A
ammattivalittaja.
Vieras
No vastakohdat viehättävät toisiaan se on todistettu ja olen minä kelvannut jo kahdelle hyvätuloiselle miehelle miksen sitten lääkärille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No vastakohdat viehättävät toisiaan se on todistettu ja olen minä kelvannut jo kahdelle hyvätuloiselle miehelle miksen sitten lääkärille.
No kyllä voisin päästä esimieshoitajaksi ei se vaikeaa voi olla. En kyllä usko että se on siitä kiinni. Lääkärit haluavat varmasti vastavalmistuneen hoitajan joka on valmis jäämään kotirouvaksi.
No kyllä voisin päästä esimieshoitajaksi ei se vaikeaa voi olla. En kyllä usko että se on siitä kiinni. Lääkärit haluavat varmasti vastavalmistuneen hoitajan joka on valmis jäämään kotirouvaksi.
Pitäisköhän itsekin kokeilla? :xmas:. Nääh...en halua olla kotirouva. Paitsi jos hinnasta sovitaan.Lääkärit haluavat varmasti vastavalmistuneen hoitajan joka on valmis jäämään kotirouvaksi.
Mks kukaan tahtoo lääkäriä? Kas kun ei samointein kirurgia kun niillä on niin helvetin hyvät ihmissuhdetaidot ja eivät pidä itteensä jumalasta seuraavana...![]()
Jos opiskelisin hoitajaksi olisiko helppo saada mieheksi lääkäri? Mieluiten joku erikoislääkäri tai ylilääkäri.
Jos et pääse lähikauppaankaan sideostoksille, niin miten sitten Turkuun...No en turkuun kyllä pääse sairaalaan ne sinkkulääkärit voi tietenkin tulla tapaamaan minua tänne.
No en turkuun kyllä pääse sairaalaan ne sinkkulääkärit voi tietenkin tulla tapaamaan minua tänne. Kyllä uskon että pääsen hoitajan pääsykokeista läpi ei ne kovin vaikeat voi olla.
Kyllä varmasti pääsen hoitajakouluun olen muihinkin koulutuksiin päässyt.
Ja höpölöpö. Riittää, kun haet sinne lähihoitajakouluun. Sen jälkeen alat käydä sairaaloiden kahviloissa ja voit sanoa siellä tapaamillesi lääkäreille olevasi melkein valmis hoitajaEi tarvitse kun selvitä harjoitteluun sairaalaan sitten kun saan lääkärimiehen ei ole valmistumisella väliä.