Saako hoitajat helposti lääkäreitä miehiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No vastakohdat viehättävät toisiaan se on todistettu ja olen minä kelvannut jo kahdelle hyvätuloiselle miehelle miksen sitten lääkärille.

Ai onko sinulla ollut hyvätuloisiakin miehiä ennen sitä nykyistä köyhää luuseria, joka ei saa edes teidän pikkuriikkistä tönöämme rempattua, eikä arvosta sinua sen vertaa että toisi sulle edes kebabia tai kuukautisten aikaan siteitä?

No kyllä voisin päästä esimieshoitajaksi ei se vaikeaa voi olla. En kyllä usko että se on siitä kiinni. Lääkärit haluavat varmasti vastavalmistuneen hoitajan joka on valmis jäämään kotirouvaksi.

No kyllä voisin päästä esimieshoitajaksi ei se vaikeaa voi olla. En kyllä usko että se on siitä kiinni. Lääkärit haluavat varmasti vastavalmistuneen hoitajan joka on valmis jäämään kotirouvaksi.

Miksi ihmeessä lääkäri haluaisi kotirouvan?

Enpä usko että pääset osastonhoitajaksi, et varmaankaan pääsisi koko lähihoitajakoulutusta läpi. Kielet, lääkelaskut jne... liian vaikeita sinulle.

Lääkärit haluavat varmasti vastavalmistuneen hoitajan joka on valmis jäämään kotirouvaksi.
Pitäisköhän itsekin kokeilla? :xmas:. Nääh...en halua olla kotirouva. Paitsi jos hinnasta sovitaan.

Pääse nyt ekana hei sinne hoitsukouluun. Opiskele ja valmistu. Ja iske sitten se lääkäri. Mä voin vaikka suositella muutamaa sulle, sinkkumiehiä (ja syystä :D ).

Mks kukaan tahtoo lääkäriä? Kas kun ei samointein kirurgia kun niillä on niin helvetin hyvät ihmissuhdetaidot ja eivät pidä itteensä jumalasta seuraavana... ;)

Hmm, miksikö...koska rakastuin silloin nuorena niin tulisesti ja vielä näin lähes 20 vuoden jälkeenkin tuo mies tuntuu niin ihanalta:
* parhaimmalta olkapäältä, johon voin surussani nojata
* parhaimmalta isältä lapsillemme, joiden kanssa hän illat telmii/harrastaa
* parhaimmalta kainalolta, mihin voin käpertyä illan elokuvan pariin :)

No en turkuun kyllä pääse sairaalaan ne sinkkulääkärit voi tietenkin tulla tapaamaan minua tänne. Kyllä uskon että pääsen hoitajan pääsykokeista läpi ei ne kovin vaikeat voi olla.

No en turkuun kyllä pääse sairaalaan ne sinkkulääkärit voi tietenkin tulla tapaamaan minua tänne. Kyllä uskon että pääsen hoitajan pääsykokeista läpi ei ne kovin vaikeat voi olla.

Jos sä et päässyt edes merkonomikoulutusta läpi, niin miten ihmeessä pääsisit lähihoitajakoulutuksen?

Lähihoitajakoulutukseen on muuten soveltuvuskokeetkin. Psykologiset testit.

No ehkä nämä lääkärit eivät ole tavanneet oikeaa hoitajaa ovat tyytyneet toiseen lääkäriin. Varmasti monet ovat onnettomia liitoissaan kun vaimoa ei näy kotona.

Voi kiesus, en ottaisi lääkäri vaikka tarjottukin on. En ikuna kuuna kullan valkeana, kokemusta yhteistyöstä yli 20 vuotta. Kuten kaikkiin ammattikuntiin mukaan mahtuu mukavia ja myöskin niitä vähemmän mukavia. Ja siitä esimiesasemaan pääsystä, siihenkin vaaditaan nykyään hoitotieteen arvosana yliopistosta. Oletko oikeasti noin tyhmä vai provoko tämä on?

Yhteistyössä