Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mii:mä voin ainakin ostaa mun miehen seteleillä, kun mulla rinnakkaiskortti. En oel ihan varma, mutta eikös ne korttinumrotkin täsmää?
Alkuperäinen kirjoittaja k-plus:en ole noista eruseteleistä kuullutkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meilläkin pääkortti miehen ja juuri viime viikolla makselin yli 50? plussaseteleillä. Eipä kukaan ainakaan maininnut että ei kävis=)
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Alkuperäinen kirjoittaja k-plus:en ole noista eruseteleistä kuullutkaan![]()
:saint: anteeksi. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:No kyllä minä ainakin olen maksanut plussa seteleillä vaikka mulla onkin vain rinnakkaiskortti. Koskaan kuulutkaan että vain pääkortin haltia sais niitä käyttää
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:No kyllä minä ainakin olen maksanut plussa seteleillä vaikka mulla onkin vain rinnakkaiskortti. Koskaan kuulutkaan että vain pääkortin haltia sais niitä käyttää
Alkuperäinen kirjoittaja wiisas:Miks te yleensä otatte plussaedun seteleinä? Ottaisitte euroina suoraan tilille, niin ei tarvitsisi välttämättä käyttää Keskon liikkeissä edes niitä bonareita.
Alkuperäinen kirjoittaja wiisas:Miks te yleensä otatte plussaedun seteleinä? Ottaisitte euroina suoraan tilille, niin ei tarvitsisi välttämättä käyttää Keskon liikkeissä edes niitä bonareita.