Onkohan mulle johonkin tilille kertynyt s-bonusrahat vai onko niitä missään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eivät kerro tilin saldoa kaupoissa. Eikä summaa näy enää tiliotteessa, kun tuli se pankki. Tosi surkeaa, kun ei edes netin kautta saa tietää, yritetty ollaan. Ollaan vaan osteltu siihen tiliin ja kyllä ne ilmottaa, kun tili ylittyy eli sen verran kassa voi katsoa, onko tilillä saldoa, muttei summaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:
kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...:(

Minusta vaikuttaa siltä, että hän on tankannut ne bonukset autoonsa jos on kerran valinnut bonuksen?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mä ainakin uskon että kyseessä oli provo. On aika outoa jos ihminen käyttää vuosikausia s-korttia eikä tiedä edes omistavansa tiliä jonne bonukset maksetaan.

Jaa, no mä olen sitten outo. Tosin en kovin ahkerasti ole bonuskorttia käyttänyt, mutta harvakseltaan kumminkin. Ja useita vuosia. Enkä tiedä koko tilistä saati sen saldosta mitään :/

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:
kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...:(

Minusta vaikuttaa siltä, että hän on tankannut ne bonukset autoonsa jos on kerran valinnut bonuksen?

No kyllä se nyt vaan on niin, että tuon bonus-vaihtoehdon valitsemalla nimenomaan kerryttää sitä bonusta, tili-vaihtoehdossa taas sitten tankataan sieltä tililtä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eivät kerro tilin saldoa kaupoissa. Eikä summaa näy enää tiliotteessa, kun tuli se pankki. Tosi surkeaa, kun ei edes netin kautta saa tietää, yritetty ollaan. Ollaan vaan osteltu siihen tiliin ja kyllä ne ilmottaa, kun tili ylittyy eli sen verran kassa voi katsoa, onko tilillä saldoa, muttei summaa.

kassa voi katsoa?! EI KASSA NIITÄ NÄE!!!

Yhteistyössä