Sain taas pahan mielen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Sanoinkin, että ota vaan nää kaikki. Kato sitten, kun ne itkee äitin perään (4 ja 1v).

No itkisivät ne isänkin perään, jos sinulle jäisivät.
Niin varmasti itkevätkin sitten kun vuoroja vaihdetaan. :(
Sen sijaan nuorin itki mua jo tänään keittiössä, kun itse vielä olin nukkuvinani ja mies anto tytölle aamupalaa. Rauhottu heti, kun menin syöttään sitä. Ei mikään ihme, olen ollut yh käytännössä vuodet muutenkin. :(

Kaikesta huolimatta, älä aliarvioi lasten rakkautta myös isään. Vaikka tilanne on se, että olet ollut "käytännössä yh", lapset varmasti isäänsäkin rakastavat ja kaipaavat.
Kyllä, tottakai lapset rakastavat isäänsä! Ja musta on ihanaa kattoo, kun ne sillon harvoin, kun isi on kotona, peuhaa keskenään. En missään nimessä vähättele rakkautta puolin toisin.

Hei ei syytellä täällä ihmisiä, kun näiden palstalla olleiden viestien perusteella emme voi tehdä päätelmiä minkälainen ihminen viestin lähettäjä ihan oikeasti on. Jos ihminen on herkässä mielentilassa muutenkin, voi syyttävillä viesteillä olla vakavat seuraukset. Viittaan nyt siihen aikaisempaan viestiin missä ap:ta syytettiin narsistiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
no sun miehes ei niin vaan päätä yksinhuoltajuudesta.

No ei. Ollaan siis sovittu miehen kanssa jo monta kertaa, että hän saa vanhimman huoltajuuden, kun on koulussa ja kaverit on täällä myös.

Sovitaan ja sitten mies onkin taas parin tunnin päästä tai seur. päivänä eri mieltä. :/ Ja miks multa lapset otettais pois? Kysyn vaan? Ei mulla ole kuin masennus, joka on työn alla.

Sanoinkin, että ota vaan nää kaikki. Kato sitten, kun ne itkee äitin perään (4 ja 1v). Voin kyllä muuttaa sinne kauas kouluun, johon hain, kun luulin, että on monimuoto-opiskelua, mutta pitääkin olla lähiopetuksessa...

Meni ukko hiljaseks. :whistle:

Mulla ei oo mitään intressejä tehdä sille mitään kiusaa. Mulle riittää, että jaetaan lapset ja omaisuus ja sillä sipuli. Itse mies on sanonut, että voi ottaa kahta nuorempaakin viikolla, että pääsen harrastuksiin välillä jne.

On paha mieli miehen puolesta, se on niin sekasin, mutta omapa on päänsä. Mulla on omassa aika tarpeeks tekemistä.
Hmm..Jaetaan lapset kamalaa tekstia.. Anteeksi nyt vain.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mitä sun tekstejäsi seurannut ni kyllä on parempi että miehesi saa yksihuoltajuuden,vaikutat tasapainottamalta ja lievästi ainakin narsistiselta.Ikävä kyllä.

Niih.. Anteeks kovasti, mutta mä olen vähän samaa mieltä.

Tsemppiä silti. Mut koittaa nyt erota vaan, ei ne asiat jahkailemalla muutu.

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja paraskin puhuja:
Mitä sun tekstejäsi seurannut ni kyllä on parempi että miehesi saa yksihuoltajuuden,vaikutat tasapainottamalta ja lievästi ainakin narsistiselta.Ikävä kyllä.

Ap:lla on hieman eri tilanne mitä mulla oli. Meidän suhteessa ei ollut mitään noin isoa draamaa.

Ap:lla on hieman eri tilanne mitä mulla oli. Meidän suhteessa ei ollut mitään noin isoa draamaa.

Ihan vaan sivuhuomautuksella, mistä tiedät minkälaista meidän elämä on irl? Ja vaikka ei mitään näkyvää, meluisaa draamaa oliskaan, kärsii lapset aina erosta ja aikuiset myös. Myös se, että vanhemmat ovat puhumatta toisilleen kokonaa ja ollaan muutenkin ihan hipihiljaaa, kärsivät lapset siitä yhtälailla, ehkä enemmänkin.
Jokaisella parilla ero on omanlaisensa, ei voi sanoa, että meidän ero oli helpomi, kuin teidän jne., kun ei elä sitä toisten elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
no sun miehes ei niin vaan päätä yksinhuoltajuudesta.

No ei. Ollaan siis sovittu miehen kanssa jo monta kertaa, että hän saa vanhimman huoltajuuden, kun on koulussa ja kaverit on täällä myös.

Sovitaan ja sitten mies onkin taas parin tunnin päästä tai seur. päivänä eri mieltä. :/ Ja miks multa lapset otettais pois? Kysyn vaan? Ei mulla ole kuin masennus, joka on työn alla.

Sanoinkin, että ota vaan nää kaikki. Kato sitten, kun ne itkee äitin perään (4 ja 1v). Voin kyllä muuttaa sinne kauas kouluun, johon hain, kun luulin, että on monimuoto-opiskelua, mutta pitääkin olla lähiopetuksessa...

Meni ukko hiljaseks. :whistle:

Mulla ei oo mitään intressejä tehdä sille mitään kiusaa. Mulle riittää, että jaetaan lapset ja omaisuus ja sillä sipuli. Itse mies on sanonut, että voi ottaa kahta nuorempaakin viikolla, että pääsen harrastuksiin välillä jne.

On paha mieli miehen puolesta, se on niin sekasin, mutta omapa on päänsä. Mulla on omassa aika tarpeeks tekemistä.
Hmm..Jaetaan lapset kamalaa tekstia.. Anteeksi nyt vain.

En noilla sanoilla sitä sanonut, sanoin, että XXXX (esikoinen) jää tänne, niikuin sovittiin (siis jos itse haluaa jäädä) ja sillä sipuli. En haluais riidellä enempää. :/

Mä olen sitä mieltä, että sä luulet tietäväsi kaikesta kaiken!

Ihan vaan sivuhuomautuksella, mistä tiedät minkälaista meidän elämä on irl? Ja vaikka ei mitään näkyvää, meluisaa draamaa oliskaan, kärsii lapset aina erosta ja aikuiset myös. Myös se, että vanhemmat ovat puhumatta toisilleen kokonaa ja ollaan muutenkin ihan hipihiljaaa, kärsivät lapset siitä yhtälailla, ehkä enemmänkin.
Jokaisella parilla ero on omanlaisensa, ei voi sanoa, että meidän ero oli helpomi, kuin teidän jne., kun ei elä sitä toisten elämää.

Enhän mä tiedäkään, mutta oon uskonut sun kirjoituksiasi. Ellet sä sitten ole potaskaa puhunut täällä?

Yhteistyössä