Rykästääs tämmönen.. Oletko saanut koulussa stipendejä?

tuittu
Lukion päättyessä sain semmosen "kaikkien kaveri" stipendin.
Minä muistan miettineeni siinä kun stipendin jakoperusteluja luettiin, et HOHHOIJJAA, kukaan ei oo tuommonen. Ja sit mun nimi. POhdin kuumeisesti sekuntteja et sanoko oikeesti vai kuvittelinko, pälyilin ympärilleni nouseeko joku muu, ei noussut. Ja mulle se oli. Ikinä ennen en ollut stipendejä saanut.
 
Miuski harmailee
Olen saanut 3 stipendiä: seiskalla ja ysin päätteeksi luokan kahdelle parhaalle jaetut stipendit ja sit kauppiksen lopuksi sain oppilaskunnan stipendin aktiivisesta toiminnasta oppilaskunnan hyväksi (vaikka en kuulunut edes hallitukseen).
 
Mä sain ammattikoulusta valmistuessani useamman stipendin: oppilaskunnan hallituksen stipendin, tutor-toiminnasta, ja opettajilta yhden stipendin kun pidin valmistuvien oppilaiden puheenvuoron valmistujaisjuhlassa.
 
Sain kyllä, sain ammattikoulussa stipendin ainakin SAKUN kulttuurikilpailun kirjoituskisan voitosta, sitten valmistujaisissa sain kanssa stipendin, mutta syy jäi kyllä hämärän peittoon. Nyt kun valmistuin markkinointi-instituutista, sain stipendin hyvien arvosanojen vuoksi.
 
Joo, ala-asteella sain 2 kertaa, ja hymytytön.
Yläasteella jaettiin vain 9: luokan päättäville ja silloin sain kädentaidoista.
Amiksessa sain kanssa päättäessä, olisko ollut jopa 300,- markkaa!!
Ja lukiosta sain kirjallisuusstipendin, se olikin jo vähän suurempi..
Että olen saanut, vaikka en mikään huippuoppilas olekaan ollut! :D
 

Yhteistyössä