S-etukortista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöljä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pöljä:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Saat ne esim. Prisman infosta tai nykyäänhän ne taitaa siellä olla ihan S-pankkeja, mutta yleensä siinä infon kanssa samassa paikassa.
S-tilikortti ei kelpaa muissa kuin s-ryhmän liikkeissä, mut jos sulla on jo pankkitunnukset voit helposti netin kautta tilata kortin, jolla voi maksaa muuallakin.

Eli mä joudun menemään naapurikaupunkiin, kun meidän kylässä ei ole kuin S-Market ja ABC??
Miksiköhän tästä ei sanottu korttia ottaessa että täytyy jotku tunnukset vielä jostain hakee....

moiks, milloin otit korttisi? nyt bonuspäiviltä? jos vasta olet ottanut kortin,niin odota,tunnukset tulevat postissa kotiisi.

Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja pöljä:
Osaako joku kertoo typerälle, näenkö netistä jostain paljonko mulle on kertyny S-bonuksia sinne jonnekin vai pitääkö se kattoo sillä päätteellä S-ryhmän kaupassa??
Kirjauduin ekaa kertaa tuonne S-kanavan sivulle ja vaihdoin tunnusluvun, mutta en löytäny sieltä kohtaa missä näkyis mun bonukset...

Ne tilitiedot ei näy sieltä s-kanavalla vaan s-pankin sivulla, ne on kaks eri asiaa.

onhan ne mut näkeehän ne bonusten määrät myös s-kanavan sivuilta,ainaki sen mitä viimeks tullu

Yhteistyössä