Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pöljä:Alkuperäinen kirjoittaja km:Saat ne esim. Prisman infosta tai nykyäänhän ne taitaa siellä olla ihan S-pankkeja, mutta yleensä siinä infon kanssa samassa paikassa.
S-tilikortti ei kelpaa muissa kuin s-ryhmän liikkeissä, mut jos sulla on jo pankkitunnukset voit helposti netin kautta tilata kortin, jolla voi maksaa muuallakin.
Eli mä joudun menemään naapurikaupunkiin, kun meidän kylässä ei ole kuin S-Market ja ABC??
Miksiköhän tästä ei sanottu korttia ottaessa että täytyy jotku tunnukset vielä jostain hakee....
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Alkuperäinen kirjoittaja pöljä:Osaako joku kertoo typerälle, näenkö netistä jostain paljonko mulle on kertyny S-bonuksia sinne jonnekin vai pitääkö se kattoo sillä päätteellä S-ryhmän kaupassa??
Kirjauduin ekaa kertaa tuonne S-kanavan sivulle ja vaihdoin tunnusluvun, mutta en löytäny sieltä kohtaa missä näkyis mun bonukset...
Ne tilitiedot ei näy sieltä s-kanavalla vaan s-pankin sivulla, ne on kaks eri asiaa.