U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:No sanoppas nyt mikä nimi sulla on mieles?
Mulle ei kävisi näistäkään mikäänAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:No sanoppas nyt mikä nimi sulla on mieles?
No jos ketjua lukee niin olen sanonut monesti, ettei mulla ole mielessä mitään tiettyä, paljon olen ehdotuksia tehnyt, mutta turhaan... kun nimen kuulemma pitäisi olla jokin noista kammotuksista..
Olen ehdottanut mm.
Jere
Miro
Sami
Veeti
Jami
Matias
Tuomas
Leevi
jne jne jne
Ei suostu edes kuuntelemaan nimiä joita luen hänelle kalenterista, koska ei hyväksy mitään muuta
Alkuperäinen kirjoittaja o:Mulle ei kävisi näistäkään mikäänAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:No sanoppas nyt mikä nimi sulla on mieles?
No jos ketjua lukee niin olen sanonut monesti, ettei mulla ole mielessä mitään tiettyä, paljon olen ehdotuksia tehnyt, mutta turhaan... kun nimen kuulemma pitäisi olla jokin noista kammotuksista..
Olen ehdottanut mm.
Jere
Miro
Sami
Veeti
Jami
Matias
Tuomas
Leevi
jne jne jne
Ei suostu edes kuuntelemaan nimiä joita luen hänelle kalenterista, koska ei hyväksy mitään muuta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:jos te ette tälläisessä asiassa pääse sopuun, niin voi ei... Saattaa olla melkoinen taival tuo lapsen kasvattaminen kun aletaan olla eri mieltä niistä asioista..
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Mun mielestä noi sun miehes nimet on paljon parempia kuin joku jere, miro, veeti tai jami.. sori nyt vaan! Sami kyllä tosta sun listata kelpais mullekin. Mikä siinä on nyt niin paha ettei vois miehen ehdotuksiin suostua, perus suomalaisia nimiä ovat ja hyviä semmoisia!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta asiaan, saanko laittaa laput itsekseni menemään, vai pitääkö olla molempien vanhempien suostumus?
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:meillä muuten mies sanoi, että antaa mun valita lapsen nimen, kunhan se EI ole Veeti tai Cosmopolitanluulen siis että myös mun mieheni ei olisi kovin monta nimeä listaltasi kelpuuttanut
![]()
Mutta asiaan, kyllä teidän sopuun aknnattaa vielä yrittää päästä. Muuten on todella kurja tilanne teille kummallekkin.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:aika raukkamainen oot jos laitat ominpäin paperit menemään eteenpäin!!!Vastaavassa tilanteessa vetäisin kyllä niin herneet nenuhun etten saman katon alla enää asuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:aika raukkamainen oot jos laitat ominpäin paperit menemään eteenpäin!!!Vastaavassa tilanteessa vetäisin kyllä niin herneet nenuhun etten saman katon alla enää asuisi.
No onko kauheesti vaihtoehtoja? Kun mies ei noista nimivaihtoehdoistaan luovu, se on kuulemma joku niistä. Niihin en suostu, mies ei suostu kuuntelemaan muita vaihtoehtoja joista voitaisiin yhdessä valita sellainen joka on molempien mielestä kiva, joten pakko se nimi on pian sinne antaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Entäs yhdysnimi? Nimi, joka on muotoiltu noiden pappojen nimien kautta?