Saako 40 v nainen pukeutua nahkaan ja meikata itsensä kauniisti ?

"öööö"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21957973:
Ei ihme kun on sinun kanssasi saanut vuosikymmenet kärsiä... varmasti on jo tukkakin harmaantunut.
Kärsiä? Hän on antanut minun kärsiä. Hänellä on naristinen persoonallisuushäiriö ja siitä olen itse saanut kärsiä koko elämäni.
Ei ole harmaantunut, päinvastoin. Kaunis nuorekas nainen on, mutta ei terve.

Keittiönoita
Enpä tiedä...se on vähän siinä ja siinä. Mutta viiskymppisenä saa jo pukeutua ihan niinkuin haluaa. Aikaisemminkin, jos omat lapsesi antavat siihen luvan eivätkä enää pukeutumisesi vuoksi kävele 10 metriä edelläsi tai jäljessäsi.

äiti 44v
[QUOTE="öööö";21957975]Ei ole mitään hampaankolossa vanhempia naisia kohtaan. Ymmärsin sitten sen viestin sävyn väärin, sopii. Mutta en jaksa sen takia väitellä ja tapella siitä kuinka lapsi jne olen.
Kuitenkin molemmat meistä ihan yhtälailla tässä väitteli että....
Joten jospa molemmat lopettaisi niin loppuu tällanen turha kädenvääntö?

Ja pukekoon kukin mitä lystää. :D[/QUOTE]

Ok. Ojennan käteni sovinnonpuristukseen! Oli kiva tapeskella ja kuten sanoin, aiheesta ei niin väliä sillä kaikki kelpaa. Oikein luen sillä silmin että jos joku ärsyttäisi senverran että siitä saisi väännön aikaseksi ja sitten vain alan pöyhiä. Tarjosin rivakan vastuksen.

Jatkamme ehkä huomenna toisessa ketjussa mutta nyt hyvät yöt, jos nyt maltan mihinkään häipyä...

äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21957985:
Ok. Ojennan käteni sovinnonpuristukseen! Oli kiva tapeskella ja kuten sanoin, aiheesta ei niin väliä sillä kaikki kelpaa. Oikein luen sillä silmin että jos joku ärsyttäisi senverran että siitä saisi väännön aikaseksi ja sitten vain alan pöyhiä. Tarjosin rivakan vastuksen.

Jatkamme ehkä huomenna toisessa ketjussa mutta nyt hyvät yöt, jos nyt maltan mihinkään häipyä...
Piti sanomani että sinä öööö TARJOSIT RIVAKAN VASTUKSEN. En minä vaikka kyllä minä toki parhaani yritin.

Öitä!

"ööö"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21957985:

Heh :)
hyviä öitä...vaikken minäkään varmaan malta tästä hiipua. Toinen ketju siis mrrr.... ;)

äiti 44v
[QUOTE="öööö";21957978]Kärsiä? Hän on antanut minun kärsiä. Hänellä on naristinen persoonallisuushäiriö ja siitä olen itse saanut kärsiä koko elämäni.
Ei ole harmaantunut, päinvastoin. Kaunis nuorekas nainen on, mutta ei terve.[/QUOTE]

No hemmetti, minun isälläni on narsistinen persoonallisuushäiriö ja minä sekä sisarukseni ja äitini olemme myös todellakin saaneet siitä kärsiä! Ja sama jatkuu edelleen, etenkin äitini kohdalla kun me muut olemme jo poissa isäni vaikutuspiiristä. Joten tiedän mitä tarkoitat!

"öööö"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21957997:
No hemmetti, minun isälläni on narsistinen persoonallisuushäiriö ja minä sekä sisarukseni ja äitini olemme myös todellakin saaneet siitä kärsiä! Ja sama jatkuu edelleen, etenkin äitini kohdalla kun me muut olemme jo poissa isäni vaikutuspiiristä. Joten tiedän mitä tarkoitat!
Oho..meistähän sitten tämän kinastelun myötä tulikin tavallaan miksikä sitä sanotaan...sana hukassa.. no kuitenkin, kukaan muu ei voi käsittää asiaa kun siitä kärsineet ja me ymmärrämme toisiamme tässä...outoa :D Eipä ole ennen palstakädenväännössä käynyt näin. :O
Ehkä meissä on sitä tiettyä samaa murinaa ja otamme helpommin yhteen ;)

