SAA POISTAA

Hemmetti, taas klikkailin koneella tottuneesti tonne vauvat 0-12 kk -osioon... Tää Tapaillaan -juttu on kyllä hyvin piilotettu sivun alalaitaan!

Lähetin sulle Guest Star viestiä...

Unohtui mainita, että olen Pohjois-Helsingistä junaradan varrelta, eli pääsen kyllä näppärästi junalla paikkoihin, mutta olishan se kiva, jos tästä läheltä löytyis vaikka sellasta seuraa, että vois tavata useamminkin. Vauvojen kanssa kun sopii noita tapaamisia, niin se on aina sellasta säätämistä. Varsinkin jos joutuu ottamaan välimatkat huomioon.

Olis kiva lähteä vaikka shoppailemaan keskustaan ja kävelemään kaivariin ja jätskille Cafe Ursulaan (sinne oikeaan, ei Aleksin). Tai vaikka ihan tohon 10 metrin päähän puistoon istumaan. :whistle: Mä voin tarjota jätskit kotipakkasesta. :LOL:
 
Täällä myös yksi äiti Itä-Helsingistä vailla uusia tuttavuuksia.

...Tosin meillä kestovaippaillaan ja eletään melko lailla omien arvojemme mukaisesti, vaikken siitä numero teekään. Hippejä emme ole, eikä meitä kai muuhunkaan kategoriaan saa. Omaan mustan huumorintajun, omia mielipiteitä ja olen myös suorapuheinen, joskin myös toisia kunnioittava :) Poikani on jo pian 9kk.

Muutimme Helsinkiin tammikuussa ja sen jälkeen on ollut äitikavereista pulaa. Muita kavereita on, mutta päivät meinaavat olla tylsiä vauvan kanssa kahdestaan miehen ollessa töissä.

Viestiä saa laittaa, jos "myin" B)
 
Sallia yv:tä laitettu!

Tännekin ihan selvennyksenä, ettei minulla ole mitään hippejä tai muita erilaisen elämäntavan omaavia vastaan! Todellakaan! Olen hyvin suvaitsevainen! En vain usko, että sellaisten mammojen kanssa juttu luistaisi, joiden kanssa on vain vähän yhteistä.

Niin mainitsen vielä, että minulla on koira. Toivottavasti teillä tai lapsillasi ei ole pahaa allergiaa, koska kyllähän niitä karvoja jonkin verran vaatteissakin on.

Miehellä on huomenna synttärit ja tässä koneella mä vaan kukun, vaikka pitäis olla nukkumassa, että jaksaa aamulla herätä aikaisin ja kantaa aamupalan sänkyyn. Nyt nukkumaan! Öitä!
 
:wave:

Mä oon edelleen muksuineni täältä Espoosta :D Ja vanhempi kuin sinä, mutta muuten samantyyppinen.
En ehkä niin muotitietoinen ja silleesti, mutta eihän meidän tarvi samanlaisia ollakaan :)

Piti käydä vartavasten onkimassa tämä täältä :flower:
 
Täällä olis tarjolla 25-vuotias äiti ja 8kk poikavauva. Sun kirjoitus kuulosti todellakin hyvältä. Kuulostat samanhenkiseltä tyypiltä ja uskon, että voisimme tulla hyvin juttuun. Olen kanssa törmännyt samaan ongelmaan. Päivät tuntuvat tylsiltä kahdestaan pojan kanssa ja olisi ihanaa, jos olisi seuraa ja muutenkin lisää aktiviteettejä. Mistä päin Helsinkiä olette? Me asutaan lähellä keskustaa, joten olisi ihana käydä puistoilemassa, shoppailemassa ja kahvittelemassa tai vaikka nyt kesällä rannalla tai stadikalla.. B)

Palaileppa asiaan, jos vielä kiinnostaa.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mia84:
Me asutaan lähellä keskustaa, joten olisi ihana käydä puistoilemassa, shoppailemassa ja kahvittelemassa tai vaikka nyt kesällä rannalla tai stadikalla.. B)
Mä voisin liittyä teidän seuraanne B)

Itse olen 28-vuotias kahden lapsen äiti, lapsoset ovat jo isompia mutta yhtä kaikki minä vailla seuraa kaikkiin mukaviin kesän rientoihin kun kotonakin olen lähes koko kesän ja uudet bikinit odottavat kaapissa rannalla löhöilyä =)
 
Hewou!

