Ryhmäseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minnie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minnie

Vieras
Haluaisin nostaa esille tämän aiheen, kun niin harvoin kuulee ryhmäseksistä puhuttavan. Kuinka yleistä se on, ja voiko kimppaa harrastaa vaarantamatta parisuhdetta? Meillä mieheni kanssa ajatus on lähtenyt fantasioinnista seksin aikana, kun kerran pyysin häntä kuvittelemaan toisen naisen kolmantena pyöränä. Rakastellessamme pyysin häntä kuvittelemaan kuinka nuolisi toista naista, ja kuinka naisi tätä, ja mieheni kiihottui siitä ihan valtavasti. Nyt olemme sillä tasolla, että sellainen elämyskokemus kiinnostaisi jos sopiva, fiksu ja terve ihminen löytyy seksiseikkailuun kanssamme. Haluaisimme nimenomaan naisen, koska tällä hetkellä minua ei kiihota seksi toisten miesten kanssa.

Mutta kuinka sen jälkeen? Tuleeko ylitsepääsemätöntä katumusta tai morkkista? Näistä asioista olemme keskustelleet, mutta tulimme siihen tulokseen että ehkä ei, koska se todellakin olisi yhteinen kokemuksemme. Olemme 29 ja 26 vuotiaita, ja seurustelleet vuoden ja suurinpiirtein yhtä kauan asuneet yhdessä.

En ole kokeillut, mutta lukenut asiasta paljon keskustelua. Tiivistettynä: Joillekin toimii, toisille ei. Mitä enemmän on mustasukkaisuutta, sitä todennäköisemmin homma ei toimi. Jos molemmat haluavat ja parisuhde on muuten kunnossa, juttu vaikuttaisi onnistuvan kaikkein todennäköisimmin. Ongelmia voi aiheuttaa ""sessioon"" liittyvät säännöt, joita ei tosipaikan tullen pystykään pitämään. (Tyyliin ""mua saa nuolla, toista naista ei"" tai ""naiset ei saa leikkiä keskenään"".) Parempi, ettei siinä ole kuin ihan välttämättömimmät rajat. Tilanne on molemmille uusi, joten on vaikea kuvitella miten tulee toimimaan tai mitä haluaa.

Onnistuu, jos miehesi ei vain pidä tuota vierasta naista sinua parempana, tiukempana, seksikkäämpänä, kauniimpana ja unohda sinun hyväiluýjäsi sessiossa kokonaan. Pahimmillaan tuo vieras nainenkaan ei koskekaan sinuun vaan hvyäilee vain miestäsi ja saa hänet voihkimaan nautinnosta niin ettei kumpikaan heistä edes huomaa että sinä jäät syrjään.

En ymmärrä parisuhteessa tuota ryhmäseksijuttua! Minun ainakaan ei tee edes mieli ketään muuta kuin miestäni ja ottaisin loukkauksena jos mieheni kiihottuisi jostain toisesta naisesta ollessani kanssani sängyssä! Maailma on kyllä mennyt kummalliseksi tai sitten olen liian vanhanaikainen. Ei seksin pitäisi olla tärkeintä maailmassa tai fyysinen hyvänolon tunne. Kyllä kumppanin saa onnelliseksi paljon muillakin asioilla. Mielestäni ihmiset jotka edes parisuhteessa ajattelevat moista ovat jollaintapaa sairaita. Ymmärrän jos ihmiset ovat sinkkuja ja hakevat kokemuksia ja eivät pysty teoillaan satuttamaan ketään. Kuinka voi katsoa miestänsä enää silmiin kun on todistanut samassa sängyssä kuinka oma mies panee vierasta muijaa ja vielä samalla sinua, hyi helvetti!!!

Minnie, jos ajatusmaailmasi on samankaltainen nimimerkin ""tosiasiassa"" kanssa, niin unohda koko juttu. Ryhmäseksi, avoin suhde, kolmas pyörä ym.leikit eivät tosiaankaan ole tarkoittu ihmisille, joilla on itsetunto ongelmia tai mustasukkaisuutta.

Jos teillä molemmilla on tarkoitus päästä nauttimaan tästä kolmannesta pyörästä ilman että tarvitsee miettiä, että rakastaakohan se puoliso minua enää tämän jälkeen tai haluaakohan se sitä toista ihmistä enemmän kuin minua, niin silloin kokemus voi olla mahtava.

Meillä on pari kertaa kokeiltu kolmatta pyörää, molemmilla kerroilla kolmas pyörä oli nainen. Kokemus oli aivan hyvä ja todella kiihottava eikä kertaakaan ole jälkeenpäin ollut mitään mustasukkaisuusdraamaa. Ainoa mitä molemmat meistä jälkeenpäin pitivät miinuspuolena oli näiden molempien ""kolmaspyöränaisten"" itsekkyys, eli he olivat enemmän nauttijan kuin nautinnon tuottajan roolissa. Jäi vähän sellainen maku että he ottivat irti meistä molemmista juuri mitä halusivat osaamatta itse antaa samalla mitalla takaisin. Varmasti jos nämä naiset olisivat olleet aktiivsempia, niin kokemus olisi ollut tajunnanräjäyttävä :)

Nyt meillä onkin mietitty, että mistä löytäisimme samanhenkisen nautinnonhaluisen ja aktiivisen pariskunnan, jonka kanssa kokeilla nelinpeliä.

Kysyit, kuinka yleistä ryhmäseksin harrastaminen on. Vastaan, että vaikea sanoa. Tuttavapiirissäni ei aihetta ole edes sivuttu ja ihmettelisin kovin, jos sivuttaisiin.

Itse en voi ymmärtää. Ei mene jakeluun, miksi joku vaarantaa parisuhteensa tuollaisella. On todellakin eri asia fantasioida asioista kuin toteuttaa niitä käytännössä. Itse en edes fantasioi kolmansista pyöristä, kamala ajatuskin.

Olen kai vanhanaikainen, mutta tyytyväinen näin.

Olen samaa mieltä kanssasi ja ollaan sit vaikka vanhanaikaisia, jos meille jokin nimitys pitää keksiä. Kyllä kai monet sisimmässään ajattelevat- aivan kuten alkuperäinen kirjoittajakin selvästi epäröi- et parisuhde on parisuhde ja seksileikit sen mukaiset. Aivan liikaa tulevat ympäristön paineet- videot yms.- sekoittamaan epävarmojen ihmisten päitä. Kaiken virikeviidakon keskellä mikään, mitä itsellä on, ei tunnu enää riittävän. Pitäisi kokea vielä joitaín, kun on tää yksi elämä vain. Ja sitten kysellään, et kannattaako kokeilla ryhmäseksiä. Niinkuin se olisi jokin peli, jonka voi alkaa ja lopettaa. Hyvä aihe sinänsä keskusteluun, mutta moniko uskaltaa ilmaista oikean mielipiteensä tässä ihanan vapaassa ja kaiken sallivassa ajassa.

Vanhanaikainen ilmoittautuu, olen nähnyt täällä briteissä dokumentteja swingpartyista, niitä järjestetään muutamassa hotellissa ja joku piti jopa kotona 'grillibileet' joissa sitten voi ottaa kolmannen tai enemmänkin mukaan tai vaikka katsella muita... Säälittäviltä ne ihmiset vaikutti, monesta parista huomasi, että toinen oli ihan innoissaan, mies usein toisten naisten luvallisesta katselusta.
Seksi on kuin huume, kun menee pidemmälle, ei ole paluuta takaisin. Monet sanovat, että ei aina parinvaihtoa.. kerran kuussa 'herkkuna' vaan. Mutta rehellisesti sanottuna ei se kaksistaan voi enää sama olla, varmasti sitä kuvittelee jo seuraavaa - tai edellistä kertaa. En näe miten se liittyy parisuhteeseen, ihmiset vain nykypäivän mainonnan alla taipuvat ja kuvittelevat että täytyy olla moderni...

Kiitos teille monille, jotka otitte kantaa! On avartavaa lukea muiden mielipiteitä ja peilata niitä omaan näkökulmaansa ja ajatuksiinsa. Vaikka fantasiamme onkin toinen nainen, ja vieläpä minun aloitteestani, silti kaikenlaisia ajatuksia syntyy. Minusta parisuhteessa yksi oleellisimmista asioista on vastuullisuus, tekemisistään, koska ne voivat vaikuttaa vaikka loppuelämäksi. Niin myös minun tapauksessasi, olen luonteeltani harkitsevainen muutenkin enkä koe sen olevan verrannollinen itsetuntoon. Haluan nimittäin harkita asiaa kaikilta puolin, jotta ei kiimoissansa tulisi tehtyä virhettä.

Ajatus toisesta naisesta on tosiaan omani, olkoon se kuinka epänormaalia tahansa. Tässä haaveessani kiihotun juuri siitä, että mieheni rakastelee toista ja saan nähdä kuinka hän nautitikaan tästä naisesta. Nuolee häntä ja naidessa suutelee naisen kanssa kielareita.. Ajattelen, että fantasian toteutuminen olisi meidän yhteinen seksiseikkailu, jopa kaunis kokemus jolla sinänsä ei ole mitään tekemistä meidän keskinäisen rakkauden kanssa. Tarkoitus ei myöskään ole olla muodikas, niin kuin joku kommentoi. Tarkoitus on vaan nauttia, saada elämystä.

Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta naisen kanssa rakastelemisesta, mutta olen ehdottoman kiinostunut ja avoin sellaiselle kokemukselle. Mieheni kanssa olemme keskustelleet pelisäännöistä ja samaa mieltä asioista. Miestäni tämä ns. kolmas pyörä arveluttaa enemmän, että kuinka hän voi rakastella jotakuta muuta kuin minua vaikka asia kiihottaakin häntä kovasti.

minäkin saan kiksejä ajatella miestäni naimassa toista muijaa.
Silti pahin pelko maailmassa on se että jos mieheni pettäisi minua.
Olen ennenkin sängyssä ollessamme toivonut näkeväni häneltä voimakkaampia reaktioita.
Minusta se kun ajattelen häntä nuolemassa ja pökkimässä jotain naista, on oikeastaan ikäänkuin toive oppia tuntemaan hänet paremmin. Omistushalua, ja sitä että ""näen kaiken"" mitä hän tekee.
Se fakta että hän on joskus nainut jonkun muunkin kuin minun kanssani on niin selkeä ja ärsyttävä asia minulle, että enää puuttuu nähdä se livenä.
Käytännössä en usko että se on sen kummempaa katseltavaa tai koettavaa.
En luota myöskään siihen että se onnistuisi, eli että kaikki olisivat yhtä rennosti mukana, vaan joku jäisi ilman.
Mutta mieluummin kolmenkesken kuin niin että esimerkiksi miehen pitäisi jättää minut että saa seksuaalisen täyttymyksensä, tai pitää rakastajattaria joista minä en tiedä.
Minä haluan tietää ja nähdä kaiken.

Ei ole kyse vanhanaikasuudesta, vaan seksuaalisuudesta. Ryhmäseksiä ym. on ollut jo niin kauan, kuin historiaa on kirjoitettu.
Mielestäni kaikkea, mikä tuntuu hyvältä, saa kokeilla harrastaa, tietysti lain puitteissa.

Siinä missä joku kokee normaaliksi kerran viikossa peiton alla, joku voi pitää sitäkin jo seksihurjasteluna.

Itse olen tyytyväinen seksielämääni, muiden ei tarvitse tietää siitä mitään, mitä ihmettä se kelleen kuuluu, nainko viidesti päivässä mieheni kanssa tai kaks kertaa viikossa naapurin naisen ja mieheni kanssa. Pääasia on, että me olemme tyydytettyjä.

Kuulostaa hurjalta... Itse en usko voivani jakaa miestäni saati katsoa kun hän nai toista. Ajatus kylläkin on kiihottava... Minua kiinnostaisi kuulla yksityiskohtia jos joku/jotku on tehneet sen? Millaiset fiilikset oli session jälkeen?

Onnekseni olin aika humalassa niin siitä tilanteesta päästiin helposti, ei musta selvin päin siihen olis ollukkaan.
Hiukan hämillään ollaan kun tavataan, erikoinen tilanne.

Kyllä on kokeiltu.
Ei toimi.

Mustasukkaisuus tulee vääjäämättä mukaan. Halusit tai et. Mitä teet, jos miehesi alkaa vain enemmän ja enemmän haluta tätä toista naista.

Minä pilasin kokeilulla avioliittoni.

Pilvi, halusit kuulla kuinka yksityiskohdat tapahtuvat, tässä sinulle siis:)
Mieheni tapasi kyseisen naisen netissä ja siitä lähti kiinnostus tapaamiseen. Meillä on vapaa suhde muutenkin ja alunperin oli tarkoitus, että hän on pelkästään mieheni seikkailu. Mieheni tapasi tämän naisen kahvistelun merkeissä aikaisemmin ja sillä kertaa kävi ilmi, että nainen olisikin kiinnostunut meistä molemmista.
Tapaaminen sovittiin yhteen ravintolaan alkuillasta, nautittiin yhdet siiderit ja mentiin naisen asunnolle. Hän tarjosi kahvit, tunnelma oli vaivaantuneen jännittynyt kun kukaan ei tiennyt miten tilanteessa toimia kun ensi kertaa asialla oltiin.

Siirryttiin kuitenkin kammarin puolelle ja minä menin naisen lähelle ja suutelin häntä. Mieheni katseli tässä vaiheessa meitä ja antoi meidän naisten tutustua toisiimme. Aikamme suudeltuamme mieheni meni tämän naisen taakse seisomaan, jolloin nainen jäi väliimme. Me tytöt suutelimme ja hyväilimme toisiamme ja mies hyväili vieraan naisen takaa meitä molempia. Lopulta aloimme riisuuntua, jokainen kiskoi vuorollaan toisiltamme vaatteita päältä. Jatkoimme hyväilyjen merkeissä, edelleen hyväilimme kaikki kolme toisiamme.

Jatkoimme samaa leikkiä sängyssä, minä suutelin ja nuolin tätä naista ja välillä nainen minua. Sitten me tytöt taas otettiin mieheltäni suihin vuorotellen ja yhtäaikaa. Lopulta minä ohjasin mieheni peniksen naisen sisään ja pakko tunnustaa että se oli jotain järjettömän kiihottavaa. Tuntui että laukean itsestään pelkästä kiimasta kun katselin kun mieheni työntyi vieraaseen naiseen. Samalla kun mieheni rakasteli tätä naista, minä suutelin hänen rintojaan, hyväilin klittaa ja tämä nainen hyväili minun pilluani.

Huoh...tämä kaikki palaa niin elävästi mieleeni, että ei ole lähimainkaan terveellistä miettiä tätä kesken työpäivän :)

Rakastelun jälkeen kuitenkin levättiin yhdessä, suukoteltiin puolin ja toisin ja hellittiin toisiamme. Juteltiin muitakin asioita ja me lopulta mieheni kanssa lähdimme takaisin kotiin. Naisen olosta jälkeenpäin en osaa yhtään sanoa, mutta meillä oli kuitenkin hyvä olo. Usein on jälkeenpäin rakastellessa muisteltu tätä yhteistä seikkailua ja fantasioitu siitä.

Mustasukkaisuutta en (sen enempää kuin miehenikään) ole kertaakaan tuntenut tästä naisesta, en vain osaa olla mustasukkainen kun koen että tämä oli meidän yhteinen ""lelumme"" vähän samalla tapaan jos ostaisimme uuden dildon ja leikkisimme sillä yhdessä. Kuulostaa kylmältä, mutta paremmin en oikein osaa kuvata tuota tunnetta :)

Nimimerkki Kyllä ja Ei sanoi, että mustasukkaisuus tulee vääjäämättä, niin olen täysin eri mieltä. Meillä sitä ei ole tullut eikä tule. Ehkä me mieheni kanssa molemmat olemme tässä(kin) asiassa samanlaisia ja ajattelemme näistä asioista eri tavalla kuin valtaväestö.

""Mustasukkaisuutta en (sen enempää kuin miehenikään) ole kertaakaan tuntenut tästä naisesta, en vain osaa olla mustasukkainen kun koen että tämä oli meidän yhteinen ""lelumme"" vähän samalla tapaan jos ostaisimme uuden dildon""

Oliko kiva tunne pitää toista ihmistä ""leluna""?

