Keittiönoita
Joo tiedän, tyhmä kysymys. Mutta kun mulla ei ole ajokorttiakaan, niin ei tule usein bensiksillä käytyä :ashamed:
Oletko varma, että halkoja?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Autokeitaalta saa ainakin...että varmaan muiltakin isommilta saa.
Niin siis just klapeja tarkoitin. Puuta, jonka voi tuikata nuotioon.Alkuperäinen kirjoittaja :Klapeja / "polttopuita" kyllä joissain paikoissa muosäkeittäin / pusseittain näkyy, mutta että halkoja. En ole ikinä nähnyt.
juu samoja palikoita juurikinAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niin siis just klapeja tarkoitin. Puuta, jonka voi tuikata nuotioon.Alkuperäinen kirjoittaja :Klapeja / "polttopuita" kyllä joissain paikoissa muosäkeittäin / pusseittain näkyy, mutta että halkoja. En ole ikinä nähnyt.
Mä ajattelen halkoja ihan samana kuin klapeja.Alkuperäinen kirjoittaja :Oletko varma, että halkoja?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Autokeitaalta saa ainakin...että varmaan muiltakin isommilta saa.
Klapeja / "polttopuita" kyllä joissain paikoissa muosäkeittäin / pusseittain näkyy, mutta että halkoja. En ole ikinä nähnyt.
ok!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niin siis just klapeja tarkoitin. Puuta, jonka voi tuikata nuotioon.Alkuperäinen kirjoittaja :Klapeja / "polttopuita" kyllä joissain paikoissa muosäkeittäin / pusseittain näkyy, mutta että halkoja. En ole ikinä nähnyt.
Niin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä ajattelen halkoja ihan samana kuin klapeja.
Hyvä kysymys :flower: Itse asiassa on Pitääkin siis käydä myös kaupassa, josta saa kitaraan kielen katkeneen tilalle.Vielä kun saisin tuon "kitaristin" laulamaan mun kuulteni. Jostain syystä se ei vaan laula, jos mä olen kuulemassaAlkuperäinen kirjoittaja :
Naapurilla on tässä rivitalossa ihan yhtä pieni piha kuin mullakin Enkä mää niitä halkoja/klapeja tarttis kuin about 20 pötikkää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ne maksaa ihan oikeasti enemmän kuin lääkäri määrää. Onko naapuris puita, anna niille se 10e niin saat edes pikkasen vastinetta rahoilles.
Siinä laatikossa on noin 12 kpl eli tarvisit kaksi laatikkoa että 20e juu meiltä saat vaikka 200 pötikkää tuolla hinnalla.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Naapurilla on tässä rivitalossa ihan yhtä pieni piha kuin mullakin Enkä mää niitä halkoja/klapeja tarttis kuin about 20 pötikkää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ne maksaa ihan oikeasti enemmän kuin lääkäri määrää. Onko naapuris puita, anna niille se 10e niin saat edes pikkasen vastinetta rahoilles.
Oikeesti? Mistä päin maata tämä tarjous olisi? Mietin vaan, että maksanko sitten 500 euroa taksimatkasta Mutta oikeasti....on mulla mahdollisuus aika ajoin saada autokyytikin. Mutta ei Tamperetta pohjoisemaksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä laatikossa on noin 12 kpl eli tarvisit kaksi laatikkoa että 20e juu meiltä saat vaikka 200 pötikkää tuolla hinnalla.
En ole. Mun 23 veellä tyttärellänikään ei ole ajokorttia Meitä on siis ainakin kolme.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis oletkohan sä ainoa nainen jolla ei ole ajokorttia mun lisäksi???
Mä tiiän ainakin 4 sellaista naista myös :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En ole. Mun 23 veellä tyttärellänikään ei ole ajokorttia Meitä on siis ainakin kolme.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis oletkohan sä ainoa nainen jolla ei ole ajokorttia mun lisäksi???
täällä yks lisää :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä tiiän ainakin 4 sellaista naista myös :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En ole. Mun 23 veellä tyttärellänikään ei ole ajokorttia Meitä on siis ainakin kolme.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis oletkohan sä ainoa nainen jolla ei ole ajokorttia mun lisäksi???