Saa nyt sitten nähdä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Miten käy tän raskauden kanssa.
Nyt viikkoja siis 7+4, lauantaina sitten tuli vähän veristä vuotoa.
No mä olen stressannut viime aikoina niin kauheesti noita kaverin häitä että saa nähä :(
Selkä oli kanssa häissä tosi kipeä, mut ei sitten enää tänään, ajattelin et jos se ois johtunu korkokengistä, kun en ole tottunu pitämää ja toi selkä on aina temppuillu.
Kaikista pahin oli noi rinnat, joihin ei oikeastaan enää satu, pahoinvointi tosin alkoi tänään..
Tiedä nyt sitten mitä pitäis ajatella, olisi jo kolmas keskenmeno..
En mä tätä jaksa taas :'(

Toivottavasti oli ihan harmitonta vuotoa. Valitettavasti alkanutta keskenmenoa ei noilla viikoilla voi estää, mutta levolla voi uhkaavan keskenmenon yrittää estää. Joten otahan rauhallisesti!! Toivottavasti raskaus jatkuu =)

Koskas sulla neuvola on?Pääsisit tarkastuttaan pikkusen voinnin ja saisit itelles sit paremman mielen. :hug: Toivotaan nyt että kaikki olis hyvin ja pikkunen pysyttelee matkassa mukana tarpeeksi kauan.Ite keskenmenon kokeneena tiedän että seuraava raskaus on todella sitä oireiden kyttäämistä ja joka asian ressaamista :/

:hug:
Pahoinvointi on usein hyvä merkki. Mutta, kuten itse sanoit -tiedä häntä. Jaksuja sulle. Enää ei ole siis tullut vuotoa? Kuis ois lepo? Kova urakka sulla ollu häissä... :hug:

Levolla tarkoitan itse tässä, että kaiken hässäkän jälkeen varmaan tarvitset lepoa -keskenmenoa ei ikävä kyllä voi paljoakaan estellä -eikä keskenmeno ole millään lailla sun syytäsi! Menettämisen pelko on varmaan kahden keskenmenon jälkeen voimakkaana, mutta pieni verenvuoto ei välttämättä tarkoita kaikkein pahinta. Mulla oli kolmosta odottaessa paljon verenvuotoa, niin että lääkärikin luuli raskauden keskeytyneen. No, elämä tosin keskeytyi sitten myöhemmin -mutta se ei kuulu tähän. Toivottavasti jaksat nyt käpertyä lämpimään ja puhaltaa harmin kauemmas sinusta ja pienestä alusta. Lääkärit selvittivät, että mulla oli ihka aidot kuukautiset raskausaikana!

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Koskas sulla neuvola on?Pääsisit tarkastuttaan pikkusen voinnin ja saisit itelles sit paremman mielen. :hug: Toivotaan nyt että kaikki olis hyvin ja pikkunen pysyttelee matkassa mukana tarpeeksi kauan.Ite keskenmenon kokeneena tiedän että seuraava raskaus on todella sitä oireiden kyttäämistä ja joka asian ressaamista :/

Mä varaan sinne ajan vasta kun on pakko.
Yksityiselle olen kyllä menossa ultraan..

joo tosiaan toivottavasti ihan harmitonta vuotoa.

Itselläni tuli viikolla 12+ verta kuin saavista kaatamalla (verrattavissa kolmen kk:n kuukautisiin) ja ajattelin, että keskenmeno.
No siitä sitten seuraavana päivänä päivystykseen ja vauva siellä masussa vielä polskutteli elossa ja syynä verenvuotoon oli iso verenpurkauma istukan alla.

Toivotaan siis parasta sinunkin kohdallasi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
:hug:
Pahoinvointi on usein hyvä merkki. Mutta, kuten itse sanoit -tiedä häntä. Jaksuja sulle. Enää ei ole siis tullut vuotoa? Kuis ois lepo? Kova urakka sulla ollu häissä... :hug:

Levolla tarkoitan itse tässä, että kaiken hässäkän jälkeen varmaan tarvitset lepoa -keskenmenoa ei ikävä kyllä voi paljoakaan estellä -eikä keskenmeno ole millään lailla sun syytäsi! Menettämisen pelko on varmaan kahden keskenmenon jälkeen voimakkaana, mutta pieni verenvuoto ei välttämättä tarkoita kaikkein pahinta. Mulla oli kolmosta odottaessa paljon verenvuotoa, niin että lääkärikin luuli raskauden keskeytyneen. No, elämä tosin keskeytyi sitten myöhemmin -mutta se ei kuulu tähän. Toivottavasti jaksat nyt käpertyä lämpimään ja puhaltaa harmin kauemmas sinusta ja pienestä alusta. Lääkärit selvittivät, että mulla oli ihka aidot kuukautiset raskausaikana!

No enemmän mua nyt huolestuttaa kun noi rinnat ei ole enää yhtään kipeät..
Vaikka toi pahoinvointikin alkoi..
Äh, en mä tiedä.
Epistä tää! En mä jaksas tätä taas läpi käydä!

Yhteistyössä