"vieras"
;D kiva kun oot täällä taas!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750132:Ihan noin vaan vai etsitkö ihan tarkoituksella? :O
;D kiva kun oot täällä taas!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750132:Ihan noin vaan vai etsitkö ihan tarkoituksella? :O
Täh? Meni ihan käsityskyvyn yli tämä. Ei kai siinä mitään outoa ole, jos ei halua juoda alkoholia? Mielestäni olen paljon parempi isä, ja kristitty, kun en juo, enkä edes muutenkaan haluaisi juoda kyllä joskus kymmenen vuotta olin kuten muutkin ikäiseni, mut se pienikin juominen vaan loppui jo ennen ensimmäistä lastaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750132:Ihan noin vaan vai etsitkö ihan tarkoituksella? :O
Ei haittaa, harva minua ymmärtää. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28750147:Täh? Meni ihan käsityskyvyn yli tämä. Ei kai siinä mitään outoa ole, jos ei halua juoda alkoholia? Mielestäni olen paljon parempi isä, ja kristitty, kun en juo, enkä edes muutenkaan haluaisi juoda kyllä joskus kymmenen vuotta olin kuten muutkin ikäiseni, mut se pienikin juominen vaan loppui jo ennen ensimmäistä lasta
Haa mut en silti ymmärtänyt sitä kysymystä mitä etsin? Valitan, tänään ei sytytäAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750160:Ei haittaa, harva minua ymmärtää. :hug:
(En viitannut juomiin, vaan lapsiin)
Ei mtn, en ymmärrä itse vastausta, jota luen. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28750187:Haa mut en silti ymmärtänyt sitä kysymystä mitä etsin? Valitan, tänään ei sytytä
seuraa?Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28750187:Haa mut en silti ymmärtänyt sitä kysymystä mitä etsin? Valitan, tänään ei sytytä
Kysymyksesi oli: "Ihan noin vaan vai etsitkö ihan tarkoituksella?"Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750196:Ei mtn, en ymmärrä itse vastausta, jota luen. :xmas:
Mutta löytyykö niitä? :xmas:Lapsia ei ole.
Mythago ei yleensä tartte rautalankaaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750232:Mutta löytyykö niitä? :xmas:
Mulla joskus löytyy sellaisia vaaleanpunaisia elefantteja.
Lue nyt vielä se kommenttisi viimeinen lauseAlkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28750229:Kysymyksesi oli: "Ihan noin vaan vai etsitkö ihan tarkoituksella?"
Asiayhteys ei ihan aukea kun kyseessä oli vastaus kommenttiini: "En ryyppää, en juo alkoholia ollenkaan."
Voi los stupidos!!! "Lapsia LÖYTYY". -> Etsitkö niitä vai löytyykö niitä LAPSIA ihan noin vaan?Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28750229:Kysymyksesi oli: "Ihan noin vaan vai etsitkö ihan tarkoituksella?"
Asiayhteys ei ihan aukea kun kyseessä oli vastaus kommenttiini: "En ryyppää, en juo alkoholia ollenkaan."
Asiayhteys: "Lapsia löytyy"Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28750229:Kysymyksesi oli: "Ihan noin vaan vai etsitkö ihan tarkoituksella?"
minusta tuo kysymys oli ihan selkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28750229:Kysymyksesi oli: "Ihan noin vaan vai etsitkö ihan tarkoituksella?"
Lasketaanko semmoset 20 ja risat Joskus on ehkä pienten jalkojen tepsutusta saattanu kämpillä kuulua.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750232:Mutta löytyykö niitä? :xmas:
Mulla joskus löytyy sellaisia vaaleanpunaisia elefantteja.
Mitä tästä maailmasta ymmärrän, niin ihan näinhän se on.Liliiseni
ne kerrat kun olen täällä, olen huomannut, että keskustelen ketjuissa ihan omia juttujani.
Osin tarkoituksella, osin raskasta ratakiskoa vääntäen...
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28750302:Mitä tästä maailmasta ymmärrän, niin ihan näinhän se on.
Siis että en kai minäkään muiden juttuja juttele? :O
Omiani on pakko ladella.
Mutta siis. Minä supertosikko koen että täällä on vähän tosikoitunut tunnelma. Tarttis vesuria.
Dearest Ultris. Systeemistä on kadonnut hyymori?