T "tarmari" Vieras 24.11.2012 #2 Tili tulee olla S-Pankissa, jotta bonukset saadaan maksettua. Tili on täysin kuluton!
Y "yks" Vieras 24.11.2012 #3 [QUOTE="tarmari";27592050]Tili tulee olla S-Pankissa, jotta bonukset saadaan maksettua. Tili on täysin kuluton![/QUOTE] Milloin tää on tullu voimaan? Eikö muka oo enää mahdollista saada seteleinä?
[QUOTE="tarmari";27592050]Tili tulee olla S-Pankissa, jotta bonukset saadaan maksettua. Tili on täysin kuluton![/QUOTE] Milloin tää on tullu voimaan? Eikö muka oo enää mahdollista saada seteleinä?
Y "yks" Vieras 24.11.2012 #5 Kiitti vastauksista! Hyvä että saa vielä seteleinä. En halua s pankin asiakkaaksi.
T "tarmari" Vieras 24.11.2012 #6 Ainakin Pirkanmaan Osuuskaupalla on käytäntönä, että bonukset maksetaan vain S-pankin tilin kautta.
T "tarmari" Vieras 24.11.2012 #8 [QUOTE="yks";27592177]Asun pääkaupunkiseudulla, entä siellä? Mikä systeemi? Kiitti etukäteen![/QUOTE] HOK saattaa vielä maksaa 'seteleinä', en ole varma. Miksi et halua tiliä S-Pankkiin, jos saan udella?
[QUOTE="yks";27592177]Asun pääkaupunkiseudulla, entä siellä? Mikä systeemi? Kiitti etukäteen![/QUOTE] HOK saattaa vielä maksaa 'seteleinä', en ole varma. Miksi et halua tiliä S-Pankkiin, jos saan udella?
Y "yks" Vieras 24.11.2012 #9 no mulla on jo tili monessa pankissa, ja en halua enää yhtään tiliä. Jos hok elanto maksaa vielä seteleinä, niin hyvä!
no mulla on jo tili monessa pankissa, ja en halua enää yhtään tiliä. Jos hok elanto maksaa vielä seteleinä, niin hyvä!
N "niin" Vieras 24.11.2012 #10 Hok-elannossa vanhat asiakkaat saavat setelinsä, siis ne jotka ovat ennen pankki aikaa jäseniksi tulleet. Uudet eivät niitä saa. Olen Hokilla töissä, joten tiedän.
Hok-elannossa vanhat asiakkaat saavat setelinsä, siis ne jotka ovat ennen pankki aikaa jäseniksi tulleet. Uudet eivät niitä saa. Olen Hokilla töissä, joten tiedän.