SAA POISTAA

tytär 2v ja cheerios-muroja, weetabixeja, erimakuisia muromyslejä ja tavallista hedelmämysliä on maistellut. maistuu vaihtelevasti. nyt sorruin ostamaan nalle puh-hunaja-vehnämuroja :ashamed: ne on aikas makeita....miekin voisin vähäsokerisista ottaa vinkkejä vastaan.
 
mä annan joskus muutaman k-special tai fitness -muron, koska me itse niitä syödään. mut niiden paketeissa lukee, etttei saa antaa alle 3v, joten en oo uskaltanu enenpää antaa. tyttö kyllä tykkäis kovasti syödä enemmänkin ja mietinkin tossa yks päivä, että saakohan ihan tavallisia muroja sitten antaa pienille? mut ilmeisesti siis saa. ainakin noista edellisistä viesteistä niin ymmärsin :flower:
 
ilonpisara
Meillä syödään vaihtelevasti niitä Elovena-kauramuroja, weetabixejä, Röllimuroja (makuna metsämansikka ja ovat vähäsokerisia :) ) ja sitten niitä suolattomia ja sokerittomia, hitsi kun en nimeä muista mutta suoraan sanottuna ne ei maistu miltään... :whistle: Mutta lapsi tykkää ja se on pääasia, muroissa kun on usein paljonkin suolaa ja sokeria, tarkkana kannattaa olla.
 
Meillä syödään riisimuroja ja cheeriokseja. Mun tekis mieli weetabixejä, mutta tiedän, ettei mene neidille. Niitä elovena-juttuja ostettiin, huomenna maistetaan.
Ne kellogsin multi grain jutut olis kai lapsille ok, mutta maistuvat aivan järkylle. Vasta kun olin laittanut ekan lusikallisen suuhun, niin ryhdyin lukemaan tuoteselostetta, niissä on joku täyssynteettinen toffee-aromi, ei kiitos meille.
 

Yhteistyössä