S****n äijä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shine

Jäsen
26.10.2007
809
0
16
|O :headwall:
Vaikka meille ero onkin tulossa, se luulee, että voi mennä ja tulla ihan miten huvittaa, no on menny tähänkin asti, mutta jotain rajaa!!

Tiesi hyvin, että mun jumppa on tänään ja kun soitin, oli menossa 40km:n päähän ja ei ehdi kuudeks takasin!! *ttu, että tää kyllä vahvistaa vaan sitä tunnetta miten sitä vihaan, ällöön jne.! Haluun siitä eroon ja aika helvetin äikkiä!!! Voi kun se pysyis sitten ihan KOKONAAN poissa, että ei kävis tossa kääntymässä.

Ihan oikeesti, toivottavasti saan äkkiä töitä, että voin muuttaa lasten kanssa pois tästä perhe-helvetistä. Kokoajan olen huora, jaan *ersettäni (miehen mukaan :o ), en osaa käyttää rahaa, kaverit hälle nauraa, kun on niin pimee ämmä, olen luuseri ja mitähän kaikkee. Näitä päivästä toiseen. Lisäks huomauttelee kokoajan asioista, siis vittuilee ja tätä lasten aikana. Sitten kun sanon, että älä puhu mulle noin, sanoo, että älä kuule ämmä uhoo siinä, mikä luulet olevas!

|O :'(
Tiedän, että musta tulee vanhempiensa ja veljensä ja kavereidensa piirissä kaikkeen syypää. En ole kiitollinen hänelle kaikesta maallisesta yms.
Mutta: Se on näin, että vaikka olis mitkä kartanot, helvetimmoiset linnat tms.. ei se ole sitä, miltä se näyttää ulospäin!

Ja mulle riitti tätä lajia. Voin asua vuokralla ja olla onnellinen lasten kanssa. Miehen pitää ottaa aikaa olla lasten kanssa, ja haluaakin sitä, mutta nyt hänen on pakko. Hähhähhää. Vittu. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja eiköhän erota:
yleensä nopeasti? mikä teidän tapauksessa viivyttää? onko eropaperit jo viety?

Mua ei paperit niinkään mietitytä, vaan nää käytännön asiat. Ei ole paikkaa mihin mennä, jos ei ole töitä. Siis työttömänä ei saa kämppää, lapset haluun hoitoon sinne, minne kaupunkiin muutetaan (mun työn perässä), vanhin jatkaa joko täällä tai siellä uudessa paikassa, saa itse valita.

En haluu siis lähtee tyhjän päälle mihinkään.

Minkä ikäiset lapset sinulla on?
Kyllä asunnon saa jos muuttaa pois.Sos.toimisto voi auttaa jos on pakollinen tarve.Kokemuksesta tiedän ,sillä itselleni joskus järjestyi tosi nopeasti.
Eikö töitäkin olisi helpompi etsiä sieltä toiselta paikkakunnalta jos on jo valmiiksi asunto ja hoitopaikat ym?

Alkuperäinen kirjoittaja puutarhuri harmaana:
Kyllä asunnon saa jos muuttaa pois.Sos.toimisto voi auttaa jos on pakollinen tarve.Kokemuksesta tiedän ,sillä itselleni joskus järjestyi tosi nopeasti.
Eikö töitäkin olisi helpompi etsiä sieltä toiselta paikkakunnalta jos on jo valmiiksi asunto ja hoitopaikat ym?

En kestä sitä miehen haukkumista ja mollaamista. Alkaa kuitenkin haukkuun pummiks yms. Haluun, että tää loppu menee ihan lasten takia mahdollisimman hiljasesti. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:

En kestä sitä miehen haukkumista ja mollaamista. Alkaa kuitenkin haukkuun pummiks yms. Haluun, että tää loppu menee ihan lasten takia mahdollisimman hiljasesti. :'(
HAukkuuhan se jo nyt sinua ..eikös vain? Ja haukun alta pääset pois kun MUUTAT.
Ja jos uuteen asuntoosi tulee haukkumaan on se kotirauhan rikkomista ja siitä on jo laissakin pykälä.

