Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 07:54 Selenicereus kirjoitti:Ai saako? No sehän on ihan itsestä kiinniMulla itsellä ei maha kestä Dietorellejä, vetää ihan kuralle eli en syö. Muistaakseni niiden karkkien hiilarit on suurimmaksi osaksi polyoleja, eli eivät imeydy. juurikaan. Sen puolesta niitä "voi" napostella. Mut ennemmin mie syön vaikka tummaa suklaata.
Karppauksessa on ajatuksena päästä eroon tarpeettomista makeanhimareista, sen vuoksi ainakaan alussa ei suositella mitään keinomakeutuksia tms.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 16:43 äätä kirjoitti:mie oon niin mahoton herkkuloppiska et en oo pystyny lopettaan karkin syömistä! liekkö syy sit itsehillinnässä vai mikä mättää. muuten oon koittanu syyä kyl sokerittomasti ja vähentäny hiilareita. yhen päivän olit sen atkinssin (mite lie kirjotettaan..?) dieetillä, mut seuraavana aamuna oli nii heikko olo et oli pakko ottaa mukaan joitakin hedelmiä, jne et pystyy jotain tekeen.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 17:38 Selenicereus kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 16:43 äätä kirjoitti:mie oon niin mahoton herkkuloppiska et en oo pystyny lopettaan karkin syömistä! liekkö syy sit itsehillinnässä vai mikä mättää. muuten oon koittanu syyä kyl sokerittomasti ja vähentäny hiilareita. yhen päivän olit sen atkinssin (mite lie kirjotettaan..?) dieetillä, mut seuraavana aamuna oli nii heikko olo et oli pakko ottaa mukaan joitakin hedelmiä, jne et pystyy jotain tekeen.
Monesti ne makeat ovatkin kompastuskiviAtkinsin induktiovaihe saattaa olla aika rankka ja monet on sanoneet, että aluksi on paha olo pari kolme päivää ja sen jälkeen helpottaa ja olo on parempi kuin koskaan. Mutta eihän hiilareiden vähentäminen tarkoita, että pitää heti tiputtaa induktion tasolle! Minäkin aloitin Zonella eli söin n. 40% energiasta hiilareina ja sit 30% rasvaa ja proteiinia. Jotenkin ne hiilarit jäi sit pois ja nyt mie syön (tavallisena) päivänä jotain 10-15% hiilareina.