Plussakortin etuseteleistä kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möyrylit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
mä voin ainakin ostaa mun miehen seteleillä, kun mulla rinnakkaiskortti. En oel ihan varma, mutta eikös ne korttinumrotkin täsmää?

Eipä ole tullu katsottu niitä numeroita. Meillä tulee aika vähän käytettyä plussakorttia mutta ku olis muutama seteli tuolla niin ei niitä hukkaan voi heittää ku kohta vanhenee. :saint:

Vitsit. olen ihan yllättynyt noista muista vastauksista, mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa niiden käyttämisen kanssa, pääasiassa se olen minä joka ne meinaan käyttää :D

Ei plussa sivulta löytyisi infoa?

Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
No kyllä minä ainakin olen maksanut plussa seteleillä vaikka mulla onkin vain rinnakkaiskortti. Koskaan kuulutkaan että vain pääkortin haltia sais niitä käyttää

Mä kyllä nyt ihmettelen, miksi meille sit sanottiin, ettei rinnakkaiskortin haltija niitä voi käyttää.
Jaksaako joku ettii onko asiasta tietoo plussan sivuil?

Siis oikeasti niitä seteleitä ei saisi käyttää muu kuin pääkortin haltija, mutta käytännössä harvemmin evätään rinnakkaiskortin omistajaakaan niitä käyttämästä. Musta on kyllä ihan älytöntä miksi kiellettäisiinkään, kun samassa taloudessa pitää rinnakkaiskorttienkin olla. Esim. nuo ettei puhelinlaskua saa plussapisteiden piiriin saa kuin sen pääkortin omistajan liittymän, vaikka koko perheellä olisi liittymät samassa paikassa, on ihan sanonko mistä.

Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
No kyllä minä ainakin olen maksanut plussa seteleillä vaikka mulla onkin vain rinnakkaiskortti. Koskaan kuulutkaan että vain pääkortin haltia sais niitä käyttää

Siksi ajattelin ku s-bonuksia ei voi käyttää ku se jolla se kortti on. ettei rinnakkais kortilla.

Kyllä s-etukortin seteleitä voi käyttää rinnakkaiskortin haltija. Meillä miehellä on pääkortti ja silti minä aina ne setelit tuhlaan. Ikinä ei ole ollut mitään epäselvyyksiä.

S-kaupan bonusseteliä voi käyttää myös rinnakkaiskorttilainen, mutta plussa-seteliä ei voi.
Näin mulla. Avopin s-setelillä olen käynyt ostoksilla vaikka eri sukunimi, ei kyselty mitään, allekirjoitus oli avopin. Plussasetelillä en saanut maksaa, kun mies on päähaltija ja eri sukunimikin.

tuolla lukee selvällä suomenkielellä että plussaseteliä voi käyttää rinnakkaiskortin haltia
Löyty kun vähän aikaa etsi
3.2 Plussa-edut ja Pisteseteli

Pisteseteli on Plussa-korttikohtainen ja sitä voi käyttää Plussa-asiakkaan lisäksi rinnakkaiskortin haltija. Pisteseteliä käytettäessä asiakkaan on aina esitettävä Plussa-korttinsa ja pyydettäessä todistettava henkilöllisyytensä.
Pistesetelistä ei anneta takaisin vaihtorahaa.
Liikkeellä on oikeus kieltäytyä ottamasta vastaan turmeltunutta pisteseteliä, jos siinä oleva viivakoodi tai numerosarja ei ole luettavissa. Kadonneen tai edellä mainitulla tavalla turmeltuneen tilalle ei anneta uutta pisteseteliä eikä sitä vastaavia pisteitä palauteta.

En sitten ymmärrä miksi jollekkin on väitetty muuta
http://www.plussa.com/wps/portal/plussacom/!ut/p/c1/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os_iQIDPfYO_QoFAzMxNTAyMfi9BARyc3Y3dLc_1wkA6cKgw8jSDyBjiAo4G-n0d-bqp-pH6UOU57Akz1I3NS0xOTK_ULsrPTnNMVFQHfXHdB/dl2/d1/L0lJSklna21BL0lKakFBTXlBQkVSQ0pBISEvWUZOQTFOSTUwLTVGd0EhIS83X1RSNk1TS1VSVTY2NDUwMkw4VVFBQkYzR1A1LzRfX19fOQ!!/?WCM_PORTLET=PC_7_TR6MSKURU664502L8UQABF3GP5_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/PlussaCom/plussacom/kaikki+plussasta/sopimusehdot/kaikkiplussasta_saannot

Miks te yleensä otatte plussaedun seteleinä? Ottaisitte euroina suoraan tilille, niin ei tarvitsisi välttämättä käyttää Keskon liikkeissä edes niitä bonareita.

Alkuperäinen kirjoittaja wiisas:
Miks te yleensä otatte plussaedun seteleinä? Ottaisitte euroina suoraan tilille, niin ei tarvitsisi välttämättä käyttää Keskon liikkeissä edes niitä bonareita.

Näin tehdään meilläkin, ei jaksa leikkiä lippujen ja lappujen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja wiisas:

Yhdellä setelillä pääsee elokuviin keskiviikkoisin, siinä tulee aikamoinen säästö. Ei niitä kaikkia tule kuitenkaan siellä käytettyä.

Juu, meillä mies yleensä nykyään ainoona tienaavana maksaa kauppalaskutkin ja käyttää rinnakkaiskortin kanssa plussaseteleitä. Niissä on se kortin nro.

Ja meillä otetaan seteleinä. Jos joskus on rahat vähissä niin kiva maksaa niillä. Yleensä meil kertyy kyllä niitä säästöön, nyt tuolla odottais kaks, jotka vanhenee tässä kuussa ;) ja sitten ostetaan jotain isompaa kerralla. Tilitä ne hupenis samoin tein.

Yhteistyössä