Saako hoitajat helposti lääkäreitä miehiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on tuttavapariskuntana lääkäri + sh ja yhden työkaverin vaimo on os.siht.
Ei kun hetki kaks on naimisissa sh:n kanssa.

Muut on naimisissa lääkäreiden kanssa TAI eronneet TAI ihan jotain muuta ammattia, esim jotain
paperinpyörittelypohjaista tai terveydenhuoltopohjaista, mutta toistentyyppistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26086583:
Ja höpölöpö. Riittää, kun haet sinne lähihoitajakouluun. Sen jälkeen alat käydä sairaaloiden kahviloissa ja voit sanoa siellä tapaamillesi lääkäreille olevasi melkein valmis hoitaja :)

Keittis, kyllähän sä tiedät että paneminen ja naimisiinmeno ovat kaks eri asiaa...

Niin ja siis tissit esille siellä sairaalassa sitten...
Tosin voisin jopa kuvitella, että jos et olis hoitaja etkä potilas, vaan muuten vaan siellä kahvilassa sattuisit "törmäämään" sopivan pitkään takkiin sonnustautuneen, niin vois olla parhaat tsäänssit...
Ne harvat lääkärit ketä tunnen, niin jos eivät ole jo naimisissa, niin eivät ainakaan samalta alalta ole "sillä silmällä" katselleet...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26086627:
Voi kuule, se on kysynnän ja tarjonnan laki. Lääkärimiehille tarjontaa riittää.

Just näin. Ne vaihtaa. Eikä edes nuorempaan vaan jopa 12v vanhempaan kun olikin lääkärirouva tarjolla lääkärimiehelle. Ja sit noi hoitsut, ne on vaan hoitoja.

ap:hän on jokaisen lääkärin unelma: nuori, kaunis, älykäs, varakas ja koulutettu. ei ole varmasti mitään estettä et miks ap ei voisi napata ittelleen ylilääkäriä tai erikoislääkäriä, esim. sydän tai aivokirurgia. näen jo sieluni silmin, kuin tohtorit kilvan kisaavat ap: n suosiosta kun ap keinahtelee notkuvin lantein hunajankeltaiset hiukset hulmuten sairaalan kahviossa. käy vaan sääliksi niitä tohtori-parkoja, jotka jäävät lehdelle soittelemaan. kaikki kun eivät voi voittaa.....

ihanaa tytöt! mäkin olen hoitaja, mutta en ole vielä tajunnut kuinka hyvä saalis tollanen lekurimies olisi! aion heti huomenna kysyä meniskö joku mun osaston lääkäreistä mun kanssa naimisiin, kun olen ihan valmis ja silleen viksu!

Yhteistyössä