S-Etukortista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -kaisa-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

-kaisa-

Vieras
Mulla on ollut useita vuosia jo tuo S-Etukortti ja oon pelkästään kerryttänyt niitä bonuksia. Nyt kiinnostais alkaa niitä myös käyttämään, mut eikös tuo maksutapahtuma kaupan kassalla vaatinut jonkun tunnusluvun? Mulla ei oo kyllä minkäänlaista muistikuvaa, mikä se tunnusluku mahtais olla...mistähän sen sais selville tai minkälaisissa papereissa se on aikoinaan ollut? Apuva!!

Ei tartte tunnuslukua. Pelkällä etukortilla et voi kassalla maksaa, täytyy olla se S-TILI kortti.Siihen ei ole pakko ottaa luottoa tms.
Tunnusluku on käytössä bensa-asemilla ja sitä salasanaa tarvitset vain esimerkiksi netissä katsoaksesi tilin tilannetta jne

Alkuperäinen kirjoittaja -kaisa-:
Mulla on ollut useita vuosia jo tuo S-Etukortti ja oon pelkästään kerryttänyt niitä bonuksia. Nyt kiinnostais alkaa niitä myös käyttämään, mut eikös tuo maksutapahtuma kaupan kassalla vaatinut jonkun tunnusluvun? Mulla ei oo kyllä minkäänlaista muistikuvaa, mikä se tunnusluku mahtais olla...mistähän sen sais selville tai minkälaisissa papereissa se on aikoinaan ollut? Apuva!!

Onko sinun kortissasi se S-tili? Jos ei niin silloin et voi bonuksilla maksaa,jos taas on tili niin voit maksaa ja kaupan kassalla maksaessa et tarvi mitään tunnuksia,sanot vain että maksat sieltä S-tilitä.
Netissä tarvit sitä nelinumeroista tunnusta jonka taas löydät aina kerran kuussa tulevasta Bonus-laskelmastasi joka tulee Yhteishyvä lehden välissä.
S-tilitä voit myös nostaa ja tallettaa rahaa kaupan kassalla ja nykyisinhän meillä on myös S-pankki,joka sisältää erilaisia korttimuotoja,voit saada tavallisen pankkikortin taikka sitten Visakortin,suosittelen S-korttia,sillä saa Bonuksia paljon paremmin kuin esim Plussa-koritilla plussa pisteitä.
T:S-marketin kassa.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Mutta jos se on vain etukortti eikä tilikortti, niin miten ne bonusrahat saa käytettyä/nostettua pois sieltä?

Menet infopisteeseen ja pyydät. Tai saa kai kassallakin.

mielellään sinne infopisteelle. pienissä kaupoissa ei ole infoo silloin voi kysyä kassalta. kassa vaan joutuu tarkistamaan sen tilin katteen erikseen soittamalla !=)