SAA POISTAA!

Missä päin kyseinen henkilö asustelee? Mietin vain, kun mulle tarjottiin yhtä vaatepakettia sähköpostiin ja mulle tuli vähän epäilevä olo itselle. En uskaltanut kauppoja tehdä. Tarjous koski isoa vaatepakettia.
 
vieras
Olihan täällä sen toinenkin huijattu, muistaakseni nimerkki äippä77, joka oli ostanut ja maksanut farkut tälle tanyalle ja tämä tanya oli ne myynyt huutiksessa jo toisella ja mielestäni ei ollut suostuvainen palauttamaan rahoja...korjatkaa jos olen väärässä.
 
vieras
Olihan täällä sen toinenkin huijattu, muistaakseni nimerkki äippä77, joka oli ostanut ja maksanut farkut tälle tanyalle ja tämä tanya oli ne myynyt huutiksessa jo toisella ja mielestäni ei ollut suostuvainen palauttamaan rahoja...korjatkaa jos olen väärässä.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olihan täällä sen toinenkin huijattu, muistaakseni nimerkki äippä77, joka oli ostanut ja maksanut farkut tälle tanyalle ja tämä tanya oli ne myynyt huutiksessa jo toisella ja mielestäni ei ollut suostuvainen palauttamaan rahoja...korjatkaa jos olen väärässä.
nykyisin kolme pientä porsasta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja niiskuneiti83:
elikkäs oletko ostanut tanya1984 nimimerkiltä? Teitkö rikosilmoituksen?
olis kiva saada nimimerkkei pinoon keitä em. henkilö on huijannut.
Katsoppa tuon toinen ketju ja A shadieeyah kommentti.Laittaa infoa eteenpäin.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1088153#m11462264

 
ap
Otin yhteyden poliisiin. sanoivat ettei noin pienestä summasta kannata lähtä tekee rikosilmoitusta. huijaajalle tulis vaa pien sakko.

haluan kyseisen henkilön bannii tältä sivustolta! toivottavasti kukaan muu ei enää mene lankaan ja ostamaan siltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Otin yhteyden poliisiin. sanoivat ettei noin pienestä summasta kannata lähtä tekee rikosilmoitusta. huijaajalle tulis vaa pien sakko.

haluan kyseisen henkilön bannii tältä sivustolta! toivottavasti kukaan muu ei enää mene lankaan ja ostamaan siltä.
Laita viestiä ylläpidolle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Otin yhteyden poliisiin. sanoivat ettei noin pienestä summasta kannata lähtä tekee rikosilmoitusta. huijaajalle tulis vaa pien sakko.

haluan kyseisen henkilön bannii tältä sivustolta! toivottavasti kukaan muu ei enää mene lankaan ja ostamaan siltä.
Laita viestiä ylläpidolle.
Joku mode on jo ilmoittanut asiasta.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Otin yhteyden poliisiin. sanoivat ettei noin pienestä summasta kannata lähtä tekee rikosilmoitusta. huijaajalle tulis vaa pien sakko.

haluan kyseisen henkilön bannii tältä sivustolta! toivottavasti kukaan muu ei enää mene lankaan ja ostamaan siltä.
Laita viestiä ylläpidolle.
Joku mode on jo ilmoittanut asiasta.

Katsoppa tuon toinen ketju ja A shadieeyah kommentti.Laittaa infoa eteenpäin.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1088153#m11462264

Luki tässä ketjussa :xmas:

 

Yhteistyössä