Pilvi, halusit kuulla kuinka yksityiskohdat tapahtuvat, tässä sinulle siis

Mieheni tapasi kyseisen naisen netissä ja siitä lähti kiinnostus tapaamiseen. Meillä on vapaa suhde muutenkin ja alunperin oli tarkoitus, että hän on pelkästään mieheni seikkailu. Mieheni tapasi tämän naisen kahvistelun merkeissä aikaisemmin ja sillä kertaa kävi ilmi, että nainen olisikin kiinnostunut meistä molemmista.
Tapaaminen sovittiin yhteen ravintolaan alkuillasta, nautittiin yhdet siiderit ja mentiin naisen asunnolle. Hän tarjosi kahvit, tunnelma oli vaivaantuneen jännittynyt kun kukaan ei tiennyt miten tilanteessa toimia kun ensi kertaa asialla oltiin.
Siirryttiin kuitenkin kammarin puolelle ja minä menin naisen lähelle ja suutelin häntä. Mieheni katseli tässä vaiheessa meitä ja antoi meidän naisten tutustua toisiimme. Aikamme suudeltuamme mieheni meni tämän naisen taakse seisomaan, jolloin nainen jäi väliimme. Me tytöt suutelimme ja hyväilimme toisiamme ja mies hyväili vieraan naisen takaa meitä molempia. Lopulta aloimme riisuuntua, jokainen kiskoi vuorollaan toisiltamme vaatteita päältä. Jatkoimme hyväilyjen merkeissä, edelleen hyväilimme kaikki kolme toisiamme.
Jatkoimme samaa leikkiä sängyssä, minä suutelin ja nuolin tätä naista ja välillä nainen minua. Sitten me tytöt taas otettiin mieheltäni suihin vuorotellen ja yhtäaikaa. Lopulta minä ohjasin mieheni peniksen naisen sisään ja pakko tunnustaa että se oli jotain järjettömän kiihottavaa. Tuntui että laukean itsestään pelkästä kiimasta kun katselin kun mieheni työntyi vieraaseen naiseen. Samalla kun mieheni rakasteli tätä naista, minä suutelin hänen rintojaan, hyväilin klittaa ja tämä nainen hyväili minun pilluani.
Huoh...tämä kaikki palaa niin elävästi mieleeni, että ei ole lähimainkaan terveellistä miettiä tätä kesken työpäivän
Rakastelun jälkeen kuitenkin levättiin yhdessä, suukoteltiin puolin ja toisin ja hellittiin toisiamme. Juteltiin muitakin asioita ja me lopulta mieheni kanssa lähdimme takaisin kotiin. Naisen olosta jälkeenpäin en osaa yhtään sanoa, mutta meillä oli kuitenkin hyvä olo. Usein on jälkeenpäin rakastellessa muisteltu tätä yhteistä seikkailua ja fantasioitu siitä.
Mustasukkaisuutta en (sen enempää kuin miehenikään) ole kertaakaan tuntenut tästä naisesta, en vain osaa olla mustasukkainen kun koen että tämä oli meidän yhteinen ""lelumme"" vähän samalla tapaan jos ostaisimme uuden dildon ja leikkisimme sillä yhdessä. Kuulostaa kylmältä, mutta paremmin en oikein osaa kuvata tuota tunnetta
Nimimerkki Kyllä ja Ei sanoi, että mustasukkaisuus tulee vääjäämättä, niin olen täysin eri mieltä. Meillä sitä ei ole tullut eikä tule. Ehkä me mieheni kanssa molemmat olemme tässä(kin) asiassa samanlaisia ja ajattelemme näistä asioista eri tavalla kuin valtaväestö.