s-pankista, mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adolfiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

adolfiina

Aktiivinen jäsen
15.05.2007
2 125
0
36
Mulla pitäisi olla kaikki tarvittavat numerot joilla voi kirjautua s-pankkiin. Mutta mikä on tunnusluku ja mikä käyttäjätunnus? Osaisko joku jeesata. Mulla on postitse tullut luku sekä tunnuslukutaulukko.

Sulle kai tuli se sopimus? Siinä on ekalla sivulla melkein puolessa välissä käyttäjätunnus ja sit pankkitunnukset on sellanen pieni muovinen läpyskä... Tajusitko?

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Mulla pitäisi olla kaikki tarvittavat numerot joilla voi kirjautua s-pankkiin. Mutta mikä on tunnusluku ja mikä käyttäjätunnus? Osaisko joku jeesata. Mulla on postitse tullut luku sekä tunnuslukutaulukko.

ne käyttäjä jutut löydät siittä sopimuksesta minkä olet sinne tehnyt.siis pankin kanssa.eli katoppa siittä ne.

Käyttäjätunnus on ainakin minulla S-pankkisopimuksessa (4 kirjainta ja 4 numeroa). Tunnusluku on siinä kortissa, yliviivataan aina kun on käytetty (ensiksi A-sarakkeen 01, sitten A 02 jne).

tuota entäs jos on vaan saanu ilmotuksen että siirrytään s-pankin asiakkaaksi eikä tämä edellytä asiakkaalta mitään, ja postissa en ole mitään tunnuksia saanu ni mitäs sit tehään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
tuota entäs jos on vaan saanu ilmotuksen että siirrytään s-pankin asiakkaaksi eikä tämä edellytä asiakkaalta mitään, ja postissa en ole mitään tunnuksia saanu ni mitäs sit tehään :ashamed:

Pyydät ne S-Marketin/Prisman palvelupisteestä

Yhteistyössä