Saako jostain vanhoihin Brion vaunuihin uusia pyöriä??

Saapasjalkakissa

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 490
0
36
Siis mua ärsyttää noi pyörät kun vaunut on vanhat, ja ne pyörät on kuluneet niin että keräävät sepelit ja kaikki kiinni niihin...
Yks vaihtoehto ois toki suojat pyöriin, mut eikö missään myydä uusia pyöriä ???Vai sopeisko tommosiin jotkun muunkin merkkiset kuin Brion?
Vuosimallista ei oo hajuakaan.. tosi vanhat on...

Kiitos avuista...

saako ne pyörät irti?tai saa varmaa ku uusia mietit =) eikö ainaki muksumassis ym.myydä niit ilmakumipyöriä??makso muistaakseni n.20?/kpl!!mä voisin kyl myydä edullisesti brion yhdistelmät!!?

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
saako ne pyörät irti?tai saa varmaa ku uusia mietit =) eikö ainaki muksumassis ym.myydä niit ilmakumipyöriä??makso muistaakseni n.20?/kpl!!mä voisin kyl myydä edullisesti brion yhdistelmät!!?

No niin edullisesti tuskin kukaan myy,että mä viitteisin ostaa uusia...
En ole siis mitenkään varakas mamma alkuunkaan... ja vaunut on muuten toimivat, mutta tosiaan noi renkaat ei...
Saathan sinä toki tarjota :D
Kyllä nuo irti saa.. niissä on vielä semmonen metallinen se "kiinnitys" eli niin vanhaa mallia ovat...

Asian vierestä, mutta aivan syötävän söpö kuva sulla profiilissa, saapasjalkakissa!

Ja toinen, ostin vuosi sitten vanhat brion vaunut (vm 2000) 40e. Ilmotus taisi olla juurikin täällä tai vauva-lehden kirpparilla. Hyvät ja siistit (mummola)vaunut ovatkin.
Kirpparia tutkimaan, jos aikaa riittää ja renkaita ei löydy...

Alkuperäinen kirjoittaja iiu:
Asian vierestä, mutta aivan syötävän söpö kuva sulla profiilissa, saapasjalkakissa!

Ja toinen, ostin vuosi sitten vanhat brion vaunut (vm 2000) 40e. Ilmotus taisi olla juurikin täällä tai vauva-lehden kirpparilla. Hyvät ja siistit (mummola)vaunut ovatkin.
Kirpparia tutkimaan, jos aikaa riittää ja renkaita ei löydy...

Oi kiitoksia... kyllä nää vauvat on söpöjä...

Juu en minä älyttömiä summia ala vaunuista maksamaan,kun mulla semmoset jo on...pitää jatkaa etsintää... kiitos :)

eipä mitää...oonki niit tähä lähel yrittäny saad myytyä ettei tarvi ku hakee/viedä!!sä et kuitenkaa laitila-pori-kankaanpää tai niist väleist?voin laskee hintaa,mut itte maksoin niist kesäl 170?

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja käviskö nää:
http://www.vaunula.fi/deluxe_renkaat.htm

Pitää mittailla...oliko tossa jossain toimituskuluista tietoa?Vai enkö mä vaan tajunnu... ?

Ei mitään tietoa. Olen vain joskus kuullut tuosta nettikaupasta. Tyyppi myy huutonetissä, mut en muista tunnusta ja sieltä olen löytänyt linkin tonne. Itse en ole mitään tilannut tai huutonetistä ostanut häneltä.

Alkuperäinen kirjoittaja linkin laittanut vieras:

Pitää mittailla...oliko tossa jossain toimituskuluista tietoa?Vai enkö mä vaan tajunnu... ?

Ei mitään tietoa. Olen vain joskus kuullut tuosta nettikaupasta. Tyyppi myy huutonetissä, mut en muista tunnusta ja sieltä olen löytänyt linkin tonne. Itse en ole mitään tilannut tai huutonetistä ostanut häneltä.

Ahaa... uskaltaakohan sitte luottaa...?
Oisko jollain muulla kokemusta?

Alkuperäinen kirjoittaja linkin laittanut vieras:

Ahaa... uskaltaakohan sitte luottaa...?
Oisko jollain muulla kokemusta?

Eikö kellään???