Kuka sitä nyt yöllä tulee kotiovelle kukkakimpun ja kortin kanssa???Alkuperäinen kirjoittaja No:Eikö vieraita tule? Etkö kortteja saa?
Vai minkätakia tulet toitottamaan tota, jota oikesti ketään ei kiinnosta, onnittelee vain kun eivät kehtaa olla onnittelematta!
Olen sua 19v. vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Onneksi olkoon!! :flower:
Paljonkos nuorelle ikää tuli? =)
Noin kerrottuna nuorikko Tasaluvussa mennään? Tai siis sinäOlen sua 19v. vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Onneksi olkoon!! :flower:
Paljonkos nuorelle ikää tuli? =)
Ja mua ei se haittaa....harmaan kommentit ovat mulle ihan turhii, kun mä en niistä välitä.... B)Alkuperäinen kirjoittaja No:Eikö vieraita tule? Etkö kortteja saa?
Vai minkätakia tulet toitottamaan tota, jota oikesti ketään ei kiinnosta, onnittelee vain kun eivät kehtaa olla onnittelematta!
Oikea asenne sankarilta!Ja mua ei se haittaa....harmaan kommentit ovat mulle ihan turhii, kun mä en niistä välitä.... B)Alkuperäinen kirjoittaja No:Eikö vieraita tule? Etkö kortteja saa?