saakeli mua sieppaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Paljon maksaa jos laittaa lapset raketilla kuuhun |O :headwall: :kieh:

Alan olla totaalisen loppu tähän jatkuvaan tappeluun ja pahan tekoon, joo en ole nyt pystyny heitä koko aika viihdyttämään kun tää muutto mutta ei perse mitä touhua tää on!!
Poika päätti äipälle hommata lisää laskua ihan kun niitä ei jo tarpeeks olis, vittu!

Mikään ei jää tonne jätkän päähän ei niin mikään, ei riitä arestit ei mitkään, nyt saa olla loppupäivän toisessa huoneessa.

Multa meni niin hermo et meinas suoni katketa päästä |O

Älä niitä kuuhun lähetä, se maksaa liikaa.
Tee kuten minä olen ajatellut tehdä: myy ne Huutiksessa. Oikein sievä kuva myynti-ilmoituksen liitteeksi, niin joku ostaa ne ihan taatusti, ja saat siitä vielä kivan summan rahaakin :saint:

Ajattelin kerrankin tohon poikaan luottaa ettei se tee tuhojaan niin tässä se nähtiin, ikinä sitä voi sekunnikskaan jättää itekseen |O

Eilen viimeks toin sisälle kun alko kukkapenkistä ruimimaan kiviä AUTOIHIN, oli onni ettei osunu! Sanoin äsken kun ulos meni että yhtään kivee ei lennä mihinkään eikä edes koske niihin tai sitten ei pihalle ole asiaa vähään aikaan! Juu en koske. Meni minuutti niin naapurin auton lasi paskana :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Ajattelin kerrankin tohon poikaan luottaa ettei se tee tuhojaan niin tässä se nähtiin, ikinä sitä voi sekunnikskaan jättää itekseen |O

Eilen viimeks toin sisälle kun alko kukkapenkistä ruimimaan kiviä AUTOIHIN, oli onni ettei osunu! Sanoin äsken kun ulos meni että yhtään kivee ei lennä mihinkään eikä edes koske niihin tai sitten ei pihalle ole asiaa vähään aikaan! Juu en koske. Meni minuutti niin naapurin auton lasi paskana :headwall: |O

Jos tommosen tempun teki, niin kerro sille lapsoselle, että se auton ikkuna maksetaan nyt karkkirahoista ja karkkeja (eikä muitakaan herkkuja) ei tipu ennen kuin se lasku on maksettu. Sitten toteutat sen! Katso mitä seuraa...

Ei juma :o , kallis lasku tiedossa :(
Mutta eikö kotivakuutus korvaa? Omavastuu tietty menee silti.
Mä luulen, että meidän muksujen säästöt, karkki- ja jätskirahat ja viikkorahat (nuo saa kolikoita kerran viikossa, millä saavat ostaa jotain pientä ) menisi hyvin pitkälti uuden autonlasin ostamiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja mama:

Jos tommosen tempun teki, niin kerro sille lapsoselle, että se auton ikkuna maksetaan nyt karkkirahoista ja karkkeja (eikä muitakaan herkkuja) ei tipu ennen kuin se lasku on maksettu. Sitten toteutat sen! Katso mitä seuraa...

Kyllä varmaan meni perille että herkkuja ei tipu!

Hitto kun itekin ihan ventti kun yötämyöten tekee tätä kamojen roudaamista ja pakkaamista niin ei kestä hermo yhtään ylimäärästä, nyt on ollu joka päivälle jotain että mun tosiaan tekis mieli ottaa lopputili koko hommasta. :ashamed:

Ompas tupsulla kauhukakara... jos eritysilapsi, niin jotenkuten saatan ymmärtää, mutta jos ihan 'normaali' niin sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukka Täti:

Ompas tupsulla kauhukakara... jos eritysilapsi, niin jotenkuten saatan ymmärtää, mutta jos ihan 'normaali' niin sitten...

Miehen ns. normaalit lapset hakkasivat salibandymailoilla ihka uuden auton sadoille lommoille - olisin varmaan kuristanut lapset siinä vaiheessa, mutta onneksi en ollut silloin heidän elämässään vielä - olivat jotain 3 ja 4-vuotiaat tuolloin.

kyllä isäntä tykkäs, ja minuahan tästä nyt syytettiin, no ketäs muuta kun minua. Etkö sen vertaa voi niitä kattoo et mitä tahansa siellä voi tehdä, hyvähän siellä reissulla on puhua, tulis ite pakkaamaan ja muuttamaan lapsien kanssa.

Taitaa multa tosiaan suoni kohta katketa!

Yhteistyössä