saa poistaa..

Eli sun tarvitsee laittaa hakemus viimeistään maaliskuun lopussa. Voi olla kyllä siinä ja siinä et kumman saisit, riippuu varmaan kauan päätöksen tekeminen kestää. Mulla siihen meni 6päivää. (pakkaus tuli tällä viikolla) Ja siitä kuinka paljon noita paketteja on vielä jakamatta. Itse kyllä tykkään tuosta paketista kovasti =)
 
EAK
Mä en millään osaa päättää yritänkö hakea mahd. nopeasti vai viivytellä. Nykyinen pakkaus on takuuvaramasti kiva, mutta jospa se uusi on vielä kivempi. Mies toivoisi, että odoteltaisiin sitä uutta, jos siinä olisi vähän räikeämpiä värejä. Nythän on aika neutraaleja.. Tuleekohan se uusi nettiin ennenkuin vanhat loppuu niin ehtis ehkä verrata ja sen mukaan tehdä päätöksen...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja EAK:
Mä en millään osaa päättää yritänkö hakea mahd. nopeasti vai viivytellä. Nykyinen pakkaus on takuuvaramasti kiva, mutta jospa se uusi on vielä kivempi. Mies toivoisi, että odoteltaisiin sitä uutta, jos siinä olisi vähän räikeämpiä värejä. Nythän on aika neutraaleja.. Tuleekohan se uusi nettiin ennenkuin vanhat loppuu niin ehtis ehkä verrata ja sen mukaan tehdä päätöksen...?
Veit jalat suustani. Tietääkö joku, milloin uuden kuvat tulee nettiin, vasta ku aletaan jakaa vai jo ennen? :wave:
 
voi olla että vielä kesäkuussakin jaetaan vanhoja pakkauksia, ainakin kaveri sain muutama vuosi sitten vielä sillon edellisen vuoden pakkauksen.. että ei pakosti auta vaikka kuinka pihtaisi sen hakemista, ellei sit la vasta elo-syyskuussa.
 
...veikkaisin. Syynä on se, että vuoden 2007 paketista on tykätty, jolloin hakemuksia tuskin "pantataan" niin paljon kuin edellisvuonna. Vanha tosiaan jaetaan ensin pois, ja sitten vasta aletaan jakaa uusia. Varmaan joskus huhtikuussa tulee uudet jakoon. Tämä siis mun veikkaus!
 
Tämän hetkisen pakkauksen toppapuku on kyllä näille kevään lapsille mun mielestä liian pieni. On käsittääkseni kokoa 68cm. Ja jos sitä tarvitaan ensivuonna näihin aikoihin on todennäköisesti suurimmalla osalla jo silloin pieneksi jäänyt.

Ainakin meillä, jos tulokas edes suunnilleen kasvaa samaa tahtia kuin noi edelliset
 
Eikös tuo haalarin koko vaihtele sen mukaan, koska on laskettuaika? Jotenkin on jäänyt sellainen mieleen.. Että syksyllä-talvella syntyvällä olisi 68cm ja loppukeväästä-kesästä syntyvällä suurempi koko?? Korjatkoon joku, joka paremmin tietää.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ä-85:
Eikös tuo haalarin koko vaihtele sen mukaan, koska on laskettuaika? Jotenkin on jäänyt sellainen mieleen.. Että syksyllä-talvella syntyvällä olisi 68cm ja loppukeväästä-kesästä syntyvällä suurempi koko?? Korjatkoon joku, joka paremmin tietää.. :)
kyllä se haalari on aina saman kokoinen, mutta minä taas luulin että tuo haalari on hihat käärittynä kokoa 68 mutta kun hihat avaa on se kokoa 80 - niinku vanhojen pakkausten haalarikin on ollut.

mutta joo tohon sopimiseen, mulla esikoinen syntyi huhtikuussa ja kyl se niin oli et seuraavana talvena ostin jo koon 80 haalarin jotta mahtuu talvella välivaatekerrosta alle ja ku usein 1-vuotias on jo 80 senttinen niin pitäähän sen talvihaalarin mennä vielä maalis-huhtikuussakin päälle..
Eli jos pitää paikkansa että se haalari on jämpti koko 68 niin ei se kyllä syksyä pitemmälle mene.
 
se on tosi iso se nykyinen beessi toppapuku... ostettiin meidän vauvalle OIKEASTI 60 senttinen täksi kevääksi ja katsellaan sen äp:n toppapuvun käyttöönottoa ehkä kun hän on jotain vuoden ikäinen =) eli ei siis todellakaan ole mikään pieni! olisko kokoa (6:cool:86?? (eli 68 senttiselle varmaankin kaipaa lisätoppauksia alle jottei hölsky puvun sisäs! )
 

Yhteistyössä