saako jostain tietää ketä asuu osoitteessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "repe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26241787]Kuka on oikea muoto. Käy katsomassa oven takana. :D[/QUOTE]
no ei aina.
Mahtaisiko aloittajaa kiinnostaa onko ihastuksella puoliso? En tiedä, voi olla vaikea selvittää kaikki asukkaat.

[QUOTE="Mä";26241830]no ei aina.
Mahtaisiko aloittajaa kiinnostaa onko ihastuksella puoliso? En tiedä, voi olla vaikea selvittää kaikki asukkaat.[/QUOTE]

niin siis nimenomaan ketä eikä kuka. Edellinen osui arvauksellaan oikeaan... *nolo*

[QUOTE="repe";26241852]niin siis nimenomaan ketä eikä kuka. Edellinen osui arvauksellaan oikeaan... *nolo*[/QUOTE]

Saa sen käsityksen että teit jotain noloa, miten se niin?

Mene sinne oven taakse ja soita ovikelloa ja kysyt vaan, että asuukohan tässä Xxxx, vaikka tietäisit hyvin, että siinä asuukin Yyyyy. Sitten vain näytät hölmistyneeltä, että anteeksi, olikin väärä talo tai osoite. Ei kai se tuon vaikeampaa ole?

[QUOTE="Vieras";26241909]Kuka asuu-ketkä asuvat[/QUOTE]
tai keitä. Huh, eiks täällä saa puhekieltä enää kirjottaa?
Mut eiks ketään nyt kiinnosta tuo ap:n tarina? Onko ap pelottava stalkkeri, joka väijyy, eikä uskalla mennä puhumaan...

[QUOTE="Mä";26241961]tai keitä. Huh, eiks täällä saa puhekieltä enää kirjottaa?
Mut eiks ketään nyt kiinnosta tuo ap:n tarina? Onko ap pelottava stalkkeri, joka väijyy, eikä uskalla mennä puhumaan...[/QUOTE]

hahhah.. en mä kai mikään spooky oo.. kunhan vaan olen niin säälittävä tapaus, etten uskalla tehdä mitään aloitteita jos sillä tyypillä onkin jo joku.. :/

Aikaisemmin Eniron haussa oli sellainen bugi, että esim. /-merkillä pystyi korvaamaan nimen haussa. Tällöin pystyi hakemaan osoitteen perusteella ihmisiä. No, bugi on sittemmin korjattu, eli eipä enää saane mistään tietoa. Oven takana käymällä. :)

Yhteistyössä