Moi, tänään saanut tietää, että ensin tuulimunaepäilynä, sitten keskeytyneenä keskenmenona, sitten sen päälle vielä epäilynä lisäksi kohdun ulkoisesta raskaudesta papereihin kirjattu raskauteni olikin patologin mukaan rypäleraskaus. Kun päällimmäisenä on olo, että ei jumalauta kellekään käy näin, niin tämän ketjun löytäminen oli lottovoitto. Olen pihalla kuin lumiukko, yritän selata täältä kysymyksiini vastauksia. Silti, jos teistä joku ehtii auttaa tähän alle, niin olen kiitollinen.
Mulla hoitosuunnitelma on nyt hCG-seuranta, heti huomenna taas. Oon käynyt siinä sen kohdun ulkoisen epäilyn takia jo aiemmin, olisi ollut rv8. Silloin arvot oli jotain about 50 000. Mulle tehtiin kaavinta saman tien, vajaa viikko kaavinnasta se oli 1040. Kun lisää arvoja saadaan, niin sitten niiden mukaan edetään.
Mulla on jo kaksi lasta, siksi tää ei oo tavallaan niin paha juttu. Se mikä mulla sykettä nostattaa, on sytostaattihoitojen mahdollisuus. Mun veli on sairastanut syövän ja kuollut siihen, niin koko perheessä sana sytostaatti saa vaan aikaan sellaisen reaktion, että oksat vex. Olisin kiitollinen, jos joku osaisi kertoa, että milloin ja miksi sytostaatteihin joutui, mitä sitä edelsi ja mitä sivuvaikutuksia oli. Muistan itse niin hyvin kaikki hiusten lähtemiset ym ja yhdistän tämän hyvin voimakkaasti syöpään, niin olisi kiva, jos joku saisi ajatuksiini vähän järkeä...
Aika hirveitä juttuja nämä, ihan hirmuisen paljon toivotan kaikille kohtalotovereille voimia ja jaksamisia, toivottavasti ympärillänne on tarpeeksi ymmärtäviä ja auttavia ihmisiä - miten sen nyt kauniisti sanoisi, että kun niitä tunteettomia kusipäitä tuntuu olevan ihan riittämiin jokatapauksessa. Onni on se ystävä, joka tänään tuli hoitaan lapsia ja toi pitsaa tullessaan