Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:missä se S-pohatta on?
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:mä ainakin uskon että kyseessä oli provo. On aika outoa jos ihminen käyttää vuosikausia s-korttia eikä tiedä edes omistavansa tiliä jonne bonukset maksetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja öh:Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...![]()
Minusta vaikuttaa siltä, että hän on tankannut ne bonukset autoonsa jos on kerran valinnut bonuksen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eivät kerro tilin saldoa kaupoissa. Eikä summaa näy enää tiliotteessa, kun tuli se pankki. Tosi surkeaa, kun ei edes netin kautta saa tietää, yritetty ollaan. Ollaan vaan osteltu siihen tiliin ja kyllä ne ilmottaa, kun tili ylittyy eli sen verran kassa voi katsoa, onko tilillä saldoa, muttei summaa.