuitenkin on.
Mitä haittaa kasvirasvoista on terveydelle? En nyt tarkoita kevytmargariineja, joitten tiedän sisältävän haitallisia rasvoja. Se lienee kaikkien tiedossa, että runsas eläinrasvojen käyttö aiheuttaa pitkällä aikavälillä sydän- ja verisuonitauteja ym.