Saako juuri nyt mistään aurinkolasit vahvuuksilla kaupan päälle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
Aurinkolasit hajosivat ja silmälasitkin ovat pari vuotta vanhat, joten voisin uusia molemmat. Specsaversilla on kesäale "valitse 2 maksa 1", mutta se päättyy tänään eikä ainakaan netin mukaan ole tänään edes liikkeet auki :headwall: Vai olisivatko kuitenkin, eivät vain ole päivittäneet kesän sunnuntaiaukioloja..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Aurinkolasit hajosivat ja silmälasitkin ovat pari vuotta vanhat, joten voisin uusia molemmat. Specsaversilla on kesäale "valitse 2 maksa 1", mutta se päättyy tänään eikä ainakaan netin mukaan ole tänään edes liikkeet auki :headwall: Vai olisivatko kuitenkin, eivät vain ole päivittäneet kesän sunnuntaiaukioloja..?

Specsaversin ota 2 maksa 1 tarjous on aina voimassa.
 
Eyen:llä on osta 3 maksa 1 tarjous. Eli kahdet lasit ja arskat vahvuuksilla. Riippuu missäpäin asut että onko auki tänään, mut tän kuun loppuun näyttäis olevan tuo tarjous.

http://www.eyen.fi/etusivu/
 
Alkuperäinen kirjoittaja varma tieto:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Aurinkolasit hajosivat ja silmälasitkin ovat pari vuotta vanhat, joten voisin uusia molemmat. Specsaversilla on kesäale "valitse 2 maksa 1", mutta se päättyy tänään eikä ainakaan netin mukaan ole tänään edes liikkeet auki :headwall: Vai olisivatko kuitenkin, eivät vain ole päivittäneet kesän sunnuntaiaukioloja..?

Specsaversin ota 2 maksa 1 tarjous on aina voimassa.

Ihanko totta? En ole koskaan siellä asioinut, joten en ole kiinnittänyt huomiota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Eyen:llä on osta 3 maksa 1 tarjous. Eli kahdet lasit ja arskat vahvuuksilla. Riippuu missäpäin asut että onko auki tänään, mut tän kuun loppuun näyttäis olevan tuo tarjous.

http://www.eyen.fi/etusivu/

Hmm, Ideaparkissakin näkyy olen Eyen. Saako sieltä ihan hyviä silmälaseja ja nättejä kehyksiä? Sivuilla näkyy olevan lähinnä jotain muovihärpätyksiä, itse tykkään metallisista enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja varma tieto:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Aurinkolasit hajosivat ja silmälasitkin ovat pari vuotta vanhat, joten voisin uusia molemmat. Specsaversilla on kesäale "valitse 2 maksa 1", mutta se päättyy tänään eikä ainakaan netin mukaan ole tänään edes liikkeet auki :headwall: Vai olisivatko kuitenkin, eivät vain ole päivittäneet kesän sunnuntaiaukioloja..?

Specsaversin ota 2 maksa 1 tarjous on aina voimassa.

Ihanko totta? En ole koskaan siellä asioinut, joten en ole kiinnittänyt huomiota.

Just kävin siellä ja se jotkut kehykset -50% tarjous päättyy, mutta 2 yhden hinnalla ei. Se on myyjän mukaan "aina" voimassa.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä