Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Lauantainako myö alotetaan ?
juu, viimistään sillon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Lauantainako myö alotetaan ?
Minä ainakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Voi räkä
Puhuin itseni juuri suklaamunattomaan pääsiäiseen. :|
(toivottavasti niitä saa sitten huhtikuun alussa alennuksella :xmas: )
no mutta Ruusa mieti, sitteko Kop-kolmion remppa on valamis niin mehän mennään sinne Waynesiin kahvittelemaan porukalla ja sielä on vaikka mitä kaikkia ihanuuksia tarjolla![]()
![]()
kyllä me nyt naiset pysytään kovana ja yritetään vaihtaa se sukulaatimuna ihan toisenlaiseen:saint:
ja mitä huonompi sää,sitä rankempi lenkkihän siitä tulee!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja yolanda:minä oon parhaillaan 2 viikon karkkilakossa,se tosin loppuu tään viikon perjantaina... oon kyllä syöny jäätelöä,pullia yms... mutta kohtuuella.
tee niin että ainaku syöt jonku herkuin,esim.suklaapatukan,niin lähet tekeen puolen tunnin lenkin!! ja mitä isompi herkku,sitä pitempi lenkki!
on tutkittu että enemmän liikkuvilla äiteillä syntyy pienempiä lapsia! ja onhan se synnytyskin helpompaa"yleensä" jos on hyvässä kunnossa!
tietenkää kaikki ei voi liikkua,eikä saakkaa juurikaa raskausaikana,mutta tarkotan niitä jotka saa,eikä ongelmia oo ollu.
mutta terveellinen ruokavalio ja etenki säännöllinen,on hyväksi. ja liikunta
Tuossa on kans itua... Muhun vois tehota tuo että ikään kuin "rankaisen" itseäni sortumisesta puolen tunnin lenkillä, mitä kurjempi sää sen parempi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tää "karkkilakko" on ihan hyvä idea,mut kaksplussa lakkoon en rupee jos joku sellasii ehdottelis :saint: Vois sen jälkeen täällä olla yllättävän paljon harmaita vieraita:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tää "karkkilakko" on ihan hyvä idea,mut kaksplussa lakkoon en rupee jos joku sellasii ehdottelis :saint: Vois sen jälkeen täällä olla yllättävän paljon harmaita vieraita:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tää "karkkilakko" on ihan hyvä idea,mut kaksplussa lakkoon en rupee jos joku sellasii ehdottelis :saint: Vois sen jälkeen täällä olla yllättävän paljon harmaita vieraita:xmas:
Joo, eihän sitä nyt plussasta voi lakkoon ruvetaJoku raja itsensä rääkkäämiselläkin...
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Vai että tämmöstä... Mitäs ihmettä se Kylkiluu täällä suunnitteleeKai sulla sentäs huomenna on kahvipullat vieraille?
Mut mässytön maaliskuu kuulostaa hyvälle!
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:mut eihän se mikään mässytön maaliskuu ole, jos vaan viikko ollaan lakossa, koko kuukausi, niin tuntuukin jossain![]()
Tässä on kaksi porukkaa. Toiset on viikon lakossa ja toiset maaliskuun![]()
näin o. kylkiluu on ainaski viikon näin alakuun ja mieki oon näköjään siinä mässytön maaliskuu - joukossaihan vahingossa jouvuin siihen
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:mut eihän se mikään mässytön maaliskuu ole, jos vaan viikko ollaan lakossa, koko kuukausi, niin tuntuukin jossain![]()
näin o. kylkiluu on ainaski viikon näin alakuun ja mieki oon näköjään siinä mässytön maaliskuu - joukossaihan vahingossa jouvuin siihen
![]()
![]()
![]()
Mä oon kans viikon näin alkuun ja sitten katson jos pystyn jatkamaan kuukauden. Tiukkaa kyllä tekee... Mä oon sellainen suklaasyöppö :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:mut eihän se mikään mässytön maaliskuu ole, jos vaan viikko ollaan lakossa, koko kuukausi, niin tuntuukin jossain![]()
![]()
![]()
![]()
Mä oon kans viikon näin alkuun ja sitten katson jos pystyn jatkamaan kuukauden. Tiukkaa kyllä tekee... Mä oon sellainen suklaasyöppö :ashamed:
Hyvä jos joku mun kanssani tsemppaa tän viikon näin alkuun =) Katotaan tuleeko tästä mitään... Saattaahan se olla että viikon kärvisteltyämme tuntuukin olo ihmeen energiseltä ja kevyeltä ja jaksaa vaikka kokonaisen kuukaudenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Kunhan jaksais ees yhen mässyttömän maanantain näin alkuun :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Siis tää on tiättekö hirveetä. Ei oo koskaan ollut näin voimakasta makeanhimoa vaikka lapsesta asti oon ollut aikamoinen sokerihiiri, mutta tää..!Esikoista odottaessa join vaan tuoremehua ja söin leipää, mikä ihme saa ihmisen tällai pärähtämään että tuntuu kuin olisi huumekoukussa.
Tälle täytyy tehdä jotain...
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Siis tää on tiättekö hirveetä. Ei oo koskaan ollut näin voimakasta makeanhimoa vaikka lapsesta asti oon ollut aikamoinen sokerihiiri, mutta tää..!Esikoista odottaessa join vaan tuoremehua ja söin leipää, mikä ihme saa ihmisen tällai pärähtämään että tuntuu kuin olisi huumekoukussa.
mulla taasen on ollut toisinpäin, aina ollut sokerihiiri mutta nyt makea oksettaa. ei se sitä silti tarkoita etteikö mulle herkut uppoaisi edelleentosin tuo raskausdiabetes hieman hidastaa.
ai hitto, pitäisköhän tehdä rahkaa illaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mä olen nyt ollut reilun 2 viikkoa karkkilakossa ja ajattelin olla ens maanantaihin saakka, eli ma saan syödä taas karkkia. Sit on lakkoa kestänyt reilun 3 viikkoa. Mut samana päivänä alkaa sit herkkulakko, eli ei mitään muuta herkkua kuin karkkia ja sitäkin vaan joko kerran viikossa tai sit ruoan jälkeen 1 suklaapala/karkki.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Siis tää on tiättekö hirveetä. Ei oo koskaan ollut näin voimakasta makeanhimoa vaikka lapsesta asti oon ollut aikamoinen sokerihiiri, mutta tää..!Esikoista odottaessa join vaan tuoremehua ja söin leipää, mikä ihme saa ihmisen tällai pärähtämään että tuntuu kuin olisi huumekoukussa.
mulla taasen on ollut toisinpäin, aina ollut sokerihiiri mutta nyt makea oksettaa. ei se sitä silti tarkoita etteikö mulle herkut uppoaisi edelleentosin tuo raskausdiabetes hieman hidastaa.
Kyllä nää hormonit vaikuttaa ihmisessä niin vaihtelevasti... Yks kaveri on kans kamalasti makean perään, paitsi raskausaikana jolloin on joka kerta himoinnut pelkästään hedelmiä ja tuoreita vihanneksia
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Siis tää on tiättekö hirveetä. Ei oo koskaan ollut näin voimakasta makeanhimoa vaikka lapsesta asti oon ollut aikamoinen sokerihiiri, mutta tää..!Esikoista odottaessa join vaan tuoremehua ja söin leipää, mikä ihme saa ihmisen tällai pärähtämään että tuntuu kuin olisi huumekoukussa.
Kyllä nää hormonit vaikuttaa ihmisessä niin vaihtelevasti... Yks kaveri on kans kamalasti makean perään, paitsi raskausaikana jolloin on joka kerta himoinnut pelkästään hedelmiä ja tuoreita vihanneksia
no kun mä en saisi edes niitä hedelmiä syödä tolkuttomasti :kieh: (söin kyllä alkuraskaudessa senkin edestä omenoita)
meillä on ihan herkkua sellanen että pakastemansikoita, Valion sokeritonta mehukeittoa ja rasvatonta maitorahkaa sauvasekottimella sekaisin. maistuu joka iikalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tosta Vuotaraaputtimen smoothiesta mieleen vinkki; rahkasta, vastapuristetusta greipistä (tai parista appelsiinista) ja pakastemansikoista tulee kanssa herkku. (sokeria ei tietenkään lisätä)