Saako hienolla autolla naisen?

  • Viestiketjun aloittaja BMW M3
  • Ensimmäinen viesti
herra
Bemarit ja Audit on tyylitajuttomien nousukkaiden kärryjä. Ei niillä saa kuin itsensäkaltaisia tyhjäpäitä.

Jaguar sen sijaan herättää jo aitoa arvostusta ja mielenkiintoa. Tosin onpa naisia löytynyt ihan hyvin ilman autoakin...
 
Herrasmies
Ottaakahan nyt tytöt huomioon myös se että autot voivat olla jollekin myös rakas harrastus.
Hyvällä autolla ajamisesta voi todella nauttia, missään nimessä aina ei ole kyse siitä että mies yrittäisi tehdä teihin vaikutuksen.
Ei se maailma teidän ympärillänne kuitenkaan ihan kokonaan pyöri.

Itse esimerkiksi pidän todella paljon rata-autoilusta sellaisilla "siipivempuloilla" kuten avovaimoni asian ilmaisee. Nämä autot ovat varmasti harvan naisen mielestä millään tavalla esteettisiä, tai sukuelimen kokoa kompensoivia, mutta kyse ei olekaan nyt teistä naisista vaan ajamisen ilosta.

Olen laittanut myös muutaman omakotitalon hinnan erilaisiin urheiluautoihin ja moottoripyöriin, enkä ole yhtäkään naista niiden avulla "kaatanut".
 
sivullinen
No eihän kukaan ole miljoonista kirjoittanutkaan, vaan omakotitalojen hinnoista.
Niitä on kuules omakotitaloja jotka maksavat muutamia kymmeniä tuhansia. Vanhoja mutta joissa silti asutaan. Jostain syrjäseudulta saattaa saada sadalla tonnilla jo kolmekin taloa. Ei isoja eikä hyviä, mut omakotitaloja kuitenkin.
 
nainen -70
Kaikki tietää, että hieno moottoripyörä auttaa naisen mielenkiinnon herättämisessä, mutta miten esim hieno auto?

Luulisinm että aika monet miehet hankkii auton paljon myös sen takia, että tietää naisten alitajuisesti lämpenevän niistä, vaikka monet naiset eivät olekaan autoista tietoisesti kauhean kiinnostuneita.

Ja kumpi vetoaa paremmin?
Prätkä vai todella hieno auto?

Mp tappaa mielenkiinnon, että sikäli herättää reaktiota.

Auto voi olla toki vaikka uudenkarhea Bemari tai Mersu jos jätkällä on siihen varaa. Mutta muuten: ensin hankitaan kunnon asunto (ei vuokralle) ja sitten auto tulojen mukaan, eikä mitään autovelkapelleilyjä.

Kaikkein säälittävin on mies jolla ei ole mitään muuta kuin auto ja siihen liittyvä velka. Okei, 18-vuotiaalta sen vielä käsittää mutta kun puhutaan 40+ miehistä, ei.
 
Viimeksi muokattu:
reps :D
""Kaikki tietää, että hieno moottoripyörä auttaa naisen mielenkiinnon herättämisessä...""

Vai tietää kaikki tuon? Minä en ainakaan tiennyt vielä eilen. Kyllä me vaimon ja lasten kanssa vain naureskelemme naapureiden prätkäharrastuksille. Ajattele: Isomahaiset äijänköriläät pitävät hirveätä pierumaista meteliä pörrätessään kotikadullamme. Heh-heh! Onko tuossa tyyliä?Lapsellista ja naurettavaa touhua meidän mielestämme! Suorastaan perseestä koko meininki!

Aivan! Parta vain pärisee kun viiskypäset äijänköppöset päästelee menemään ja luulee että parikymppiset tytöt kiinnostuu!
 
Viimeksi muokattu:
ihan hirvittää
Aivan! Parta vain pärisee kun viiskypäset äijänköppöset päästelee menemään ja luulee että parikymppiset tytöt kiinnostuu!
50 täytyy olla tosi karmea ikä olla ja elää kun sitä niin paljon käytetään synonyyminä "köppöselle" ym. paljonpuhuville ilmaisuille miehen olemuksesta! Silloin ei sovi ajaa moottoripyörällä tai muutakaan 'repäisevää' kun on kuitenkin vaan p'''''a vailla;)

Kukaan ei puhu esim. kuuskymppisistä "hikisistä äijän köppänöistä". Vai ovatko he jo sitten suojelukohde kaikelta vinoilulta, haudan partaalla:D
 
Viimeksi muokattu:
Leelian lepotuoli
Kun lähettää auton rekkarin numeroon 16400, saa tietoon auton omistajan. Heh, useissa tapauksissa sieltä paljastuu omistajaksi pankki tai autoliike.

Sitten nostan hattua, jos ostaa laatuauton käteisellä, mutta jos haluaa vähän tsekata miehen taustoja, kannattaa tarkistaa, kenen oikeasti omistamalla autolla hän ajaa.

P.S. Meillä ostetaan autot (M-B) käteisellä ja uutena.
 
Kumma linkitys
Hmmm. Jos nainen haluaa hienon auton, nainen ostaa sellaisen. Jos miehen, hankkii sellaisen. Ei se auto sitä miestä mitenkään asiassaan edesauta. Itse joutuu olemaan joko kiinnostava tai ei.
 
ämmä-m
Alkuperäinen kirjoittaja ihan hirvittää;11078775:
50 täytyy olla tosi karmea ikä olla ja elää kun sitä niin paljon käytetään synonyyminä "köppöselle" ym. paljonpuhuville ilmaisuille miehen olemuksesta! Silloin ei sovi ajaa moottoripyörällä tai muutakaan 'repäisevää' kun on kuitenkin vaan p'''''a vailla;)

Kukaan ei puhu esim. kuuskymppisistä "hikisistä äijän köppänöistä". Vai ovatko he jo sitten suojelukohde kaikelta vinoilulta, haudan partaalla:D

Niimpä. Tasa-arvon vuoksi on todettava että naiset menettävät kiinnostuksensa 40v täytettyään.
 