Hei AC muotitietoinen shmuotitietoinen. Ei sun tarvii olla. Ja mäkin vaan LUULEN olevani. :LOL: Meillä onki joku tapaaminen tuolla kerhon puolella jossain vaiheessa...

Guest Star en oo sua unohtanu. Sanoit laittavasi yv:tä tai meiliä jossain vaiheessa. Ei tässä mikään kiire ole. Kirjoitat sitten kun ehdit. Toivottavasti teillä ollaan jo terveitä!

Sallian kanssa jo meilaillaankin ja tsiisus kun meillä on yhteistä! Ihan uskomatonta!

Heippa mia84! Joo tosiaan tossa aiemminkin mainitsin, että asun Pohjois-Helsingissä, aika lähellä Vantaan rajaa. Käyn usein keskustassa ja sinne pääsenkin vartissa junalla. Mutta nyt tässä on toukokuun puolella niin paljon menoja ja luku-urakkaa, että niin kuin salliallekin sanoin, olisi parempi tapailla kesäkuussa!

Silmukka mullakin on uudet bikinit. Ostin ne pari kuukautta sitten ja nyt yläosa on liian iso ja alaosa edelleen aika piukee. :$ Damn, tais jäädä käyttämättä.

Mitäs tehdään? Olisko sitten jonkulaista ryhmätapaamista suunniteltu? Mites teille käy (3.6. --->)? Pitäiskö mun perustaa tollanen suljettu kerho, jossa voitais jutella ennen tapaamista? No, mut tavoittaa yv:llä ja täältä!

Haloo! Miten mä oon taas tähän aikaan hereillä? Yökukkuja...
 
täällä ilmoittautuu kohta 28 vuotias kohta 3 vuotiaan pojan äippä Helsingin Laajasalosta.

yksäriä saa heittää, meseen myös saa lisäillä..

mansikanlehti@hotmail.com (sähköposti sekä mese)

oon päivät töissä espoossa, joten päivisin oon kiinni. loma alkaisi tossa 6.7. (vasta) mutta silloin olis kiva tavata jos jotakuta kiinnostaa...

itselläni ei ole autoa käytössä (kun ei ole korttiakaan) mutta julkiset kulkee, jos on tarvis, kunhan ei ole liian hankalan matkan päässä...
 
Eli siis näin kaukaa pääkaupungista ja noin vanha :) mutta helposti hurautan junalla helsinkiin ja oikein mielellänikin itseasiassa. Sellon käytävät alkaa olla vähän turhankin tuttuja! Tänään olis ollu espoon mammojen tapaaminen mut oltiinpa sit ainoot paikalla -jee. Me=Minä ja tytsi 1-vuotta 1 viikko!

Sama tilanne mulla kuin ketjun aloittajalla että kaverit ei oo oikein ehtineet vielä lisääntymään. Ja jos oikein aistin niin siellä kaivataan "normaalia ajatuksenjuoksua", shoppailua, kahvittelua ja kaikkea turhaa mikä naisen elämään kuuluu -tai ainakin kuilui ennen vaavia :D TUota samaa kaipaan minäkin. Vaikka toki helposti tulee puhuttua lapsista, kun se nyt on tämänhetkisen elämän pääasia, niin en minäkään jaksais koko aikaa miettiä vain vaippamerkkiä tai lapsen kehitysastetta. (niitäkin kyllä!) Tarkotan vaan että on kiva höpistä välillä jotain muutakin, ihan normijuttua. Kun on reilun vuoden ollut kotona, niin alkaa kaivata jo muutakin ajateltavaa ja myös omaa aikaa ja välillä kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa. Mikä on aikas hankalaa kun mummit asuu kaukana.Vaikka toiselle en antais hoitoon vaikka maksettas. :x

Vielä vajaan vuoden olen kotona, joten "päiväkahviseura "flower: ois kiva! Ammatiltani oon lastentarhanopettaja - älkää säikähtäkö. ketään en tuu neuvomaan, kun en meinaa välistä omanikaan kanssa pärjätä! Mutta kerron kyllä mielelläni totuuksia päivähoidosta :saint: Täytyy kyllä sanoo että ymmärrän vanhempia paljon paremmin nyt, kun oon saanu oman lapsen - ei se ookaan niin yksinkertasta!

Että tämmönen tapaus täällä. Ainiin, vähän jumppahörhön vikaa minussa on. Liikunta puhdistaa aivot, tulee hyvä olo. Ja itä-Suomesta kotoisin, mikä ehkä myös kertoo ihmisestä jotain.