minna.s
[QUOTE="Nipsuneiti";21957924]Onko elämäsi ohi yli nelikymppisenä? Mikset saisi meikata ja pukeutua niinkuin lystäät! Nelikymppisenähän sitä alkaa vasta olla elämänkokemustakin senverran,että tietää mikä itselle sopii ja mikä ei muista murehtimatta. Go for it![/QUOTE]

samaa mieltä nipsuneidin kanssa :) vaikka olen ite nuori vielä silloin vasta on elämänkokemusta :)

lissu!
riippuu ihmisestä ei kantsis jos o jotai 40 ja ja näyttää 100.v mut jos on valmiiks kunis eikä mikään jäykkä käpy niin tietyy mut ei käy kateeks T: lissu! oon viel nuori ja nylkyttäköön vanhat omaa puuta ei nuorii kauniit teinei niinku minä AAAH!

pikku tyttö
Ikään katsomatta mielestäni naisen kuuluu huolehtia itsestään. Ei se tarkoita sitä, että jos on nuorekas tai vastaavaa niin ei halua vanheta. En ymmärrä mitä kunniallista on vanhenemisesta jos itsestään ei pidä huolta.
Täällä monetkin mielipiteet ovat juuri sitä, että tietyn ajan jälkeen nainen ei saisi kaunistua tai pukeutua niinkuin haluaa vaan vanheta arvokkaasti. Se, ettei pidä huolta itsestään on itsensä alentamista arvottomaksi.
Eli kaikki naiset ikään katsomatta huolehtikaa ihostanne, vartalostanne ja tyylistänne.

"vierailija"
Ap:n kysymykseen: kyllä saa tietenkin! Heti tää keskustelu meni siihen, että tähän tyyliin pukeutuneet oisi jotenkin halvannäköisiä... joo-o on varmaan sellaisiakin, mutta jos sattuu omaamaan hyvän tyylitajun, niin varmasti on upea näky, olipa sitten ikä mikä hyvänsä :) go girls!

ei tod.!
Yli kolmevitosen tulee käyttää jotain tämäntyyppistä:

yläosa

http://www.cellbes.fi/Product/056016?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&mid=402&oc=036

ja

hame

http://www.cellbes.fi/Product/051385?oc=014

Nainen 43 v.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24537911:
saam mä liki 50 akka tilasin itselleni hopean väriset legginsit ja siihen hienon paidan. ja meikatakin aion. saakaa nyt sitten sydäreitä tätä lukiessa
Odota nyt kuule palstan nuorten naisten raadin mielipidettä, ennen kuin alat moiseen!! Heiltähän meidän kypsien naisten on kysyttävä mielipidettä..

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24538266:
sitä mä tässä oottelen. kun olen saanut täältä kuvan, että nainen saa pukeutua vain sarkahousuihin ja paitaan, joka ylettyy leukaan asti.:mad:
Aina sanotaan, että ei saa pukeutua niin tai näin mutta jos kysyy, että miten sitten pitäisi pukeutua niin kukaan ei sano mitään....

nnnnn
no mulla samat, että mielestäni kenenkään ei tarvisi pukeutua nahkaan:D ...tai itse en tykkää nahkavaatteista. Mutta asiaan, itse en ole vielä tuota neljääkymmentä, mutta mielestäni ihmiset saavat käyttää juuri sellaisia vaatteita kun haluaa, tärkeintähän on , että itsellä on vaatteissa hyvä fiilis, ja että niissä viihtyy.

kukuu
nahka tai kovin moni muukaan vaate ei katso ikää.
enemmän kiinni kantajan omasta itsetunnostaan.

Ja nahkahan on kestävä ja käytännöllinen vaate

...ilo silmälle myös

"Mies"
Saa pukeutua nahkaan 40senä ja kaiken ikäisenä...ja saa meikata! Henkilökohtaisesti arvostan nahkaan pukeutuvia naisia. Nahkavaatteet tosin sopivat erilailla, eri ikäisille ja kokoisille naisille. Kireät vaatteet eivät mielestäni sovi kenellekkään. Vaimoni käyttää paljon esim. nahkahousuja arkisin ja juhlissa. Samoin saappaita, nahkahanskoja ja takkeja. Vaimoni vaatteet eivät ole "tyköistuvia", silti hän näyttää todella upealta. Ylpeänä vaan nahkaa päälle!

Yhteistyössä