saako eläinlääkäristä laskua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
pitääkö jokaisessa paikassa maksaa käteisellä tai kortilla?
Ei ole rahaa kun vasta ensi viikon perjantaina,kissa raapii korviaan ja on kai tulehtuneet :(
en omista visaakaan et saisi sillä maksettua väliaikaisesti.
siksi mietin et saako laskua vai pitääkö maksaa heti?

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Ei täällä ainakaan saa laskua. Ota pikavippi tai lainaa joltain tutulta.

en haluaisi mitään pikavippejä otella :(
lainaksi ehkä voisi sukulaisilta kysyä..jos ei saa rahaa niin pakko vaan odotella,en tiedä paljonko ne edes velottaa.kuulemma eläinlääkärit on kalliita.

en tiijä onko paikoilla eroa, varmaankii on.
Mut miä joskus käytin mein ekaa hamsua pieneläinvastaanotolla lääkärissä, ja se lääkäri sit kysy minult et maksatko heti käteisellä vai kirjottaako hää laskun.
Käteisellä maksoin, mut ilmesest ois kuitekii se laskukii ollu mahollinen koska sitä kysyi!

Joskus aikoinaan yritin netistä etsiä, että voiko käydä laskulla.. Joissakin harvoissa paikoissa ilmeisesti onnistuu, mutta yleensä ovat käsittääkseni aika nihkeitä laskua antamaan, ainakaan jos ei satu olemaan joku tuttu.

Meillä onneksi marsu lakkasi parin päivän päästä köhimästä ja hengissä on vieläkin.:) Oli sillon rahatilanne niin tiukka, eikä enää oikeen kehdannut keltään lainatakkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kurkkaas korvaan, näkyykö ruskeeta mönjää? Eli voiskos olla korvassa punkki? Siihen saa apteekista lääkettä suht edullisesti.

oon putsaillu nyt apteekin jollakin cleanaural merkkisellä vai mitä se olikaan niin aineella.
on ruskeeta töhnää korvissa kyllä :(
mut se töhnä tulee takas melkein heti kun oon putsannu korvat ja kissa raapii niitä.

Minä hoisin aikoinani kissan korvapunkit Otita Para nimisellä lääkkeellä. Muistaakseni sitä piti käyttää aika kauan, ennen kuin vaiva parani. Onkos tästä linkistä mitään apua: http://www.elainlaakari.fi/klinikat/kissaklinikka/hoito-ohjeet/korvien-hoito/

Yhteistyössä