SAA POISTAA

Moikka! Täälläkin ois yks äippä 25-vee joka kaipais seuraa päivisin muista nuorista samanhenkisistä äideistä. Tyttö 6kk. Mekin asutaan miehen ja tytön kanssa Pohjois-Helsingissä. Oon avoin, iloinen, urheilullinen, huumorintajuinen.. Mahtuisiko vielä joukkoon mukaan? :)
 
Mukaan tahtoisi 25-vuotias tahtovaisen 10kk pojan äippä Pohjois-Helsingistä =) Meitä on näköjään moneksi! Muutin Etelä-Karjalasta tänne vajaa muutama vuosi sitten. Tai oikeastaan muutin töihin. Aikaa ei siis ollut löytää uusia tuttavuuksia, työkavereiden lisäksi. Lapsen myötä pääsyy on ollut väsymys :D Jäin juuri hoitovapaalle ja aika todella käy pitkäksi kun hyörii kaksin lapsen kanssa. Kaipaillaan kovasti ystäviä leikkipuistoon ja muuhunkin mukavaan tekemiseen.
 
Minä, minä minä! Muutetaan takaisin stadiin syksyllä ja laskettu aika on syyskuun lopussa, nyt vko 25! Kavereilla ei ole VIELÄKÄÄN muksuja. Eli siis kohta 28-vuotias ja tiiviisti työelämässä, pää kolmantena jalkana. Äitiyslomalla voi tulla orpo-olo kun on tottunut menemään. Kaipaan stadista ÄITI-seuraa. Niin oudolta kuin se tuntuukin. PÄÄSEEKÖ LEIKKIMÄÄN TEIJÄN KAA? Tällä hetkellä asun siis varsinais-Suomessa, johon muutettiin ½ vuotta sitten, mutta muutetaan takaisin. Stadilainen mikä stadilainen :D
 
Moikka yonnazzz! Puhuttiin juuri kerholaisten kanssa, että kerho olis nyt täynnä, eli uusia jäseniä ei oteta. Täällä oli mun mielestä stadilaisille odottajille oma ketju, josko sinne mahtuisit mukaan? Sit voit aloittaa myös oman kerhon tai ketjun! =) Onnea odotukseen!
 
Apua, älä sano että kerho on täynnä!! Täällä olis vielä yks kovin mielellään tulossa mukaan!! Oon 22-vuotias kahden pojan äiti Helsingistä ja kaipailisin lisää äiti-ystäviä!! Kuulostat aika samanhenkiseltä kuin minäkin! Vaikka lapset on tärkeintä maailmassa, niin kaipaan myös joskus YSTÄVIEN kanssa biletystä (miehen kanssa se on ihan eri juttu u know...) Pidän shoppailusta ja (omasta mielestäni) pukeudun suht trendikkäästi, käyn kampaajalla ja meinaan tässä lähiaikoina laittaa rakennekynnetkin, kun tuli sellainen hyvä sauma... :D

Mutta jos kerhoonne ei millään mahdu, niin ehkä voisimme tutustua myös ihan kahdenkeskisesti...?? Mielelläni toki liittyisin kerhoon, saisi oikean äiti-ystäväporukan kasaan ja porukassahan on tunnetusti hauskempaa! ;)
 
Sorry vaan MissMama, mutta sovittu mikä sovittu. Eli kerho on täynnä. Ihan rohkeesti vaan teet tollasen samanlaisen sepustuksen itsestäsi tänne (tai siis aloitat uuden ketjun), niin johan alkaa yhteydenottoja tulla! Mäki ajattelin, että ei varmana kukaan vastaa ilmotukseen, mutta yhteydenottojahan tuli kuin sieniä sateella ja tosi mukavia mammoja ovatkin! Oon ite kahdessa kerhossa täällä ja tosiaan internetin ulkopuolista sosiaalista elämääkin löytyy, joten mulla ei oo anteeks vaan aikaa tutustua suhun kahdenkesken. Nytkin just yks kaveri käymässä...

Hei tsemppiä kavereiden etsintään! Kyllä niitä täältä löytyy! Siis aivan varmasti!
 

Yhteistyössä