Alkuperäinen kirjoittaja ava86:
reilu kk sitten sitten sain tietää (äitienpäivänä :'( ) että miehelläni on toinen...oon 28vk:lla ja miehellä on vielä tavarat täällä..avainkin hänellä on tänne, ei tule puhumaan yhteisistä tavaroista eikä mistään..itse halusi lapsen ja nyt tässä ollaan sitten yksin. mukavaa odotusta ja elämää vaan..
:hug: saman olen läpikäynyt kuin sinä... minä vaan en tiennyt, kuin vasta kuin lapsi oli syntynyt jo. Se oli kamalaa kun sain tietää, tiedän tunteesi ja kun olet vielä raskaana! Kun minä sain tietää lapsemme olivat 6kk ja 1v5kk :'( suhde oli alkanut jo raskausaikanani. Oli kamalaa kun miettikin aikaa taaksepäin, synnytystäni ja kaikkea ja toisella olikin ollut toinen. Mies itse ei myönnä sitä, mutta totta se on, olen saanut ja hankkinut niin paljon todisteita, joita ei voi olla muuten.... Ero tuli heti. En voi elää, jos en voisi enää luottaa toiseen.
Voimia sinulle, hyvin sinä tulet pärjäämään, paremmin kuin ennen. Itse olen itselleni sanonut, että hyvä että nyt tuli esille, ettei sitten vuosia myöhemmin. Olisi ollut sitten hankalampaa. Lapset ei ymmärrä vielä, kun niin pieniä. Vaikka varmaan oman shokkitilani vaistosivatkin... Tuli ihan kylmät väreet kun luin tekstisi, tuli niin elävästi mieleen.... Oletko päässyt juttelemaan missään, neuvolassa/ perheneuvolassa/ mielenterveystoimistossa? Asiat ovat sellaisia joita on pakko purkaa...
niin ja minä olen eronnut maaliskuussa. ja paha olo vaan vaihtelee, välillä helpompaa välillä vaan vois itkeä. Mutta onneksi on lapset.