Rykästääs tämmönen.. Oletko saanut koulussa stipendejä?

mä olen saanut yhdeksännellä luokalla "koulun paras uskonnon opiskelija" -stipendin (Stipendin myöntäjä seurakunta) ja olen ollut koko ikäni täys pakana, mua ei siis ole kastettu tms, mutta olen ikäni kuitenkin ollut uskonon tunneilla.


lisäksi olen saanut 5. luokalla stipendin koulun näytelmäkerhon vetämisestä ja ammattikoulussa vuosikurssin paras oppilas stipendin:)
 
TYöäiti
viidennenstä luokasta lähtien aina. Ysillä ja lukion kolmannella useita kerralla (3-4).... Yleensä luokan paras ja matemaattisten aineiden harrastautuneisuus.

Mä olen saanut kerran jonkun äikän palkinnon kilpailusta, johon en tiennyt edes osallistuneeni. Mä en ole ollut äikässä mikään erityisen hyvä...
 
Iines79 harmaana
Mä sain 8.luokalla yllätyksenä stipendin kuvaamataidosta. Mun vesivärimaalaus lähti lahjana ystävyyskouluun Budapestiin. Todellinen taiteellinen lahjakkuus.... ;)
 
Peruskoulun päätteeksi sain ruotsista kirjastipendin. Muistaakseni antoperusteena oli innokkuus ruotsinkielen opiskelua kohtaan... No, minähän en osannut edes suomentaa kirjan nimeä oikein :whistle: , luulen, että se ope halua vaan jotenkin mua muistaa kun olinniin hyvää pataa sen kanssa, vaikken mahdottoman hyvin ruotsissa pärjännytkään... B)
 
Ahkerasta ruottin opiskelusta sain ainakin, ja sit kaks muuta, mutta niitä en enää muista. Sata markkaa oli toinen ja toinen oisko ollut 20 tai 50 euroa. Enemmän ilahduin hymypatsaasta seiskaluokalla, kun ihan oikeasti olin yrittänyt olla kiva ja ystävällinen kaikille.
 
sigi
- ala-asteella neljännellä (50mk)
- ala-asteella kuudennella (kirja)
- kauppiksessa hyvästä koulumenestyksestä sekä toimimisesta oppilaskunnan hallituksessa (2x 100?)
- musiikkiopistossa ala-asteikäisenä (100mk)
 
Kyllä
Joo. Peruskoulussa sain liki joka vuosi satasen tai pari. Lukiossa sain tokalla luokalla peräti 4000 mk. Olen oman tieni kulkija, en ole koskaan ollut opettajien lellikki, mutta erittäin hyvin koulussa menestynyt.
 
vieras
Abivuonna sain aika huikeesti stipendejä, menestyksestä äidinkielessä sain koulun stipendirahastolta 100e, paikallissanomilta 150e ja joltakin säätiöltä 40e lahjakortin kirjakauppaan. Kuviksen diplomista sain parhaat pisteet ja siksi paikallinen taidegalleria otti mun työni sinne näyttelyyn ja sain gallerialta yhden kivan taulun lahjaks... Sitten sain jostain suomi-ranska seurasta 50e ja ja kaikki venäjästä laudaturin kirjoittaneet saivat joltain tehtaalta 200e.
 

Yhteistyössä