P
PikkuMyy88
Vieras
saako tilattua netistä vai pitääkö hakea s-kaupasta?
Yritin netistä katella mutta en huomanny kyllä sen sivuilla mitään.
Yritin netistä katella mutta en huomanny kyllä sen sivuilla mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
4% eli 40?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
4% eli 40?
Eipäs, kun 5%![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
4% eli 40?
Eipäs, kun 5%![]()
4% saa 1000? ostoksista
Alkuperäinen kirjoittaja ex-ässäläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Bonustaulukoissa on osuuskauppakohtaisia eroja, toisissa 1000e ostoilla saa 4% toisissa 4,5% ja joissain 5% bonusta eli siis 40, 45 tai 50 eur
www.s-kanava.fi sivuilta kun etsii oman alueensa ok:n niin sieltä voi tarkistaa millainen on heidän bonustalukkonsa
Alkuperäinen kirjoittaja niksipirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ex-ässäläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Bonustaulukoissa on osuuskauppakohtaisia eroja, toisissa 1000e ostoilla saa 4% toisissa 4,5% ja joissain 5% bonusta eli siis 40, 45 tai 50 eur
www.s-kanava.fi sivuilta kun etsii oman alueensa ok:n niin sieltä voi tarkistaa millainen on heidän bonustalukkonsa
Toimii ne bonuskortit muissakin. Kannattaa valita sellainen, jossa saa parhaan bonuksen eli 5%. Toisaalta voi liittyä myös kaikkiin, jolloin saa hyvää korkoa verovapaasti (usein 20%). Mistään pankista sellaista korkoa ei saa.
Alkuperäinen kirjoittaja niksipirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ex-ässäläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Toimii ne bonuskortit muissakin. Kannattaa valita sellainen, jossa saa parhaan bonuksen eli 5%. Toisaalta voi liittyä myös kaikkiin, jolloin saa hyvää korkoa verovapaasti (usein 20%). Mistään pankista sellaista korkoa ei saa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja niksipirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ex-ässäläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä kyselen bonuskortista kans.. paljonkos saatte kuussa kortille bonuksia jos kulutatte n. 1000 kuussa S-paikkoihin?
Ai antaako ne liittyä mihin vaan osuuskauppaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Mä en saa liittyä mihin tahansa osuuskauppaan.... minua sitoo työnantaja tässä asiassa :/
Ei nääs tipu henkilökunta tarraa korttiin jos on väärän osuuskaupan kortti.
Alkuperäinen kirjoittaja Juuppista:Ainoa miinuspuoli noissa on, että jos et ole oman alueesi asiakas,
myöskään ylijäämänpalautus ei ole kovinkaan kummoinen. Ja toinen on sitten nuo
yhteistyökumppanit, jotka bonuksia antaa...
Ylijäämä lasketaan oman alueen ostoksista, joten jos vaikka Helsinkiläisillä
olisi peeässän(Pohjois-Savo) kortti, moniko ostaa normaalisti peeässän alueelta?
Tosin ehkä hivenen huono esimerkki siks,koska Hok ei taida ylijäämiä maksella...