Saako ekaluokkalainen kattoa salkkareita?

  • Viestiketjun aloittaja päivi
  • Ensimmäinen viesti
päivi
kun tyttö haluu kattoa kun muutkin kattoo... eka aattelin että ei varmaan muutkaan kato, mut sit tajusin että mistä se niistä ees tietäs jos ei kaverit puhus. ja kun käyttää ihan termiä salkkarit
 
minä en näe siinä mitään pahaa vaikka katsoiskin...onhan tuo suurimmaksi osaksi ihan "normaalia" elämää...toki siitä kannattaa jutella jos tulee jotain huume yms juttuja ettei jää lapselle epäselväksi tai pelottavaksi jotkin asiat!
 
mii
Eihän se lastenohjelma ole, mutta meillä ollaan navetalla siihen aikaan ja mummo on lastenhoitajana ja haluaa ehdottomasti kattoa salkkarit, niin kattoohan noi lapsetkin ne siinä samalla.
 
zeta
Kyl mä ainakin annan tyttäreni katsoa isompana jos haluaa, pitää vaan tehdä selväksi että mikä on elokuvaa ja mikä todellista elämää. ja ku haluan itekki kattoo ne ja oon yh, ei sitä lasta kukaan toisessa huoneessa sitä aikaa pidä. Ja onahn niitä nyt paljo pahempiakin ohjelmia ku jotkut salkkarit
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
minä en näe siinä mitään pahaa vaikka katsoiskin...onhan tuo suurimmaksi osaksi ihan "normaalia" elämää...toki siitä kannattaa jutella jos tulee jotain huume yms juttuja ettei jää lapselle epäselväksi tai pelottavaksi jotkin asiat!
Yleensä kuitenkin menossa jotain ihme alkoholismiongelmien / pettämisten vääntöä... tai joku valutteli bensaa aikeena polttaa ihminen elävältä. Ei ekaluokkalisen katsottavaa... Miksi tenavan pitäisi katsoa ko. "viihdettä".
 
Meillä ekaluokkalainen poika,ysi&kuudesluokkalaiset tytöt ja jopa pikkuneiti 10,5kk+minä itse mukaan lukien ollaan ehdottomat salkkari fanit,eli kattellaan joka arki-ilta en näe niissä mitään pahaa,on varmaan huonompiakin ohjelmia........
 
Alkuperäinen kirjoittaja meppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no meillä ei asu kovinkaan tiukkis porukkaa, niin salkkaritkin on ihan sallittu ohjelma.
Samoin. Tosin harvoin lasta kiinnostaakaan, mutta jos sattuu katsomaan, niin en kiellä.
Ei meilläkään tiukkiksia asu ollenkaan. Silti salkkarit ei tule kuulumaan tuon ikäsen ohjelmavalikoimiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no meillä ei asu kovinkaan tiukkis porukkaa, niin salkkaritkin on ihan sallittu ohjelma.
Eihän siellä ole mitään kauheaa, aivan oikeita elämän ongelmia mitä monessa perheessä on.
Hyvä hetki keskustella katsoessa tai jälkeen elämän totuuksista.
 
Meillä ei 10 v ja 7 v saa katsoa salkkareita (äiti tosin tallettaa ja katsoo myöhemmin :ashamed: )
Mä pidän, että heidän ei tarvitse sitä katsoa, mutta mua ei häiritse jos joissain perheessä katsotaan. Jokainen tekee niinkuin heidän perheeseen sopii.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no meillä ei asu kovinkaan tiukkis porukkaa, niin salkkaritkin on ihan sallittu ohjelma.
Eihän siellä ole mitään kauheaa, aivan oikeita elämän ongelmia mitä monessa perheessä on.
Hyvä hetki keskustella katsoessa tai jälkeen elämän totuuksista.
Lasten elämän totuudet ovat hiukan toiset kuin omaan elämäänsä pettyneen aikuisen...
 
Meidän neiti (1v2kk) katsoo jo nyt, tosin pääasiassa vaan kuuntelee alun tunnarin mut kunhan kasvaa niin todellakin saa katsoa jos haluaa. Paljon pahempiakin ohjelmia on, Salkkarit ihan ok. Päinvastoin mun mielestä siinä fiksusti käsitellään näitä elämän ongelma-alueita ja jos lapsella tulee kysyttävää tai jokin mietityttää niin sittenhän vanhemmat tietenkin kertovat miksi näin oli ja näin tapahtui ja mitä se tarkoittaa jne.
 

Yhteistyössä