S-Pankki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Siis eikö toinen ihminen voi käydä laittamassa rahaa toiselle ihmiselle S-Pankissa? Isäni olisi laittanut rahaa minun S-Tililleni, mutta hänen ei annettu sitä tehdä, kun hänellä ei ole käyttöoikeuksia tiliini. Miten tämä on mahdollista???

[QUOTE="jep";22242700]No eikös se voi ihan nettipankissa laittaa rahaa? Ei sitä tiskille voi mennä ja survoa tuntemattomien tilille rahaa.[/QUOTE]

Miksi toinen ihminen ei voi laittaa rahaa toiselle ihmiselle?

No, nej, njet, cant do. Ei onnistu S-pankissa. Useimmissa pankeissa onnistuu koska voi maksaa tilisiirron käteisellä ja koska maksun saaja on samassa pankissa, rahat näkyvät heti tilillä. Tuosta joutuu mmaksamaan muutaman euron.

Tapiola pankissa ei voi laittaa rahaa edes omalla tililleen., koska eivät käsittele rahaa. Itse yritin kerran maksaa Tapiolan vakuutusmaksua Tapiolan konttoriin ja vastaus oli, ettei se käy. No minun puolestani Tapiola voi olla ilman rahojaan, ellei kerran kelpaa.

[QUOTE="Satunnainen vierailija";22242736]Miksei voi? Jos antaa tilinumeron ja tukon rahaa, niin miks ne ei voi laittaa sitä sinne tilille? Olen minä ainakin noin tehnyt.[/QUOTE]

Tätä juuri ihmettelen. Isäni käyttää aina käteistä ja nyt jäi pari kymppiä ylimääräistä kauppareissulta ja olisi halunnut laittaa sen pojalleni lelua varten. Mutta tämä ei ollutkaan mahdollista vaikka hänellä oli tilinumero yms. Eihän hän ollut tililtäni mitään nostamassa eikä tuossa olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia tilin väärinkäyttöön.

Ja kyllä minä olen Osuuspankissa rahaa laittanut tilille, myös sellaiselle johon minulla ei ole käyttöoikeutta (esim. äitini tilille).

No, nej, njet, cant do. Ei onnistu S-pankissa. Useimmissa pankeissa onnistuu koska voi maksaa tilisiirron käteisellä ja koska maksun saaja on samassa pankissa, rahat näkyvät heti tilillä. Tuosta joutuu mmaksamaan muutaman euron.

Tapiola pankissa ei voi laittaa rahaa edes omalla tililleen., koska eivät käsittele rahaa. Itse yritin kerran maksaa Tapiolan vakuutusmaksua Tapiolan konttoriin ja vastaus oli, ettei se käy. No minun puolestani Tapiola voi olla ilman rahojaan, ellei kerran kelpaa.

Ymmärrän tuon sellaisissa pankeissa, joissa ei käsitellä lainkaan käteistä rahaa. Mutta en niissä, missä käsitellään. Aion käydä henk.koht. kysymässä asiasta omassa S-Pankissani, mutta ennen sitä ajattelin kysellä täältä.

No on outoa!
kyllä sä voit laittaa rahaa ihan mille tilille vain jos sulla on tilinumero!
näin luulisi sen toimivan,ainakin minä oon saanu joka pankissa rahaa laitettua käteisellä kavereiden,kummitytön yms tileille kun numero ollut ja sitten maksanu sen pari egee maksua..

tosin mä en saanut spankista uutta avainlistaa kadonneen tilalle vaikka oli henkkarit yms,nainen jankas että se tulee postissa vaikka kuinka sanoin ettei se voi tulla kun se tulee vasta sitten kun on loppuun kulunut se vanha ja sitä mulla ei ole..seuraavana päivänä onneks uus nainen siinä joka tajus et miten voi tulla postissa uutta kun pysty sitä vanhaa käyttään loppuun!

Yhteistyössä