Vaikka meille ero onkin tulossa, se luulee, että voi mennä ja tulla ihan miten huvittaa, no on menny tähänkin asti, mutta jotain rajaa!!

Tiesi hyvin, että mun jumppa on tänään ja kun soitin, oli menossa 40km:n päähän ja ei ehdi kuudeks takasin!! *ttu, että tää kyllä vahvistaa vaan sitä tunnetta miten sitä vihaan, ällöön jne.! Haluun siitä eroon ja aika helvetin äikkiä!!! Voi kun se pysyis sitten ihan KOKONAAN poissa, että ei kävis tossa kääntymässä.

Ihan oikeesti, toivottavasti saan äkkiä töitä, että voin muuttaa lasten kanssa pois tästä perhe-helvetistä. Kokoajan olen huora, jaan *ersettäni (miehen mukaan :o ), en osaa käyttää rahaa, kaverit hälle nauraa, kun on niin pimee ämmä, olen luuseri ja mitähän kaikkee. Näitä päivästä toiseen. Lisäks huomauttelee kokoajan asioista, siis vittuilee ja tätä lasten aikana. Sitten kun sanon, että älä puhu mulle noin, sanoo, että älä kuule ämmä uhoo siinä, mikä luulet olevas!

Tiedän, että musta tulee vanhempiensa ja veljensä ja kavereidensa piirissä kaikkeen syypää. En ole kiitollinen hänelle kaikesta maallisesta yms.
Mutta: Se on näin, että vaikka olis mitkä kartanot, helvetimmoiset linnat tms.. ei se ole sitä, miltä se näyttää ulospäin!

Ja mulle riitti tätä lajia. Voin asua vuokralla ja olla onnellinen lasten kanssa. Miehen pitää ottaa aikaa olla lasten kanssa, ja haluaakin sitä, mutta nyt hänen on pakko. Hähhähhää. Vittu. :headwall:

huhu miten alkujaan tollaseen haksahit? törkeitä juttuja päästää suustaan....

Alkuperäinen kirjoittaja puutarhuri harmaan:

HAukkuuhan se jo nyt sinua ..eikös vain? Ja haukun alta pääset pois kun MUUTAT.
Ja jos uuteen asuntoosi tulee haukkumaan on se kotirauhan rikkomista ja siitä on jo laissakin pykälä.
Niin haukkuu, mutta siitähän vasta riemu syntyy, jos "pummaan rupeen". En halua sitä, haluan muuttaa sitten sen työpaikan perässä. Vastausta odotan 4:stä paikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Maria:

huhu miten alkujaan tollaseen haksahit? törkeitä juttuja päästää suustaan....

Ei se sillon ollu tollanen. Sitten kaikista parasta on se, että sen mielestä sillä on oikeus mulle puhua törkeitä, kun mää oon joskus sanonu sille sitä tai tätä jonkun riidan aikana. Huh huh, ei silläkään kaikki ruuvit oo ihan kohdallaan. Surullista, kun näin käy, mutta parasta. *jihuu, tuulettaa* Oon nimittäin TODELLA helpottunu tästä mun ratkasusta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja MARIA:
ONNEA VAAN SULLE JA TSEMPPIÄ JATKOON! ON SE SURULLISTA MITÄ KAIKKEA TOISETA VOI MYÖH PALJASTUA...MITEN PASKA LUONNE SIL ONKAAN.RIIDOISSA TOISEN VMÄISYYS HUOMATAAN.
Niimpä. En minä ihan viaton ole, kyllä riidellään kumpikin, mutta se, että MITEN riidellään ja toista kohdellaan noin niinkun normaalisti, ratkasee musta kyllä paljon.

En halua olla siinä pelossa, kuin kotonakin lapsena, että koskaan ei tiedä, mitä tulee, kun mies tulee kotiin (isä tuli kotiin). Sitä haukkumista, möykkää. :'( :headwall:

Yhteistyössä