S-etukortista kysymys...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
tänään käytiin hakemassa ne..
saatiin nuo paperiläpyskät jotka on väliaikais kortteja...
no miehellä on rinnakkais kortti ja mulla sit pääkortti..
miksi miehen rinnakkais kortissa on sama 10numeron sarja ku mullakin..
ne 4 ekaa merkkaa tota aluetta sen tiedän mutta noi loput..
eikö ne pitäs olla erit??

ku joka paikkaan minne ilmoitin numeron niin sanottiin että sen kortin numero pitää antaa jonka nimissä esim sähkö, vakuutus ym...on..
ja kumminkin sama numero on siin väliaikais kortissa...
sattuko laittajalla moka vai onko se noin ???
 
jos pääkortti on sun nimissä, niin rinnakkaiskorteissa on sama numerosarja. syystä että kun rinnakkaiskortin haltija käyttää ostosten yhteydessä korttiaan, kirjautuvat ne bonukset sinne pääkortin omistajan nimellä olevalle tilille. jos olis eri numero korteissa, kummallakin olis sillon oma s-tili ja kumpikin keräis omia bonuksia. toivottavasti ymmärsit sekavan selityksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos pääkortti on sun nimissä, niin rinnakkaiskorteissa on sama numerosarja. syystä että kun rinnakkaiskortin haltija käyttää ostosten yhteydessä korttiaan, kirjautuvat ne bonukset sinne pääkortin omistajan nimellä olevalle tilille. jos olis eri numero korteissa, kummallakin olis sillon oma s-tili ja kumpikin keräis omia bonuksia. toivottavasti ymmärsit sekavan selityksen.

ymmärsin
kiitos vaan

:flower: :hug:
 
ja lisään vielä että noihin vakuutus yms. juttuihin ilmotatte miehen nimellä sen kortin numeron, ilmeisesti oot niin tehnytkin. sillon tulee ne bonukset oikein perheellenne. näin meilläkin on, että pääkortti on mulla ja muilla perheenjäsenillä on rinnakkaiskortit. lapsille kannattaa laittaa rinnakkaiskortit siinä vaiheessa kun alkavat itsenäisesti kulkea asioilla kaupoissa. rinnakkaiskortilla ei voi nostaa tililtä rahaa tai maksaa ostoksia,mutta ne kerryttää bonuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja lisään vielä että noihin vakuutus yms. juttuihin ilmotatte miehen nimellä sen kortin numeron, ilmeisesti oot niin tehnytkin. sillon tulee ne bonukset oikein perheellenne. näin meilläkin on, että pääkortti on mulla ja muilla perheenjäsenillä on rinnakkaiskortit. lapsille kannattaa laittaa rinnakkaiskortit siinä vaiheessa kun alkavat itsenäisesti kulkea asioilla kaupoissa. rinnakkaiskortilla ei voi nostaa tililtä rahaa tai maksaa ostoksia,mutta ne kerryttää bonuksia.


mutta ku noissa väliaikaissa lappuroissa on tuo 10 numeron sarja..
4 merkkaa koillismaata..
kun taas tuo 6 on samat molemmissa korteissa...
sit oikeessa kortissa tulee olemaan luultavasti eri numerot...eli taidan joutua vaihtamaan ne vielä
 

Yhteistyössä