Ei saa
Olen kuullut sanonnan, että auto on miehen vehkeiden jatke. Siispä mitä hienompi auto sitä pienemmät vehkeet ja heikompi itsetunto tai vastaavasti pieni mies ja armoton Napoleon-kompleksi. Kummatkin vaihtoehdot ovat huonoja eli mies rakastakoon autoaan ja unohtakoon naiset.
 
k**n jatke
Olen kuullut sanonnan, että auto on miehen vehkeiden jatke. Siispä mitä hienompi auto sitä pienemmät vehkeet ja heikompi itsetunto tai vastaavasti pieni mies ja armoton Napoleon-kompleksi. Kummatkin vaihtoehdot ovat huonoja eli mies rakastakoon autoaan ja unohtakoon naiset.

Totta. Ja jos auto on vielä lainarahalla vyötä kiristäen hankittu.
 
Viimeksi muokattu:
verta lumella
Mietin aikoinaan, miksi miehen piti aina ekoilla treffeillä tulla autolla varttia
ennen määräaikaa pihaani.

Ja autossa mietin lähinnä, miten jännä mittaristo siinä on.

Lopulta selvisi, miehen kehujen kautta, että Audi A 8 on malli, ja että kallis on.
Heh, mieshän oli täysi rapajuoppo ja mt-häiriöinen, joten se niistä autoista.
 
JätteKyrpä
Mietin aikoinaan, miksi miehen piti aina ekoilla treffeillä tulla autolla varttia
ennen määräaikaa pihaani.

Ja autossa mietin lähinnä, miten jännä mittaristo siinä on.

Lopulta selvisi, miehen kehujen kautta, että Audi A 8 on malli, ja että kallis on.
Heh, mieshän oli täysi rapajuoppo ja mt-häiriöinen, joten se niistä autoista.
Mt-häiriöinen = MiniTappi-häiriöinen prinssinakkipoika?

/Nimim. JK
 
Viimeksi muokattu:
kusta lumella
Mietin aikoinaan, miksi miehen piti aina ekoilla treffeillä tulla autolla varttia
ennen määräaikaa pihaani.

Ja autossa mietin lähinnä, miten jännä mittaristo siinä on.

Lopulta selvisi, miehen kehujen kautta, että Audi A 8 on malli, ja että kallis on.
Heh, mieshän oli täysi rapajuoppo ja mt-häiriöinen, joten se niistä autoista.

No se auronropponen oli ainoa mitä sillä miehellä oli. Siksi siitä niin suuri haloo.
 
Viimeksi muokattu:
monta tyyliä
Tuossa auto- ja prätkähommassakin on niin monta tyyliä.

Mulla on oma auto, käteisellä ostettu uutena 90-luvulla ja vielä samalla hurauttelen vähät ajoni. Miehelläni ei ole autoa ollenkaan.

Joku sitten harrastaa ja tuskin silloin pimppaa metsästetään, ei kai siellä radoilla olekaan kuin miehiä ja niiden muijia?
 
Hämillään ollaan
Kaikki tietää, että hieno moottoripyörä auttaa naisen mielenkiinnon herättämisessä, mutta miten esim hieno auto?
En tiennytkään että meidän naisten kuuluisi lämmetä tiedosta että miehellä on prätkä jollei sitten nainen ole itse kiinnostunut kys. harrastuksesta. Ja miksi minä kiinnostuisin jos miehellä on hieno auto? Tietenkin auto voi herättää kiinnostusta niissä naisissa jotka ovat uusista härveleistä ylipäätään kiinnostuneita tai näkevät että kivan ja kalliin ajopelin omaava omaa myös reilusti rahaa.
 
Viimeksi muokattu:
Lilli
Sitten nostan hattua, jos ostaa laatuauton käteisellä, mutta jos haluaa vähän tsekata miehen taustoja, kannattaa tarkistaa, kenen oikeasti omistamalla autolla hän ajaa.

P.S. Meillä ostetaan autot (M-B) käteisellä ja uutena.

Kivat teille :)Just, nostat siis itsellesi hattua. Ihan kuin hiukan narraisit? Aika harvalla on käteistä pankkitilillä, jotta voi ostaa vaikkapa tuon mersun.

Meillä on vuoden 2007 farkkubemari. Autokaupan luotolla ostettiin. Nyt on oma. Syy merkkivalintaan ei todellakaan ollut mikään statuksenkohotus vaan käytännön syyt, esim. koirat, työmatkat jne. eli luotettavuus ja ajo-ominaisuudet painoivat vaakakupissa. Auto olisi hyvin voinut olla myös Toyota.
 
Viimeksi muokattu:
säälistä hymyilen-78
Alkuperäinen kirjoittaja Hämillään ollaan;11086363:
En tiennytkään että meidän naisten kuuluisi lämmetä tiedosta että miehellä on prätkä jollei sitten nainen ole itse kiinnostunut kys. harrastuksesta. Ja miksi minä kiinnostuisin jos miehellä on hieno auto? Tietenkin auto voi herättää kiinnostusta niissä naisissa jotka ovat uusista härveleistä ylipäätään kiinnostuneita tai näkevät että kivan ja kalliin ajopelin omaava omaa myös reilusti rahaa.

Näinpä. Ja jos joku muuten pers aukinen mies on ostanut velaksi auton, ainoa tunne joka herää on sääli, ei kiinnostus.
 

Yhteistyössä