Eikös se ole vähän kuin prostituoidun käyttämistä? Ostetaan/hankitaan toinen ihminen pientä leikkiä varten.

Nimim. köh
Kuten edellisessä viestissäni sanoin, että en osaa paremmin kuvata tunnetta. Tarkoitus ei ole esineellistää ketään, yritin vain selittää miksi en koe mustasukkaisuutta tästä kolmannesta pyörästä. Kyseinen nainen oli myös itse täysin vapaaehtoisesti mukana leikeissämme, joten en jaksa uskoa hänen tunteneen itseään leluksi.

Mutta toisten kirjoituksethan voi kärjistää ja kääntää nurinpäin jos niin haluaa, eikös vain nimim. köh? Onko sinusta mukava tunne viilata pilkkua?

Olisi mahtavaa, jos naiseni ajattelisi noin... varmasti olisi hieno kokemus, ja todella kiihottaisi naida toista naista, kun tietää että oma nainen katselee... Oikeastaan ilman sitä katselijaa hommassa ei ehkä olisi mitään ""erikoista"". Enkä minä toisia naisia ehkä juuri siksi niin paljoa himoitsekaan, että pettää pitäisi... Ja yllätys yllätys, sekin tuntuu ajatuksena kiihottavalta, että katselisin kun joku mies nai omaa naistani. Siitäkin huolimatta, että jos naiseni minua pettäisi (panisi siis minun selän takana), niin varmasti jättäisin. Mutta tuollaisessa tilanteessa... se olisi ihan eri juttu. Näkisin kiltin naiseni tuhmana lutkana, ja se kiihottaisi minua varmasti jatkossa omani kanssa... Sairasta? En tiedä... Jotenkin pelkään, että fantasioiksi jää. Enhän minä tämmöisiä tohdi edes ehdottaa... ja se mustasukkaisuus. Ottaisihan se pattiin, jos nainen alkaisi mankua uudestaan sitä toista miestä... ja uudestaan...

Sehän tässä jutussa on juuri ideana, että kolmen leikki ei ole pettämistä, vaan se on yhteistä leikkiä sekä pariskunnalle, että kolmannelle osapuolelle.
En ymmärrä miksi pettäminen ja mustasukkaisuus usein sekoitetaan tähän juttuun.

Sinäkin äijä olet sellainen jonka ei kannata toteuttaa fantasiaa, jos et kerran lopulta kestä että oma vaimo saattaakin pitää todella paljon seksistä vieraan miehen kanssa. Puolison mustasukkaiseksi saattaminenhan ei tosiaankaan ole tämän jutun idea.

On tullut kokeiltua aika monenkinlaista ryhmäseksiä.
Monien miesten ja naisten kanssa. Seurusteluni se kuitenkin päätti koska tajusin että mieheni tekee sitä myös muiden kanssa selkäni takana tämän jälkeen ja halusi seksiä joka naisen kanssa.
Harrastin sitä myös sinkkuna jonkin aikaa kunnes kyllästyin koko touhuun. Ihmiset jotka sitä harrastavat haluavat vain käyttää sinua hyväkseen vaikka kyllähän minäkin heitä käytin. Mustasukkaisuus on AINA pelissä kun on kaksi naista saman/samojen miesten kanssa. Joka väittää muuta , valehtelee! Itse olen suht näyttävä nainen ja ainakin minä olen huomannut kuinka suuri tarve ryhmäseksitilanteessa tällä toisella naisella on osoiittaa olevansa parempi. Miehet tietysti nauttivat tästä tilanteesta senkin vuoksi.

En tunne ylitsepääsemätöntä morkkista enkä katumusta teoistani. Eipähän tarvitse miettiä olisiko se tekemisen arvoista vai ei. Huono puoli siinä on kyllä että ei ole enään fantasioita mitä voisi kuvitella tekevänsä koska suht kaikkea on tullut kokeiltua.

Suosittelen että ette tee sitä oikeasti. Se ei aiheuta ongelmia eikä aja teitä eroon. Jotkut asiat on parempi pitää fantasia tasolla !