Yksäriä saa mullekin myös laittaa: katjamaki@luukku.com
 
Heippa!
Joo ikä ei oo este! Siis eihän 30 ole vielä vanha! Sähän oot miltsun äitee vasta 6 kertaa täyttäny 25...

Perustin nyt sellaisen suljetun kerhon, jossa voidaan jutella! Kaikkien kaveri ei tartte olla, mutta jotenkin helpompaa jutella siellä, kun jos tästä kaikille meilailisin! Tutustutaan siellä ja järjestellään tapaamista.

Kerhon nimi on Pk-seudun nautiskelijamammat (hei koita ite keksii parempi nimi :LOL: )

Lähetän salasanan yv:llä kaikille tänne jo kirjoittaneille ja uudet tyypit voi hakea jäsenyyttä minulta myöhemmin!

Kerhoon pääsee näin: Mene Kaksplussan Etusivulle, skrollaa alaspäin, oikeasta reunasta löytyy "KERHOT" --->klikkaa sitä, hae kerho haulla... Huomaa, että et pääse kerhoon, ennen kuin olen hyväksynyt jäsenhakemuksesi!

Toivottavasti tavataan kaikki kerhossa!
 
Heips,
pääsiskö mukaan teidän kerhoon? Kuulostaa mukavan rennolta porukalta.

Olen kohta 27-vuotias tyttö/nainen Viikistä ja minulla on 3 kk vanha poika. Omassa kaveripiirissä on vielä varsin vähän lapsellisia, joten olisi kiva tutustua uusiin samassa tilanteessa oleviin ihmisiin. Auto löytyy ja bussit kulkee, joten päästään liikkumaan aika hyvin.

Tykkään liikunnasta (esim. ratsastus, pilates, lenkkeily), ruoanlaitosta (ja vielä enemmän syömisestä :D ), eläimistä, elokuvista, lukemisesta, löhöilystä, shoppailusta (vauva onneksi kasvaa kovaa vauhtia, niin koko aika "pitää" ostaa uutta vaatetta :) ) ym. Meidän vauva vaan nukkuu kauhean vähän ja vaatii paljon seurustelua, joten viime aikoina olen keskittynyt päristelyyn, vauvatukseen, lorutteluun ja helistelyyn. :D
 
Mussupussu,
laitoin myös hakemuksen kerhoonne. Toivottavasti minut hyväksytään vaikka edustankin ikänaissarjaa Miltsun äiteen kanssa :LOL:

Olen itse kohta 8kk ikäisen tytön kohta 31 vuotias äiti Helsingistä. Ystäväni ovat ihastuttavia meneviä virkanaisia, jotka eivät ole vielä perheellistyneet. Heidän kanssaa on hauskaa viettää aikaa, mutta kaipaan myös uusi äitituttavuuksia, joiden kanssa voin hyvällä omallatunnolla jutella välillä myös niitä vauvan kakkajuttuja.

Bilettää en oikein enää jaksa :ashamed: mutta keikoilla ja leffassa käyn mielelläni. Pidän myös kahvittelusta, liikunnasta, hyvästä ruuasta ja sen tekemisestä, ulkoilusta, keskusteluista... Säännöllinen kampaajalla käynti ja oman tyylin päivitys ovat myös osa persoonaani äitiydestä huolimatta :D



 
voisin haluta liittyä mukaan, mutta mulla se lapsi on vasta tuloillaan. eli oon 25-vuotias, asutaan itä-helsingissä ja esikoisen laskettuaika olis 15.7. olisi kiva että olis "lapsellista" seuraa, kun omat kaverit suurin osa viettää villiä ja vapaata sinkki elämää:)
 
Täälläkin yks kuka ois kavereita vailla. Meillä 3kk vanha poika ja itse oon 24 vee. En oo alunperin kotoisin Pääkaupunkiseudulta ja nyt lapsen synnyttyä ne kaverit keneen kerkisin tutustua ovat jotenki hämmästyttävästi kaikonneet :whistle: Mekin kyllä asutaan Espoossa, mut mies on töissä Helsingissä, joten kyyti Helsinkiin on melkein päivittäin. Minäkin oon muuten joskus tehny vähä mallintöitä. Tosin mulla ne kokemukset ovat tosi vähäisiä ;) Tää tykkäis shoppailusta, rantailusta, kahvittelusta, retkeilystä, lenkkeilystä jnejne. Lähinnä mun toiminnalle este on tää kotona netin ääressä homehtuminen, joten jos haluat/jaksat niin pistä yv:ä =)
 

Yhteistyössä