saako jostain ostettua plafondiin uuden "kuvun" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Edellinen asukas jätti eteiseen plafondit kattoon ja ne on ihan hyvät muuten mutta me tarvitaan/halutaan enemmän valoa. Ongelma olisi ratkaistu jos saatais vaihdettua se lasikupu matasta kirkkaaseen.
Tietääkö joku onko yleensä niitä myynnissä erikseen ja mistä vois etsiä?

Lamppuliikkeistä varmaan löytyy, mutta maksavat usein saman kuin kokonaan uudet plafondit.

Minä kyllä suosittelisin vaihtamaan uudet lamput sinne vanhoihin, niiden tehoissa on tosi paljon eroa. Energiansäästölampuissa kannattaa kovasti katsoa sitä valotehoa, että se on mahdollisimman suuri. Ja plafondin sisään ei välttämättä mene kaikki energiansäästölamput.

Lamput ovat suurimmat mahdolliset ja valoa on hyvin mutta kun laittaa sen matta "kuvun" niin valo katoaa :(
täytyypä etsiä vaikka ensin netistä uusia ei haluttaisi koska periaatteessa nykyiset on ihan ok.

[QUOTE="aapee";24778379]Lamput ovat suurimmat mahdolliset ja valoa on hyvin mutta kun laittaa sen matta "kuvun" niin valo katoaa :(
täytyypä etsiä vaikka ensin netistä uusia ei haluttaisi koska periaatteessa nykyiset on ihan ok.[/QUOTE]

Jos paikkakunnaltasi löytyy sähkötarvikeliike, joka myy myös lamppuja, niin niistä voi löytyä parhaiten ja siellä on yleensä asiantuntevat henkilöt, jotka osaavat antaa parhaat neuvot tuollaisiin ongelmiin. Osaavat myös ohjata eteenpäin, jos heillä ei ole sopivaa tarjolla.