No eiköhän tuossakin tapauksessa ole kyse siitä mitä asiakkaat ovat valmiita sietämään? No eipä ne kauaa siellä varmaankaan sitä auki pidä.Alkuperäinen kirjoittaja mä70;27360963:EI TODELLAKAAN SAA,AINAKAAN LAHDESSA!!!!Mä olin tosi pöyristynyt kun ne "kassaneidit" oikee kyttäs asiakkaiden juomisia,oikeesti ne kierteli siell pöytien lähellä ja todella kyttäs minkälaisia pulloja ihmisillä on!Siellä myydään niitä jotain pikkulimsapulloja ja mulla oli oma pullo-samanlainen,mutta sininen korkki-jossa oli VETTÄ,kotoa tuotua,niin se yks nuori kassa oikee tuli kuikkii meijän pöytään ja mulla oli pullo osittain kassin sisällä ja se tuli huomauttamaan erittäin närkästyneenä että "tajuattehan että tämä on ravintola,tänne ei saa tuoda omia eväitä mukana"..Mä sanoin että ei mulla ole eväitä,vaan vesi pullo,niin se vastas et"ethän sä vie muihinkaan ravintoloihin omia eväitä mukana".Niin.en todellakaan vie,mutta kai mulla saa laukussa olla vesipullo mukana!Ei ne sentää sitä voi kieltää!Ja tän sai tuta moni muu kun minäkin.Oikeesti,kyllä niiten tätyy oikee kytätä,jos ne kerra huomas pullonkorkin värinkin,niin se alkuperänen korkki on tummanvihreä.Että näin Lahdessa!Siellä ne neidit on muutenkin jotenkin kauheen ylimielisiä.En todellakaan aio enää lapsian sinne puljuun viedä!
Onkohan meille sama kassaneiti tullut valittamaan, minulla oli lapselle vettä omassa urheilujuomapullossa mukana mutta ei, se piti ostaa sieltä se vesipullo joka maksoi muistaakseni 1 ja kun tyhjentyy pitää ostaa uusi. Arvaa vaan menemmekö enään tuonne. Onneksi ei tästä niin pitkä matka hypätä autoon ja ajaa hurauttaa vaikka huimalaan jossa saa jopa vettä lasiin ILMAISEKSI!Alkuperäinen kirjoittaja mä70;27360963:EI TODELLAKAAN SAA,AINAKAAN LAHDESSA!!!!Mä olin tosi pöyristynyt kun ne "kassaneidit" oikee kyttäs asiakkaiden juomisia,oikeesti ne kierteli siell pöytien lähellä ja todella kyttäs minkälaisia pulloja ihmisillä on!Siellä myydään niitä jotain pikkulimsapulloja ja mulla oli oma pullo-samanlainen,mutta sininen korkki-jossa oli VETTÄ,kotoa tuotua,niin se yks nuori kassa oikee tuli kuikkii meijän pöytään ja mulla oli pullo osittain kassin sisällä ja se tuli huomauttamaan erittäin närkästyneenä että "tajuattehan että tämä on ravintola,tänne ei saa tuoda omia eväitä mukana"..Mä sanoin että ei mulla ole eväitä,vaan vesi pullo,niin se vastas et"ethän sä vie muihinkaan ravintoloihin omia eväitä mukana".Niin.en todellakaan vie,mutta kai mulla saa laukussa olla vesipullo mukana!Ei ne sentää sitä voi kieltää!Ja tän sai tuta moni muu kun minäkin.Oikeesti,kyllä niiten tätyy oikee kytätä,jos ne kerra huomas pullonkorkin värinkin,niin se alkuperänen korkki on tummanvihreä.Että näin Lahdessa!Siellä ne neidit on muutenkin jotenkin kauheen ylimielisiä.En todellakaan aio enää lapsian sinne puljuun viedä!
Tää pitisi saada jo ihan tasa-arvon nimissä julkisuuteen ja stoppi tollaselle kyykyttämiselle! Ei kaikilla ola vara sitä euroakaan enempää tuhlata jos kyse todellakin vedestä!!!Onkohan meille sama kassaneiti tullut valittamaan, minulla oli lapselle vettä omassa urheilujuomapullossa mukana mutta ei, se piti ostaa sieltä se vesipullo joka maksoi muistaakseni 1 ja kun tyhjentyy pitää ostaa uusi. Arvaa vaan menemmekö enään tuonne. Onneksi ei tästä niin pitkä matka hypätä autoon ja ajaa hurauttaa vaikka huimalaan jossa saa jopa vettä lasiin ILMAISEKSI!
USKOMATONTA TOIMINTAA!! En voi millään uskoa, että olisi sallittua. Kannattaa laittaa palautetta Hoplopiin menemään! Törkeää.Alkuperäinen kirjoittaja äihiliini;27361241:Omien eväiden syöntikin pitäisi sallia. Meidät nakattiin pihalle kun emme suostuneet syömään heidän tarjoamaa ruokaa koske se ei ollut maidotonta, munatonta, perunatonta eikä viljatonta.
Perheemme on nyt vaan moni allerginen ja maksaisin paljon jos allergiat loppuisi. Mutta omia eväitä emme saaneet syödä vaikka me vanhemmat ostettiin omamme ravintolan ( tai olisko pakkosyöttölän ) puolelta. Myyjä ei voinut taata , että ruoka olisi noista allergisoittavsita aineista vapaata mutta uhkasi poliisilla jos lapsille tarjotaan jotain omaa.