Ryyppäätkö vappuna?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 10:37 Vieras kirjoitti:
Kukaan mustana kirjotteli ei ryyppää holia vappuna :LOL: Ei varmaan, kuolaa jo kun aatteleekin että pääsee juomaan tai komerossa jo kossu pullot oottamassa :LOL:
Näillä lypsypusseilla ei kossut tuu ihan ensimmäisenä mieleen kyllä täytyy sanoa, joten ihan limpparilinjalla menee vappu meilläkin. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 13:57 Mimosan äippä kirjoitti:
Ollaan menossa dietorellen luokse saunaan ja grillaamaan, voi olla että siiderin pari juon mutta en kyllä ryyppää koska mies hoitaa sen puolen ja ajattelin ajaa meidät yöksi kotiin, neiti menee isovanhemmille yöksi.
joo eli ei täällä ryypätä kuin ehkä kaverin mies. pari voidaan illlan mittaan maistella =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 14:18 Bodomska kirjoitti:
Tää on niin naurettava kysymys ....
"ryyppäätkö"
Hei ollaanko me vielä kahdeksakytluvun Kouvolassa vai ? :D
:D Samaa täällä juuri äsken naureskelin. Ei kai kukaan enää tosissaan käytä ilmaisua "lähteä ryyppäämään"? :xmas:

Mutta suoraan kysymykseen suora vastaus: kai minä sit ryyppään, kun ei sovittua Zen Cafén keikkareissua enää saa peruttuakaan, eikä vappuna kerta kaikkiaan kestä olla kapakassa selvin päin.
 
Kai täällä Teuvalla ollaan sitten niin juntteja, että käytetään ryyppäämään sanaa. :whistle:

Perjantaina varmistu se, että pääsen kaveripariskunnan luo bileisiin ja sieltä baariin. Tytön oli alunperin tarkotus mennä isänsä luo, mutta äitini haluaa hänet luokseen muutamaksi päiväksi.
 
\Ehkäpä sitä ei olla enää 25 vuotiaana niin kakaroita, että pitäis vappu käyttää ryyppäämiseen... On sentäs muutakin elämää \|O Paljoa kiinnosta lähteä tonne minnekkään idioottien ja kakaroiden sekaan kun on perhekkin jonka luona ennemmin on. Onneks voi esimerkiks käydä baarissa muulloinkin kun maailman kenties v.ittumaisimpaan aikaan (juhannus, vappu, uusivuosi) jolloin liikkellä on monen vuoden kokemuksella täysiä idiootteja, k.usipäitä, agressiivisia pariskuntia, teinejä. Ja kaikki nii p.erseet olalla kun olla ja voi. Kuka siitä örvellyksestä voi nauttia paitsi idiootit keskenään. Joo.. On niitä räkäkännisiä sikoja liikkeellä muulloinkin, mutta onneks 10 kertaa vähemmän.

[/quote]

Mä oisin voinut kirjoittaa tuon :D Ikä pitäs vaan mun kohdalla vaihtaa 36v.
 

Yhteistyössä